וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל ירושלים בגמר אחרי 58:72 על חולון

הקבוצה של גרינברג נהנתה מחלוקת נקודות מאוזנת ולא התקשתה מול ליובין ושחקניו בדרך לגמר, בו היא תפגוש את המנצחת במפגש בין מכבי תל אביב להפועל אילת

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים העפילה הערב (רביעי) לגמר גביע ווינר אחרי ניצחון מוחץ על הפועל חולון, 58:72. כמו במשחק הקודם ברבע הגמר מול נתניה, הקבוצה של בראד גרינברג לא הותירה שום סיכוי ליריבתה בחצי השני וברחה ליתרון דו ספרתי, אותו היא לא שמטה עד הסיום. ג'וש דאנקן ואלישי כדיר היו הקלעים המובילים של ירושלים עם 14 נקודות, כשהסנטר הישראלי נבחר לאיש המשחק הזה עם תוספת של תשעה ריבאונדים, ארבע חסימות ו-20 נקודות מדד.

מנגד, חולון, שהביסה ברבע הגמר את גלבוע/גליל סבלה מיכולת חלשה של כל שחקניה למעט אנתוני גודס המצוין שקלע 16 נקודות ושמר אותה במשחק בחצי הראשון, אך הוא לא קיבל עזרה מיתר שחקני המפתח ובמיוחד מבריאן אוסברי, שהיה טוב ברבע הגמר, אך הפעם סיפק רק שבע נקודות באחוזים איומים. שלומי הרוש ניסה לסייע לגודס עם 13 נקודות, אבל זה היה מעט מדי מול הקבוצה המאוזנת של גרינברג ששוב הראתה שגם בלי יותם הלפרין הפצוע, יש לה הרבה מה להציע העונה בליגה.

ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הציג יכולת טובה מאוד בשני המשחקים של ירושלים עד כה, ג'וש דאנקן/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל חולון 58:72

רבע ראשון: הפועל ירושלים פתחה עם סל מהיר של דאנקן, אבל חולון הגיבה עם סלים של ג'ראיי גרנט וגודס ועלתה ליתרון 4:7, 4:20 דקות ברבע הראשון. שלשה של דופרי ונקודות עונשין של ג'וש דאנקן החזירו את ירושלים למשחק וקבעו שוויון 9:9. חולון הצליחה שוב לבצע בריחה בזכות חמש נקודות של שלומי הרוש, אבל דאנקן השאיר אותה במשחק ברבע הראשון עם שש נקודות וקבע את תוצאת הרבע: 13:19 די מפתיע לחולון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנתוני גודס שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
נקודת האור היחידה של ליובין, אנתוני גודס/ניב אהרונסון

רבע שני: הרבע השני נפתח לא טוב מבחינת שתי הקבוצות, ששיחקו עם המחליפים וקלעו ביחד רק 4 נקודות בשלוש הדקות הראשונות. חולון נתקעה וירושלים ניצלה זאת עם נקודות של כדיר ופרחובסקי כדי לקבוע 18:21, 4:30 דק' ברבע השני. אנתוני גודס קטע ריצת 0:7 של ירושלים עם שלשה שקבעה 20:24 לחולון, אבל ארבע נקודות רצופות מהקו של פרחובסקי וחנן קולמן קבעו שוויון 24, אחרי דקות ארוכות בהן חולון הובילה. המשחק המשיך להיות צמוד מאוד ברבע השני, כשהמוציא לפועל העיקרי אצל חולון המשיך להיות אנתוני גודס, אבל הוא לא קיבל עזרה מאוסברי שהיה חלש מאוד. סל עם הבאזר של דופרי קבע את תוצאת המחצית: 34:34.

דרווין קיצ'ן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים הסתדרה למרות יכולת פושרת שלו. קיצ'ן/ברני ארדוב

רבע שלישי: ירושלים עלתה חדה יותר מההפסקה והצליחה סוף סוף לעלות ליתרון בזכות נקודות של דאנקן וכדיר. גודס המשיך להיות המוציא לפועל היחידי של חולון, אבל ריצת 0:8 בראשותם של דופרי, כדיר וקיצ'ן העלו את הקבוצה של גרינברג ליתרון שיא: 38:48, כשנותרו 3:45 דק' לסיום הרבע השלישי. חולון לא ויתרה וביצעה מיני ריצה משלה עם נקודות ג'ראיי גראנט ושלומי הרוש וצימקה ל-45:50 כשנותרה דקה לסיום הרבע. פרחובסקי המצוין הגדיל את היתרון של ירושלים, אבל שתי נקודות עונשין של גראנט קבעו את תוצאת הרבע: 47:52 לירושלים.

ארטיום פרחובסקי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הופעה מבטיחה שלו, ארטיום פרחובסקי/ברני ארדוב

רבע רביעי: חולון ניסה לסגור את הפער ברבע האחרון, אבל חטפה שלשה מז'אק רוזן ועוד סל של כדיר שקבעו 49:57 לירושלים, 2:30 דק' בתוך הרבע. 4 דקות בתוך הרבע המכריע הראתה חולון סימני שבירה וביתרון 10 לירושלים ביצע שלומי הרוש עבירה בלתי ספורטיבית ששלחה את חנן קולמן לקו כשהתוצאה 51:61 לירושלים. שלשה של אדם אריאל הצעיר, שעלה מהספסל שברה לחלוטין את ירושלים וקבעה יתרון שיא: 52:66 כשנותרו שלוש דקות לסיום המשחק. המשחק הפך גארבץ' טיים לקראת סיומו כשנקודות מהקו של חולון קבעו את תוצאת המשחק: 58:72 להפועל ירושלים.

קלעו לירושלים: אלישי כדיר 14 נק' (9 ריבאונדים), ג'וש דאנקן 14, רונלד דופרי 13, ארטיום פרחובסקי 12, חנן קולמן 7, זאק רוזן 5, דרווין קיצ'ן 4 (5 איבודים), אדם אריאל 3.

קלעו לחולון: אנתוני גודס 16, שלומי הרוש 13, אייזק רוזפלט וג'ראיי גראנט 8, בריאן אוסברי 7, נאור שרון 4, איתי שגב 2, גוני יזרעאלי, נועם מטלון ורם אליאספור שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully