וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוראטי וטוהיר הגיעו להסכם על מכירת אינטר"

הבעלים נפגש עם המיליארדר מאינדונזיה ובאיטליה מדווחים כי בשבוע הבא העסקה תיחתם. מוראטי: "לא מאמין שאשאר נשיא"

אינטר מילאנו, אחד ממועדוני הכדורגל המפוארים והעשירים בעולם, קרובה להחליף בעלים. "מוראטי וטוהיר הגיעו להסכם על מכירת אינטר", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט", "החתימה על ההסכם צפויה לקרות בשבוע הבא. מאסימו מוראטי ואריק טוהיר נפגשו בפריז ואף ישבו לפגישה משולשת עם יו"ר בנק השקעות גדול. השניים יחתמו על טיוטת חוזה בקרוב, ואחרי שטוהיר נפגש עם מוראטי ב-25 במאי וב-25 ביולי הפעם הוא הסכים לסגור עסקה".

מוראטי שמר על זהירות בהצהרה שפרסם באתר הרשמי של המועדון: "זה ייקח חודש או חודשיים אם הכול יעבור ללא בעיות". לפי הדיווחים, המיליארדר מאינדונזיה אריק טוהיר קרוב להשלים את עסקת הרכישה, כשיקנה 75 אחוז מהמועדון תמורת 350 מיליון יורו (463 מיליון דולר). המשא ומתן בין מוראטי לטוהיר נמשכים כבר חודשים ארוכים.

מאסימו מוראטי הבעלים של אינטר עם הגביע האיטלקי. רויטרס
מוראטי עם הגביע האיטלקי/רויטרס

לגבי המשך דרכו של מוראטי במועדון אמר האיטלקי: "האם אשאר נשיא? אני לא מאמין שכן, אבל המשפחה שלי תהיה מעורבת במועדון, זה בטוח". איל הנפט מוראטי קנה את הקבוצה ב-1995, לאחר שאביו אנג'לו היה הבעלים שלה בין 1955 ל-1968. מוראטי השקיע סכומי כסף עצומים ובשנות ה-2000 קצר את הפירות כשאינטר זכתה בחמש אליפויות בין 2005/6 ל-2009/10 (חלקן בזכות פרשת הקלצ'יופולי), וזכתה בליגת האלופות בשנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully