וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:4 את חטאפה

אנחל לאפיטה כבש שער מהיר לאורחים, אבל פפה, רונאלדו (צמד), ואיסקו הפכו לבלאנקוס. בייל נפצע בחימום ברגע האחרון

המחזור החמישי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד עמד כמובן משחקה של ריאל מדריד, שניצחה בביתה 1:4 את חטאפה וצימקה את הפער בפסגה מברצלונה ואתלטיקו מדריד המושלמות לשתי נקודות. ולנסיה ניצחה את סביליה 1:3 והשאירה אותה במקום האחרון. במשחק הראשון היום בטיס וגרנאדה נפרדו ב-0:0, וכך הסתיים גם המשחק בין סלטה ויגו לוויאריאל.

פפה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
כבש שוויון מהיר. פפה חוגג/רויטרס

ריאל מדריד - חטאפה 1:4

שחקניו של קרלו אנצ'לוטי הגיעו למשחק הזה אחרי השישייה לרשת של גלאטסראיי בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, והפעם הם הרשימו פחות אבל עשו את העבודה וצימקו את הפער בפסגה מברצלונה ואתלטיקו מדריד המושלמות. הבלאנקוס נקלעו לפיגור מוקדם משער של לאפיטה כבר אחרי חמש דקות, אבל פפה, רונאלדו (צמד) ואיסקו הפכו, וסידרו לקבוצתם שלוש נקודות חשובות. רונאלדו עקף עם הצמד שלו את הוגו סאנצ'ס ועלה למקום החמישי ברשימת הכובשים של ריאל בכל הזמנים, אבל הסיפור הגדול במשחק הזה התרחש עוד לפני פתיחתו כשגארת' בייל נפצע בחימום והוחלף בהרכב ברגע האחרון על ידי אנחל די מריה.

הפתיחה של המשחק הייתה מדהימה ואנחל לאפיטה הדהים את הבלאנקוס כבר אחרי חמש דקות. כריסטיאנו רונאלדו איבד כדור במרכז המגרש והתלונן על עבירה, אבל השופט התעלם ואנחל לאפיטה בעט מחוץ לרחבה כדור חלש שפגע בפפה והטעה את דייגו לופס. 0:1 מפתיע לאורחים. היתרון של חטפה החזיק מעמד רבע שעה עד שריאל מצאה את השוויון. אנחל די מריה הרים כדור חופשי מצד שמאל, רונאלדו הגיע ראשון ובעט מקרוב, שוער חטאפה הדף אבל פפה היה שם כדי לדחוק מקרוב ולקבוע 1:1.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
סידר לריאל מהפך. רונאלדו חוגג/רויטרס

בדקה ה-34 הסדר שב על כנו וריאל חזרה להוביל. כריסטיאנו רונאלדו בעט בעיטה חופשית שפגע בידו של מיצ'ל בתוך הרחבה. השופט הורה לפנדל ונתן למיצ'ל צהוב. רונאלדו בעט מהנקודה הלבנה וגילגל פנימה. 1:2 לריאל מדריד.

* רונאלדו השתווה עם השער הזה להוגו סאנצ'ס במקום החמישי ברשימת הכובשים של כל הזמנים בריאל, עם 207 שערים.

ריאל נרגעה אחרי השער השני ובדקה ה-59 איסקו הלוהט כבש את השלישי. הקשר המצוין קיבל כדור קצר מרונאלדו, חתך מצד שמאל וברגל ימין בעט בננה לחיבורים הרחוקים. 1:3 לריאל. בדקה ה-78 רונאלדו היה קרוב מאוד לכבוש את השני שלו ולעבור את הוגו סאנצ'ס ברשימת הכובשים של ריאל העונה, אבל הכדור שבעט מצד שמאל שפשף את הקורה וחמק החוצה. שלוש דקות לסיום הורחק מיצ'ל שחקנה של חטאפה אחרי שהכשיל את חסה בדרך לשער. בדקה ה-90 הגיע השער היפה במשחק עליו היה חתום כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי קיבל כדור מחדירה ועם העקב בעט לרשת מקרוב. 1:4 לריאל מדריד בסיום.

דורלאן פאבון שחקן ולנסיה לפני אלברטו מורנו שחקן סביליה. GettyImages
ניצחון מרשים במסטאייה. דורלאן פאבון בפעולה/GettyImages

ולנסיה - סביליה 1:3

ולנסיה פתחה רע מאוד את העונה הזו והיא הגיעה למשחק הזה מוכה וחבולה אחרי התבוסה הביתית 3:0 שחטפה מול סוונסי בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית. סביליה מצידה, הגיעה אחרי ניצחון דרמטי, 1:2 בחוץ על אשטוריל. העטלפים פתחו את המשחק הזה חזק יותר ובדחיפת הקהל המקומי עלו ליתרון בדקה ה-32 משער של ז'ונאס הברזילאי, אבל קווין גמיירו, חלוץ הרכש הצרפתי שכבש גם באמצע השבוע בליגה האירופית, השווה בדקה ה-52 אחרי בישול של סטפן מ'בייה הקמרוני. ולנסיה לא וויתרה על המשחק הזה ובדקה ה-73 הצליח ז'ונאס להשלים צמד ולהחזיר את היתרון לקבוצתו. האנדלוסים תקפו במטרה להשיג את השוויון אבל ויקטור רואיס המחליף קבע 1:3 לולנסיה בסיום.

סביליה ממשיכה את העונה המאכזבת שלה ואחרי חמישה מחזורים היא סוגרת את הטבלה עם נקודה אחת בלבד. ולנסיה לעומתה טיפסה עד למקום התשיעי, אך גם היא מאכזבת עם שלושה הפסדים כבר בשלב מוקדם של העונה.

סלטה - ויאריאל 0:0

תיקו שלישי ברציפות ללואיס אנריקה ושחקניו בבלאידוס. ויאריאל הבלתי מנוצחת הגיעה מעודדת אחרי ה-2:2 מול ריאל מדריד, אבל לא הצליחה להכניע את יואל בשערה של סלטה ויגו. המארחים היו קרובים ליתרון במחצית הראשונה, עם כדור של סנטי מינה לקורה. יואל היה שם גם בדקות האחרונות, כשמנע מחאבייר אקינו לכבוש בדקה ה-81 ועצר גם את תומאו פינה בדקה ה-83.

משחקים נוספים

בטיס - גרנאדה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully