וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט: "אנחנו חייבים לסיים את הקמפיין עם טעם מתוק"

13.10.2013 / 18:17

חלוץ הנבחרת מתכונן למשחק האחרון. משומר: "מאמין שהגישה תשתנה בקמפיין הבא". הבלם בן חיים פצוע, אבל יהיה כשיר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל תגיע ביום שלישי הקרוב למשחק האחרון בקמפיין נגד צפון אירלנד במטרה לסיים את הקמפיין עם טעם מתוק. אחרי התיקו נגד פורטוגל ביום שישי שוחרר היום (ראשון) מהאימון הבלם טל בן חיים בשל כאבים בכף הרגל. בנבחרת מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק.

שחקן נוסף שהתבקש לערוך אימון ריצה בלבד הוא החלוץ עדן בן בסט שסובל ממתיחה קל אך יפתח בהרכב. המגן עומרי בן הרוש גובס בידו זכר לפציעה מהמשחק נגד מכבי חיפה, אבל הגבס יוסר והוא יוכל ליטול חלק במשחק.

שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
מקווים לסיים בטעם טוב את הקמפיין. שחקני נבחרת ישראל/קובי אליהו

עוד לפני האימון אמר המגן אייל משומר, שהיה בין הבולטים בשורות הנבחרת: "היה קשה לשמור על רונאלדו. הוא בין הטובים בעולם והיה משחק לא קל בכלל. באופן אישי, התגעגעתי מאוד לנבחרת. אנחנו חיים בשביל הרגעים האלה. זה היה מאתגר לחזור ואני שמח מאוד שיצא לי לחזור למשחק הזה". ביברס נאתכו לא התאמן בגלל כאבי גב, אבל בנבחרת מעריכים שהוא יהיה כשיר.

על המשחק עצמו מול פורטוגל הוסיף מגנה של מכבי חיפה: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, היינו יותר מרוכזים בהגנה כי רצינו ללמוד את היריב ולראות מה קורה אבל אחר כך נפתחנו. אני לא חושב שפחדנו מהם. רצינו לראות אם אפשר לשחק פתוח אבל בסופו של דבר ראינו שהשד לא כל כך נורא. במשחק מהסוג הזה לא קל למגנים לצאת קדימה, אבל השתדלתי לתרום כמה שיותר".

על המשחק האחרון נגד צפון אירלנד הוסיף משומר: "למרות שאין לנו סיכוי עוד בקמפיין הזה, אנחנו מחויבים לנבחרת, למאמן ולסמל. אנחנו רוצים להתייצב למשחק האחרון ולתת את כל כולנו". על הקמפיין הבא הוסיף: "אני מאמין שהגישה תשתנה ונגיע לקמפיין הבא ונעשה תוצאות טובות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלי גוטמן מאמן הנבחרת עם עדן בן בסט. קובי אליהו
"באופן אישי אני אחד שתמיד אומר את האמת ואני אמשיך להגיד". עדן בן בסט עם אלי גוטמן/קובי אליהו

עדן בן בסט שהבקיע את שער השוויון סיפר: "עם קצת מזל בדקה האחרונה הכדור היה נכנס ואז כל השאר היה היסטוריה. הפורטוגלים פתחו את המשחק בלחץ, אני שמח שהצלחנו לעלות למחצית השנייה ולהציג כדורגל טוב ועל כך באנו על שכרנו. היינו יכולים להבקיע בדקה האחרונה, אבל בואו לא נהיה חזירים. חזרנו עם חיוך ועכשיו נותר לנו להשלים את המשימה בבית".

על העובדה שהתבטא בשבוע האחרון כמי שתומך בהמשך מועמדותו של אלי גוטמן לתפקיד מאמן הנבחרת הוסיף החלוץ: "באופן אישי אני אחד שתמיד אומר את האמת ואני אמשיך להגיד. גם עכשיו אני אגיד שאלי גוטמן עשה הרבה דברים יפים לכדורגל הישראלי. אנחנו השחקנים לא אמורים להתעסק בדברים האלה, אבל אני תמיד אלך עם האמת שלי. זה לא קטע של חנפנות או דברים אחרים, אני אמשיך עם האני מאמין שלי.

על ההכנה לצפון אירלנד הוסיף חלוצה של טולוז: "הספקנו היום לראות את הווידאו של צפון אירלנד. זו נבחרת מסוכנת מאוד, הם משחקים עם הרבה כדורים ארוכים. אני מאמין שנתכונן ונעמוד בצורה טובה. אנחנו עדיין לא יודעים באיזה מערך נשחק. אנחנו חייבים לסיים עם טעם מתוק לקהל בבית. בנבחרת ישראל אין כזה דבר משחק לפרוטוקול. אנחנו מייצגים מדינה שלמה וכל מי שלובש את החולצה, יש לכך משקל. אנחנו חייבים לעשות את המקסימום, וחייבים לנצח בבית את צפון אירלנד לעיני הקהל שלנו בבית".

על העובדה שרונאלדו ניסה לפגוע בחוסר ספורטיביות בערן זהבי הוסיף בן בסט: "קטונתי מלדבר על השחקנים האלה שהם הכוכבים הכי גדולים בעולם. זה קורה, הם גם בני אדם. לרונאלדו מותר". על עצמו ציין: "חזרתי לא מזמן מפציעה ואני רוצה לחזור בכושר הכי טוב למשחק ביום שלישי. זה נועד כדי שאחזור מוכן למשחק ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully