וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "ראניירי נתן לי את ההשראה להפוך למאמן"

מאמן פ.ס.ז' החמיא לזה של מונאקו לקראת המפגש הענק ביניהם (א', 22:00, ערוץ ONE). מי תנצח בקרב העשירות של צרפת?

130 מיליון יורו שפכה מונאקו בקיץ החולף על שחקני רכש, 260 מיליון הוציאה מכיסה פריס סן ז'רמן בשנתיים האחרונות ומחר (ראשון, 22:00, ערוץ ONE) ייערך בפארק דה פראנס המשחק היקר ביותר בתולדות הכדורגל הצרפתי, אחד היקרים בתולדות הכדורגל העולמי כולו.

האורחים, שיציגו בחוד את השילוב הקטלני של רדאמל פלקאו ועמנואל ריבייר, שכבשו יחד כבר תשעה שערי ליגה בחמשת המחזורים הראשונים, צברו 13 נקודות מתוך 15 ונראים בכושר מצוין. האלופה מהבירה פתחה את העונה בצורה מעט מגומגמת, אבל ניצחה בכל שלושת המחזורים האחרונים והרשימה מאוד באמצע השבוע עם 1:4 ביוון על אולימפיאקוס במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. הם עדיין יחסרו את חאבייר פסטורה הפצוע, בעוד אלכס נמצא בספק למשחק. במונאקו, ז'רמי טולאלן לא יכול לשחק בשל פציעה באזור המפשעה.

מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן. רויטרס
משחק העשירות. בלאן/רויטרס

עבור מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, מדובר במפגש מול מי שהדריך אותו עונה אחת בנאפולי, ב-1991/2 ולטענתו גם גרם לו לבסוף להפוך למאמן בעצמו: "כבר בימים ההם קלאודיו ראניירי נתן לי השראה, כי הוא תמיד ביקש כדורגל התקפי", אמר מאמן הפריזאים, "הוא לימד אותי את סגנון המשחק אותו אני אוהב".

האיטלקי מנגד, יודע שמולו עומדים כלים התקפיים רבים: "אני מאוד מכבד את פריס סן ז'רמן, אבל אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה. אי אפשר להתמקד רק באדינסון קבאני, כי יש ליריבה המון אפשרויות".

הרכבים משוערים:

מונאקו: דניאל סובאשיץ', פאביניו, ריקרדו קרבאליו, אריק אבידל, לייבין קורזאבה, מוניר עובאדי, ז'ואאו מוטיניו, ז'ופרה קונדוגביה, יאניק פריירה קראסקו, לוקאס אוקמפוס, רדאמל פלקאו.

פריס סן ז'רמן: סלבטורה סיריגו, גרגורי ואן דר ויל, טיאגו סילבה, מרקיניוס, בלס מטוידי, טיאגו מוטה, מרקו וראטי, לוקאס מורה, זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully