וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "במחצית השנייה הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה"

3.10.2013 / 21:44

מאמן מכבי חיפה הסתכל על נקודות האור מהתיקו נגד שחטיור קרגנדי. ביקורת על דינו אנדלובו, טואטחה נפצע בראשו וטופל

מכבי חיפה השיגה הערב (חמישי) את הנקודה הראשונה שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית. ה-2:2 נגד שחטיור קרגנדי אמנם הגדיל את רצף המשחקים ללא ניצחון לשישה, אבל אריק בנאדו בעיקר יכול להיות מרוצה מהמחצית השנייה של הבחורים שלו שחזרו מפיגור של שני שערים בזכות הרבה מאוד אופי וכדורגל חיובי, מה שאי אפשר היה לראות מהירוקים במשחקים האחרונים.

הליגה האירופית: 2:2 למכבי חיפה מול שחטיור קרגנדי

מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
מרוצה מהשחקנים שלו. אריק בנאדו/מכבי חיפה

המשחק התחיל בשליטת הקזחים שניצלו הגנה חולמנית כדי לכבוש פעמיים במהלך המחצית הראשונה אחרי ששאנדריי פינונצ'נקו (40) ויבגני טראסוב (45) הבקיעו, אבל המחליפים של בנאדו שנכנסו בפתיחת המחצית השנייה עשו את השינוי. זה התחיל כשחן עזרא צימק בדקה ה-54 והדובדבן של המשחק היה שייך לאלון תורג'מן שהפציץ מ-25 מטר כדור לחיבורים בדקה ה-79.

ביקורת מסוימת הופנתה כרגיל לעברו של דינו אנדלובו שעשוי לעזוב בינואר, כנראה בהשאלה. חיפה לא מרוצה מהתפקוד של החלוץ מדרום אפריקה עליו נאמר עוד לפני המשחק: "הוא חזק ויודע להחזיק כדור אבל לוקה בטכניקה. בינתיים זה לא זה". המגן טאלב טאוטחה נפצע בראשו בתום המשחק וסובל מזעזוע מוח. המגן התאושש ולאחר בדיקה של הצוות הרפואי הוחלט שיטוס ארצה עם הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר עם הפנים להפועל באר שבע. אייל גולסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק בנאדו התייחס בסיום למשחק, ואמר: "הגענו למשחק, שלטנו והנענו את הכדור במחצית הראשונה ובכל זאת ספגנו שני שערים שנבעו מהנקודות החזקות שלהם. במחצית אמרתי לשחקנים שאנו משחקים במחויבות ואם נמשיך ככה נחזור למשחק. היינו דומיננטים במגרש בתנאים לא קלים ובמחצית השנייה הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה".

המאמן התייחס גם לרצף המשחקים של הירוקים, ואמר: "אני לא חושב שהשחקנים שלי היו חסרי ביטחון. אין ספק שהתקופה האחרונה הייתה לא קלה. אנחנו נעבוד קשה באימונים ונחזור להציג משחק הגנה כמו בפתיחת העונה. אנחנו קבוצה טובה שמסוגלת ויכולה לעשות דברים טובים גם בליגה וגם באירופה. השגנו נקודה יקרה מול קבוצה טובה עם שחקנים טובים".

הקשר אייל גולסה התייחס גם הוא למשחק ואמר: "שיחקנו מול יריבה קשה ופיזית מאוד. חבל מאוד על השערים שספגנו, אך אני מעודד שחזרנו למשחק ויכולנו להכריע אותו. עכשיו הפנים לליגה ולמשחק מול הפועל באר שבע".

מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
שבר את הבצורת. חן עזרא/מכבי חיפה

* הירוקים הצליחו לשבור בצורת של 373 דקות עם השער של חן עזרא בדקה ה-54. השער הקודם היה של דינו אנדלובו שמצא את הרשת בדקה ה-41 בהפסד 3:2 למ.ס. אשדוד.

* ב-14 משחקי החוץ האחרונים של מכבי חיפה באירופה (מאז ה-1:2 על רד בול זלצבורג באוגוסט 2009), היא ניצחה רק פעם אחת, 0:8 בתחילת העונה על חזאר לנקראן.

* כשמדובר במשחקי חוץ בשלב בתים באחד מהמפעלים האירופאים, הניצחון היחיד אי פעם של מכבי חיפה היה 0:2 בטורקיה על אנטליספור באינטרטוטו ב-1997. חוץ מזה, עשרה הפסדים, שתי תוצאות תיקו (כולל שישה הפסדים רצופים מאז ה-1:1 בליבורנו בנובמבר 2006).

* חיפה סגרה שישה משחקים ללא ניצחון. הפעם האחרונה שזה קרה לה? בין מאי לאוקטובר בשנה שעברה (שבעה משחקים, חמישה מהם תחת ראובן עטר). המספר הזה לא כולל את משחקי גביע הטוטו ואם מכניסים אותם, צריך ללכת עד מרץ-מאי 2008 כדי למצוא את הרצף האחרון של מכבי חיפה שמגיע לשישה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully