וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "אם יש קבוצה שיכולה לצאת מזה, זו יונייטד"

דייויד מויס לא נשבר אחרי התבוסה בדרבי, ושוב התלונן על הגרלת המשחקים. נאסרי: "זו הייתה הצהרה של סיטי, הראינו שיש לנו כוח". ונגר חוגג מקום ראשון, ומהלל את אוזיל

פתיחת העונה המגומגמת של מנצ'סטר יונייטד נמשכה היום (ראשון), כשהאלופה הובסה 4:1 מול מנצ'סטר סיטי בדרבי היוקרתי. אגוארו (15 ו-47), טורה (45) ונאסרי (50) הלהיטו את הקהל באצטדיון האיתיחד, והלחץ על דייויד מויס גובר. עם שני הפסדים ותיקו בחמישה מחזורים, כרגע הנעליים של אלכס פרגוסון נראות גדולות מתמיד.

"לא שיחקנו טוב, וסיטי הייתה טובה יותר והיא ראויה לניצחון", אמר מויס המאוכזב בבסיום, "ספגנו שערים אומללים. רצינו לחזור אחרי ההפסקה, אבל הם כבשו מהצד השני, ולא הצלחנו לעצור אותם". מויס החמיא שוב לויין רוני ואמר ש"הוא היה פנטסטי, לא הגיע לו להפסיד", ושוב התלונן על ההגרלה הקשה שזימנה לקבוצתו בפתיחת הליגה מפגשים מול ליברפול, צ'לסי וסיטי: "לא הייתי בטוח שהכדורים יצאו מהשק בהגרלה, ואני עדיין לא בטוח".

דייויד מויס, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ההגרלה, זאת הבעיה. מויס/GettyImages

מויס הוסיף ש"אם יש חבורה של שחקנים שיכולה לצאת מזה, אלה שחקני מנצ'סטר יונייטד. הם מגיבים, ויוכלו להגיב שוב. לכל מאמן יש ימים רעים ותוצאות רעות, ואני לא שונה".

קפטן יונייטד נמניה וידיץ' הודה ש"כבר מההתחלה הם היו יותר אגרסיביים והחזיקו יותר בכדור ב-20-30 הדקות הראשונות. לא היינו במשחק כבר מהפתיחה. נהיה חייבים ללמוד מזה, אסור להסתכל אחורה. זה היה הפסד נוראי. כל הפסד כזה כואב, אבל בחוץ זה קשה אפילו יותר".

סמיר נאסרי, המצטיין בשורות המנצחים, אמר ש"זה ניצחון מאוד מיוחד, כי שלחנו הצהרה לכל היריבות שלנו, והראינו שסיטי תהיה כוח. ניצחון בדרבי יעשה את האוהדים שלנו מאושרים גם היום וגם מחר.

"אנחנו מרגישים אחרת מהעונה שעברה, והיום הייתה נקמה קטנה מהעונה שעברה, אחרי שרובין ואן פרסי כבש נגדנו בדקה האחרונה בבעיטה חופשית. הפעם זה היה אחרת. היום הראינו שיש לנו שחקנים גדולים שמסוגלים לתת הצגה גדולה".

שחקני מנצ'סטר יונייטד במהלך ההפסד מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יכולים להתאושש. יונייטד/GettyImages

* השער המצמק של ווין רוני מנע מסיטי לרשום את הניצחון הכי גבוה של מנצ'סטר סיטי בבית על יונייטד מאז ה-1:5 ב-23 בספטמבר 1989. גם במרץ 2004 הם ניצחו 1:4 בבית. ה-1:6 המיתולוגי, כמובן, היה בחוץ באולד טראפורד.

* קון אגוארו עלה למקום השני בכל הזמנים בטבלת הכובשים של מנצ'סטר סיטי בליגה עם 38 שערים, אחרי שעקף את ניקולא אנלקה. רק לקרלוס טבס (58) יש יותר.

* אגוארו גם השתווה לניאל קווין כשיאן השערים של סיטי בדרבי במשחקי הליגה, עם ארבעה כיבושים.

אוהד מנצ'סטר סיטי חוגג ניצחון על יונייטד. GettyImages
זקני העיר לא זוכרים כאלה חגיגות. סיטי/GettyImages
סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"הראינו שיש לנו שחקנים גדולים שמסוגלים לתת הצגה גדולה". נאסרי/רויטרס

ובמקום הראשון: ארסנל

מי שעלתה למקום הראשון בליגה היא ארסנל, שניצחה 1:3 את סטוק עם ניצחון רביעי רצוף. מי ששוב בלט היה מסוט אוזיל, שבישל שני שערים והיה מעורב בשער נוסף. "כשאתה מסתכל על המספרים שלו, אתה מגלה שהבישולים הם לא מקריים, אלא חלק מהמשחק שלו", החמיא לו ונגר, "ראינו היום שוב שיש לו קצב טוב, וכשהוא מרוכז המסירות שלו מדויקות, אבל הוא יכול לייצר גם לעצמו מצבים".

ארסנל עלתה בהרכב חסר, כשגם תיאו וולקוט נפצע לפני המשחק והצטרף לרשימת הנעדרים, והמאמן יודע ש"חפרנו עמוק, ונלחמנו תחת הלחץ. הפתיע אותי כשכבשנו שלושה שערים במצבים נייחים מול קבוצה כמו סטוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully