וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מליקסון, דוידזאדה ורפאלוב יפתחו הערב

15.10.2013 / 5:31

קשר ולנסיין יועדף על פני ברדה מול צפון אירלנד (20:00, ערוץ 1). בן הרוש וראדי לא תורגלו. גוטמן: "מקווה שנכתיב את הקצב"

נבחרת ישראל ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת המשחק מול צפון אירלנד במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים במוקדמות המונדיאל (20:00, ערוץ 5) ואמש (שני) היא ערכה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק.

מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא ברק יצחקי, חלוץ מכבי תל אביב, ששוחרר היום מהסגל מאחר שהוא סובל ממתיחה בשריר. ההחלטה התקבלה לאחר בדיקת האולטרסאונד שעבר הבוקר.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
ינסה לסיים את הקמפיין בטעם טוב. גוטמן/ברני ארדוב

"אנחנו משחקים מול נבחרת עיקשת. אנחנו מדברים על העם הבריטי, עם שלא מוותר בכל רגע נתון", פתח גוטמן והוסיף: "באותו רגע נתון לא משנה מה שאנחנו עשינו עד היום. אני מקווה שנשחק בשיטה שלנו ונכתיב את הקצב. שנביא לידי ביטוי את היכולות שלנו".

גוטמן התייחס לפרסום לפיו הוא נפגש עם סוכן השחקנים דודו דהאן: "כל הנושא הצהוב והרכילויות הם לא חלק ממני. אני יכול להבטיח רק דבר אחד - ששום דבר לא מסיט אותי מההכנות. ההכנות הן מושלמות וכולם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהנאמנות שלי לנבחרת היא מוחלטת. אני מקווה מאוד שהקהל יגיע בהמוניו להנות ולתת לנו להחזיר להם על המגרש".

קפטן נבחרת ישראל דודו אוואט. ברני ארדוב
מסיים קמפיין. דודו אוואט/ברני ארדוב

"אנחנו נערכים בהתאם ליריב מולו אנחנו מתמודדים מחר", הוסיף גוטמן, "היום באימון אנחנו נתרגל שתי אפשרויות ואנחנו נגיע עם שיטה ועם דרך למשחק הזה". גוטמן התייחס לשיטה וגם ליכולת המאכזבת נאתכו, ואמר: "אני מאמן יסודי שלא משאיר שום דבר ליד המקרה. הנבחרת באה מוכנה לכל משחק מבחינת הכרת היריב וסגנון המשחק של הנבחרת וככה אעשה גם במשחק של מחר. לגבי נאתכו, הלוואי והיו לי עוד כמה כאלה".

גוטמן הגיב גם לביקורת על השוער דודו אוואט: "אם אתה לא הולך בדרך ובקו שלך, לא תצליח. כל החיים הלכתי בדרך שבה אני מאמין. דודו נמצא בנבחרת אך ורק בזכות היכולת שלו ולא בגלל שום סיבה אחרת"

דודו אוואט, השוער והקפטן שנכח במסיבת העיתונאים, התייחס לביקורות: "איפה שצריך לעבוד קשה אנחנו עובדים קשה. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. נכון שלא הצלחנו להעפיל, אבל אנחנו ממשיכים עם הראש למעלה".

שחקן נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב. מגד גוזני
יקבל קרדיט בהרכב. ליאור רפאלוב/מגד גוזני

הנבחרת עצמה קיימה אמש את האימון המסכם שלה ברמת גן. גוטמן החליט לשנות מעט את ההרכב ששיחק בפורטוגל וגם שינה את המערך שלו, כשהחליט לוותר על אחד הקשרים האחוריים. ראשית, אופיר דוידזאדה יפתח על חשבון עומרי בן הרוש ובנוסף, מהראן ראדי יוחלף בליאור רפאלוב. שינוי נוסף שמסתמן הוא הענקת קרדיט למאור מליקסון, שככל הנראה יפתח על חשבון אליניב ברדה. במהלך האימון גוטמן תרגל את שתי השיטות ועוד קודם לכן הוא קיים אסיפה עם השחקנים ונתן דגשים טקטיים אחרונים.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: דודו אוואט, אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, ביברס נאתכו, שרן ייני, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, מאור מליקסון, עדן בן בסט.

שחקני צפון אירלנד חוגגים. AP
בצפון אירלנד לא זוכרים מתי חגגו/AP

אוניל: "חייבים לחיות עם זה שהתוצאות רעות"

כמו נבחרת ישראל, גם צפון אירלנד לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בבית. בכלל, הצפון אירים ניצחו רק פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים. אחרי הפסד 2:0 בבאקו ביום שישי, הנבחרת של מייקל אוניל חייבת ניצחון אם רוצים שם את המקום הרביעי בבית. היא תצטרך לעשות זאת בלי ג'וני אוואנס, בלם מנצ'סטר יונייטד, שהורחק במשחק מול אזרבייג'אן. גם גארת' מקאולי ואוליבר נורוורד ייעדרו. "כמה מההופעות שלנו היו טובות", סיכם אוניל, "אבל חייבים לחיות עם זה שהתוצאות היו רעות. אין דרך לעקוף את זה".

הרכב משוער: רוי קארול, כריסטופר באיירד, דניאל לאפרטי, קרייג קצ'קארט, לי הודסון, שיין פרגוסון, סטיבן דייויס, כריס ברונט, בילי מקיי, מרטין פאטרסון, ג'יימי וורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully