וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 לנאפולי על מילאן, באלוטלי החמיץ פנדל ראשון

בריטוס (6) והיגואין (54) כבשו, ריינה עצר פנדל של באלוטלי (61). 0:2 לרומא על לאציו, 0:7 לאינטר על ססואולו, יובה ניצחה

המחזור הרביעי בליגה האיטלקית המשיך היום (ראשון), עם שתי מנות עיקריות: רומא שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:2 בדרבי על לאציו, ואילו נאפולי ניצחה את מילאן בסן סירו לראשונה מאז 1986, כששמרה על מאזן מושלם עם 1:2 ונהנתה גם מהחטאת פנדל ראשונה בקריירה של מריו באלוטלי. עוד לפני כן השכילה אינטר לשבור את שיא ניצחון החוץ שלה כשהביסה את ססואולו האחרונה 0:7. יובנטוס חזרה לנצח עם 1:2 בבית על ורונה.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
ניצחון ראשון לנאפולי בסן סירו מאז 1986. גונסאלו היגואין/GettyImages

מילאן - נאפולי 2:1

ערב היסטורי בסן סירו. לראשונה מאז אפריל 1986, נאפולי הצליחה לנצח במגרשה של מילאן, במשחק בו פפה ריינה הפך לראשון אי פעם שעוצר פנדל של מריו באלוטלי. מילאן עמוסת הפציעות קיוותה להשיג ניצחון שני העונה, אך במקום זאת חוותה הפסד ליגה שני מול אחת משתי המושלמות היחידות בליגה. הקבוצה של רפא בניטס ניצלה את ההזדמנות להצהרת כוונות, עם ניצחון ראשון העונה על קבוצה גדולה. הבלם מיגל בריטוס כבש בנגיחה בדקה השישית וגונסאלו היגואין הרשית משחק רביעי ברציפות, בדקה ה-54. שבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע המתסכל של באלוטלי, שראה את הפנדל שלו נהדף על ידי ריינה. גם השער המצמק הנאה שכבש בתוספת הזמן לא ניחם את באלו. מילאן עם פתיחת עונה חלשה, נאפולי על הגל.

נאפולי פתחה בסערה, האמשיק כמעט כבש ובדקה השישית הרשת של כריסטיאן אביאטי כבר רעדה. כדור חופשי מצא את ראול אלביול שנגח לרוחב השער, ושותפו למרכז ההגנה בריטוס המשיך עם הראש פנימה. 0:1 מהיר לנאפולי. ריינה מנע מבאלוטלי להשוות, כשלקראת סיום המחצית החלוץ נפגע בברכו אך המשיך למחצית השנייה.

פיליפ מקסס יכול היה להשוות אחרי טעות של ריינה, אבל לא עשה זאת ומנגד היגואין הלם. החלוץ הארגטינאי השתחרר מהשמירה בדקה ה-54 ובעט מ-16 מטרים כדור חד שחמק מאביאטי. 0:2 לנאפולי. בדקה ה-61 באלוטלי סחט פנדל מפוקפק למדי מבריטוס, אבל לראשונה בקריירה החמיץ מהנקודה הלבנה (אחרי 21 בעיטות מוצלחות). ריינה, שכיכב בעצירות פנדלים בליברפול, עשה זאת גם באיטליה עם זינוק מצוין ימינה. ריינה המשיך להצטיין ולקח לבאלוטלי עוד שני כדורים, כולל זינוק נפלא בדקה ה-76 אחרי בעיטה מ-16 מטרים של החלוץ. בתוספת הזמן באלוטלי סוף כל סוף הכניע את השוער הספרדי בכדור מסובב מקצה הרחבה וצימק ל-2:1. לא יותר.

מריו באלוטלי שחקן מילאן מאוכזב לאחר שהחמיץ פנדל, מארק האמשיק שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
גם הוא אנושי. מריו באלוטלי לאחר החמצת הפנדל/GettyImages
פפה ריינה שוער נאפולי לאחר שעצר פנדל של מריו באלוטלי. רויטרס
גיבור הערב. פפה ריינה/רויטרס

ססואלו - אינטר 7:0

הנראזורי, מעודדים מההופעה החיובית בדרבי ד'איטליה, רשמו את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלהם בהיסטוריה כשהביסו את העולה החדשה לליגה, שתחפש נקודות בכורה במשחק אחר. בעקבות הניצחון טיפסה אינטר למקום הראשון בטבלה. מי שלא ישכח את המשחק הזה הוא דייגו מיליטו הארגנטינאי, ששותף לראשונה לאחר שבעה חודשי פציעה, וקינח בצמד שערים אופייניים שהזכירו למה הוא היה נחשב לאחד החלוצים המובילים בעולם.

רודריגו פלאסיו פתח את החגיגה בדקה השביעית אחרי כדור רוחב של יוטו נגאמוטו. בדקה ה-23 ספיר טיידר סיים התקפה מצוינת והכפיל את התוצאה, ולחץ של אותו שחקן אלג'יראי עשר דקות מאוחר יותר גרם לשער עצמי של רפאל פוצ'ינו. המחצית השנייה הייתה קטלנית אף יותר כשריקי אלברס השתלט על ריבאונד וכבש את הרביעי בדקה ה-52, לפני שגם מיליטו נכנס לרשימת הכובשים עם שתי דחיקות מקרוב בדקה ה-63 ו-82. אסטבן קמביאסו כבש בתווך את השישי בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה.

דייגו מיליטו חלוץ אינטר. Claudio Villa, GettyImages
איזה קאמבק מרגש. דייגו מיליטו/GettyImages, Claudio Villa

רומא - לאציו 0:2

מאז מרץ 2011 רומא לא ניצחה את היריבה המרה בדרבי ד'לה קפיטלה, אך כנראה שבפתיחת העונה הזו אין הרבה כוחות שיכולים לעצור אותה. החבורה של רודי גרסיה חייכה בסיום ורשמה ניצחון רביעי מארבעה משחקים בליגה, שמקנה לה לפחות זמנית את המקום הראשון בסריה A. הג'אלורוסי שוב חיממו מנועים במחצית השנייה, ואחרי מחצית ראשונה דלה במצבים, הגבירה הילוך, חיפשה שוב ושוב את השער ולבסוף גם מצאה אותו, הודות למגן פדריקו בלצארטי. הביאנקוצ'לסטי, מצד שני, העניינים בטח לא יירגעו לאחר ההפסד במאבק שכזה בו היוקרה העירונית עמדה על הכף. גם הניצחון על קייבו במחזור האחרון לא מסתיר את העובדה שלאציו פתחה את העונה בצורה בינונית, ולאחר ארבעה מחזורים השיגה 6 נקודות בלבד.

המשחק החל בעצבנות מצד שתי הקבוצות, שהתקשו להגיע למצבי הבקעה ממשיים. בדקה ה-27 כריסטיאן לדסמה ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך זו התגלגלה החוצה הרחק מהקורה. בדקה ה-31 הרגע הגדול של רומא כמעט הגיע: פרנצ'סקו טוטי הגביה כדור חופשי מצוין, שהגיע לפינה הרחוקה של השער הישר לראשו של ז'רביניו, אך זה נגח חלש החוצה ממצב קורץ. הרוחות התלהטו ושני שחקני רומא - דניאלה דה רוסי ואלסנדרו פלורנצי - ספגו צהובים תוך חמש דקות.

בדקה ה-50 לאנדו קסטאן כמעט כבש לשערו הוא, לאחר שכדור שהוגבה לעבר הרחבה ניתז מראשו למשקוף, ומורגן דה סנקטיס הדף לאחר מכן החוצה. בדקה ה-55 מירוסלאב קלוזה כמעט הימם את רומא, אך מקרוב בעט החוצה. בדקה ה-63 הלחץ של רומא סוף סוף נשא פרי: פדריקו בלצארטי, שרק דקה לפני כן בעט כדור שנעצר בקורה, ניצל את הערבוביה ברחבה לאחר הגבהה מדויקת ויפה של פרנצ'סקו טוטי ומצא את הרשת עם בעיטה יפה מהאוויר לפינה הרחוקה. 0:1 לרומא.

בדקה 81 לאציו נותרה ב-10 שחקנים לאחר פגיעה מכוונת של הבלם אנדרה דיאס בפרנצ'סקו טוטי, שספג מכות לאורך המשחק כולו. בדקה ה-94 רומא קינחה עם פנדל מוצלח את אדם ליאיץ'.

פדריקו בלצארטי שחקן רומא חוגג עם האוהדים אחרי שער בדרבי. רויטרס
שער יקר בדרבי. פדריקו בלצארטי חוגג/רויטרס

יובנטוס - ורונה 1:2

אחרי שתי תוצאות תיקו, פעם אחת מול אינטר בדרבי ד'איטליה ופעם שנייה בקופנהאגן בליגת האלופות, הגברת הזקנה הייתה זקוקה לקריאת השכמה. עמוק במחצית הראשונה, היה נראה שוורונה הקטנה - שהעפילה לליגה הבכירה העונה וחלמה על סנסציה - בדרך להעמיק את המשבר שלה. קצ'אטורה תפס את ההגנה של יובה לא מוכנה וכבש שער יתרון מפתיע, אך החל מאותו רגע יובה התעוררה והזכירה את היכולת המופלאה מהעונה שעברה.

בדקה ה-36 הגנת הברזל של יובה נתפסה בעוכריה, וספגה שער מפתיע במיוחד. הגבהה לרחבה של יובה מצאה בסופו של דבר את קצ'אטורה, שמקרוב דחק פנימה באין מפריע וקבע 0:1 לוורונה. התשובה של יובה הגיעה בחלוף שלוש דקות, שכבש את השלישי שלו העונה מבישול של בונוצ'י - שחגג בישול שלישי גם כן העונה. הבלם שלח כדור עומק לארגנטינאי, ששחרר בעיטה חזקה מזווית קשה לקורה ופנימה הגברת הזקנה התעוררה ועד המחצית הצליחה להפוך את התוצאה, הפעם הודות לנגיחה בדקה ה-47 של פרננדו יורנטה - שרשם שער בכורה בביאנקונרי בהופעת הבכורה שלו בהרכב.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג מול ורונה. רויטרס
עוד שער לאוסף. קרלוס טבס/רויטרס

אטאלנטה - פיורנטינה 2:0

הוויולה נראים טוב בפתיחת העונה, וגם הפעם - ללא מריו גומז הפצוע, היא לא נעצרה. לסגולים יש כעת 10 נקודות לאחר ארבעה מחזורים, והם חזרו למסלול הניצחונות והצליחו לתקן מעט את הרושם לאחר ה-1:1 עם קליארי במחזור הקודם. מתיאס פרננדס מצא את הרשת ראשון בדקה ה-41, וג'וזפה רוסי כבש את הרביעי שלו העונה בדקה ה-69. אטלאנטה שפתחה את העונה בפורמה לא רעה נותרה עם 6 נקודות מארבעה משחקים.

מתיאס פרננדס שחקן פיורנטינה חוגג, מאחוריו ג'וזפה רוסי. Marco Luzzani, GettyImages
יכולים גם בלי גומז. מתיאס פרננדז חוגג עם ג'וזפה רוסי/GettyImages, Marco Luzzani

משחקים נוספים

בולוניה - טורינו 2:1
לבולוניה: צ'זארה נטאלי (29). לטורינו: דנילו ד'אמברוסיו (2), אלסיו צ'רצ'י (45 בפנדל).

קטאניה - פארמה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully