וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "יש מגעים עם רוסיה, זה לא אומר שיקרה משהו"

מאמן מכבי תל אביב נפגש עם נשיאת האיגוד, ששוחחה עימו על חזרה לנבחרת: "הסכמתי להיפגש מתוך כבוד אליהם, זה הכול"

מכבי תל אביב חתמה אמש (ראשון) את הופעותיה בטורניר גומלסקי במוסקבה, עם הפסד נוסף 80:74 לפנאתינייקוס, שהיה ההפסד השני שלה בטורניר. הצהובים ישובו לישראל וימשיכו כעת בהכנות לעונה הבאה. מי שניצל את את הנסיעה לרוסיה הוא מאמן הצהובים דייויד בלאט, שכפי שפורסם נפגש עם נשיאת האיגוד הרוסי יוליה אניקיבה ושוחח עימה בנוגע לאפשרות שיחזור לאמן את נבחרת רוסיה, אותה עזב לפני יותר משנה.

התקשורת הרוסית מדווחת היום (שני) כי הפגישה בין הצדדים התנהלה ברוח טובה, וכי בלאט לא פוסל על הסף את האפשרות לחזור לנבחרת הרוסית. עוד לפני ההמראה חזרה לישראל, בלאט התראיין ברוסיה והודה: "אני לא ממש יכול לדבר על הנושא הזה, זה מוקדם מדי, אבל זה נכון שהיו מגעים מצד האיגוד הרוסי. הגענו להסכמות לגבי הצורה שבה אנחנו רוצים לנהל את המשא ומתן", אמר בלאט.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
"הסכמתי להיפגש רק מתוך כבוד לאיגוד הרוסי". בלאט/קובי אליהו

בלאט סייג: "אני לא אומר שהשיחות האלה בהכרח יובילו למשהו, אבל אני מכבד את האיגוד הרוסי והסכמתי להיפגש. לא פחות ולא יותר מזה".

שלשום במסיבת עיתונאים לאחר ההפסד של מכבי תל אביב לקובאן בחצי הגמר של הטורניר, בלאט הכחיש כי המשרה בכלל עומדת על הפרק. בשלב זה ככל הנראה הפגישה בינו ובין נשיאת האיגוד עוד לא התקיימה. "כולם שואלים אותי על זה, כולם מדברים על זה, אבל אין לי מה להגיד בנושא. אף אחד לא פנה אליי באופן אישי. אני נמצא ביחסים טובים עם איגוד הכדורסל ברוסיה ואוהב את הכדורסל כאן, אפילו הייתי אומר שלא אכפת לי לחזור לאמן כאן, אבל קודם כל מישהו צריך להציע לי את זה. כשזה יגיע, נדבר. עד עכשיו אין שום דבר קונקרטי".

בלאט אימן קרוב לשבע שנים את נבחרת רוסיה וזכה עימה במדליית הזהב ביורובאסקט 2007, במדליית הארד ביורובאסקט 2009 ובסופו של דבר גם במדליית ארד אולימפית בלונדון 2012, שהייתה אות הסיום לקדנציה שלו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully