וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ פנתה למתן חרוש, גם אלפסי ושיבק מועמדים

6.10.2013 / 22:47

אחרי ההפסד לאילת בגביע ווינר, במועדון עדיין מחפשים אחר מאמן. קטש: "הצטרפתי באיחור בגלל הנבחרת וזה פגע בנו"

לאחר מאבק לא פשוט, הצליחה הערב (ראשון) הפועל אילת של עודד קטש להעפיל לחצי גמר גביע ווינר, לאחר שגברה 69:79 על מכבי ראשון לציון. קבוצתו של קטש היתה רחוקה מהלרשים, והיתה תלויה בעיקר בזרים שלה, אבל לפחות אלו עשו את העבודה והובילו אותה אל הניצחון בטורניר ההכנה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ניב אהרונסון
מרגיש שצריך יותר אימונים. קטש/ניב אהרונסון

מאמן הפועל אילת, עודד קטש הודה: "יש לנו כמה דקות שאנחנו מעלים את האינטנסיביות אבל זה לא קרוב ממה שאני רוצה לראות ולקשיחות שאני מצפה. רצוי שכמה שיותר מהר נמחוק את הזיכרונות מהשנה שעברה. אם נחשוב שאנחנו קבוצת צמרת זה יהיה בעוכרינו, צריך להישאר צנועים ומלמטה. אני מרגיש שחסרים לי אימונים עם הקבוצה. הצטרפתי מאוחר בגלל הנבחרת וזה פגע בנו. אם זה היה תלוי בי היינו חוזרים לאילת ועושים עוד אימונים ולא משחקים".

כוכב המשחק עבור אילת היה ללא ספק טרנס רודריק, שקלע 28 נקודות ואמר: "התחלנו לא טוב בהגנה, אבל נלחמנו חזק, הקשבנו למאמן ולמה שהוא אמר לנו וזה עזר לנו לנצח את המשחק. אני מנסה לשחק כמה שיותר חזק ומה שיקרה יקרה. ליגת העל היא ליגה טובה, משחקים פה חזק, אבל עם יינסי, כריסטיאן וקווין תהיה לנו קבוצה טובה". כשנשאל מה הוא מקבל ממאמנו אמר השחקן: "אני מנסה ללמוד מעודד את הדברים הקטנים שהוא מלמד, הוא היה שחקן גדול בליגה הזאת, בין הטובים בליגה, ככה שאני רק בא ללמוד".

שחקן הפועל אילת טרנס רודריק. ניב אהרונסון
מנסה ללמוד כמה שיותר. רודריק/ניב אהרונסון

מנגד, בראשון לציון היו מאוכזבים מכך שהקבוצה לא הצליחה לבסוף לתפוס את הכרטיס לשלב הבא, אבל כן היו מרוצים מהלחימה שהציגו השחקנים. במועדון יקיימו מחר בערב ישיבת הנהלה בה ידונו בשאלת המאמן לעונה הבאה. לא מעט מאמנים פנויים נכחו הערב במשחק נגד אילת ולוואלה! ספורט נודע שבשלב זה נשארו שלושה מועמדים ריאלים לתפקיד: מתן חרוש, שהיה עוזרו של אפי בירנבוים במשך עונה וחצי בראשון לציון, איתו כבר שוחחו בקבוצה, אריק אלפסי והמאמן הלאומי אריק שיבק, אותו רוצה לראות היו"ר יצחק פרי. בשלב זה נראה כי הסיכוי ששיבק ימונה לא גבוה, בשל הדרישות הכספיות שלו וכן בשל העובדה שהוא ראש האגף המקצועי של איגוד הכדורסל.

"זה עדיין לא זה", אמר עוזר מאמן הקבוצה, הוד בן הרצל, ששימש הערב כמאמן בפועל לאחר התפטרותו של רוני בוסאני. "קבוצה שעברה טלטלה בפרק זמן קצר, זה משפיע. כולם יודעים במה מדובר. זה תמיד מאט את הקצב, ויש הרבה עבודה. הופתעתי כמו כולם ממה שקרה עם רוני. לא הרגשתי שזה הולך לבוא".

כשנשאל האם מישהו בהנהלה דיבר איתו לגבי האפשרות שימשיך כמאמן ראשי אמר בן הרצל: "אני לא דיברתי עם אף אחד, כי אני לא חושב שהייתי צריך לדבר עם מישהו. זה זמן לטפל בקבוצה, זה לא זמן לדבר עליי או על מאמנים אחרים. אין לי הסברים להכל, אבל להבדיל מקבוצות אחרות לא שיחקנו מול קבוצות מליגה שנייה. היום נראינו יותר טוב. אני מאמין בעצמי ומקווה שיתנו לי להמשיך במועדון. יש שחקנים טובים ומועדון יוצא מן הכלל. אני בטוח שנראה יותר טוב".

אור סולומון, שהיה המצטיין בשורות ראשון לציון אמר: "זה טורניר ההכנה הראשון שלנו לקראת העונה ויש לנו זר חדש שהגיע, אנחנו מנסים להתחבר כמה שיותר. מה שקרה עם רוני הפתיע אותנו, אתה רק יכול לכבד את ההחלטה שלו, אנחנו לא יודעים מה קרה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה, ומקווים שהיא תהיה טובה".

הוד בן הרצל עוזר מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
ישמח להישאר בתפקיד. בן הרצל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully