וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "חבל שהחמצנו את המקום השני"

אלי גוטמן אחרי ה-1:1 בפורטוגל: "אני מרגיש שלא עשינו את קפיצת המדרגה לה קיווינו". אוואט: "היה משחק די מבריק שלנו"

נבחרת ישראל נפרדה הערב (שישי) ב-1:1 מנבחרת פורטוגל בליסבון - תוצאה נהדרת לאלי גוטמן ושחקניו שאמנם איבדו את הסיכוי הקטן שעוד היה להם לעלות לגביע העולמי - אבל רשמו הישג יפה מאוד רגע לפני סוף הקמפיין. ביום שלישי ייערך המחזור העשירי והאחרון שבו ישראל תארח את צפון אירלנד.

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. Armando Franca, AP
יופי של תוצאה. גוטמן והשחקנים/AP, Armando Franca

אלי גוטמן אמר בסיום לספורט 5: "אני לא חוגג כי לא ניצחנו. דווקא היום אני מסתכל בפרספקטיבה לאחור - אמרתי בתחילת הדרך שהיה לי חלום שנסיים במקום השני וחבל שהחמצנו את זה. זה קרה בגלל שכמו במחצית הראשונה היום, שיחקנו עם משקולות על הרגליים".

המאמן הוסיף: "נכון שזו פורטוגל, נכון שזה מול 53 אלף איש, אבל בקדנציה שלי אני אהיה גלוי לב ואומר שלא עשינו את קפיצת המדרגה שציפיתי לה. אמרתי לשחקנים במחצית 'אני מבקש שתיהנו מהמשחק, תניעו את הכדור, לא יכול ששחקן אחד לבן עם הכדור ותשעה עומדים ומסתכלים עליו'".

עוד אמר גוטמן: "החילופים היו על מנת לנצח את המשחק. ראינו נבחרת שרוצה לנצח את המשחק. במחצית השנייה ראינו קבוצה שנעה נכון, מניעה כדור ונהנית מהמשחק, הוצאנו 1:1 בפורטוגל וזה יפה מאוד".

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. רויטרס
גוטמן: "ראינו נבחרת שרוצה לנצח"/רויטרס

הקפטן דודו אוואט, שהצטיין בין הקורות, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהתיקו, התוצאה מצוינת וחבל שלא ניצחנו. פורטוגל הייתה צריכה את הנקודות ואנחנו הצלחנו לעשות משחק די מבריק סך הכול. הם היו עדיפים במחצית הראשונה, אבל בחצי השני אנחנו השתפרנו ושיחקנו כדורגל מצוין, במיוחד בהתחשב ביריבה ובמגרש הביתי. כמובן שהיה לנו מזל לקראת הסוף, אבל אם היינו טיפה יותר מרוכזים בדקות הסיום, אולי היינו יכולים גם לנצח". על יכולתו האישית אמר: "אני תמיד נותן את המקסימום כדי לעזור לנבחרת ולחברים שלי. היום הדברים הסתדרו מצוין, לא רק עבורי, אלא לכל הנבחרת. כולם עבדו בצורה יוצאת מן הכלל ואני שמח בשביל כולנו".

המחליף ליאור רפאלוב סיכם: "אני חושב שהיה משחק הקרבה טוב שלנו, עם הרבה תשוקה של השחקנים - מצד אלו ששיחקו, אלו שעלו כמחליפים וגם אלו שלא שותפו אבל תמכו מהספסל. סך הכול עשינו תוצאה טובה, אנחנו שמחים מהתיקו ובמיוחד מהעובדה שייצגנו את המדינה בכבוד".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, אמר בסיום: "אני גאה בתוצאה ובדרך שבה שיחקנו במחצית השנייה. הצלחנו לחזור מפיגור, במגרש קשה מאוד מול יריבה חזקה מאוד ולא היה רחוק גם שנשיג את הניצחון בדקות הסיום. אני קורא לכל האוהדים של הנבחרת לבוא לתמוך בנו במשחק האחרון של מוקדמות המונדיאל, ביום שלישי באצטדיון רמת גן נגד צפון אירלנד".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. ברני ארדוב
קורא לאוהדים להגיע לרמת גן. אבי לוזון/ברני ארדוב

בפורטוגל נרשמה אכזבה גדולה. הנבחרת המקומית שלטה במשחק, אבל הציגה משחק בינוני ולבסוף טעות של השוער רוי פטריסיו עלתה בשתי נקודות חשובות.

המאמן פאולו בנטו סיכם: "נענשו על מצב שיכול לקרות. ניסינו להגיב במהירות, אבל עשינו את זה מהלב ולא עם הראש. האמת היא שלא שיחקנו טוב. רוי פטריסיו? נתתי לו חיבוק, כמו לכל השחקנים האחרים. טעויות הן חלק מהמשחק".

ריקרדו קוסטה, שכבש את השער של פורטוגל, הוסיף: "כדורגל הוא משחק שבנוי מטעויות. שלטנו במשחק, החזקנו בכדור, אבל יש מקרים בהם הדברים לא עובדים. הבטחנו את המקום שלנו בפלייאוף העלייה לגביע העולמי וזה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully