וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות לארסנל ויונייטד, צ'לסי הפסידה

ראמזי כבש צמד ב-1:3 על סנדרלנד בבכורה של אוזיל, שבישל, אברטון ניצחה את צ'לסי. 0:2 לאלופה על פאלאס, סיטי החליקה

פגרת הנבחרות עברה חלפה והפרמיירליג הלוהטת שבה לפעילות היום (שבת). המחזור הרביעי נפתח באולד טראפורד, שם האלופה מנצ'סטר יונייטד, שפתחה את העונה בצורה בינונית, גברה בקושי 0:2 על קריסטל פאלאס. מרואן פלאיני ערך בכורה במדי השדים האדומים. בכורה הייתה גם למסוט אוזיל בארסנל וכבר אחרי 11 דקות הוא בישל לאוליבייה ז'ירו. ארון ראמזי הוסיף צמד והתותחנים המשיכו בכושר הטוב וניצחו 1:3 את סנדרלנד בחוץ. טוטנהאם נעזרה בצמד של גילפי סיגורדסון וגברה 0:2 על נוריץ' ואילו מנצ'סטר סיטי שוב אכזבה וסיימה רק ב-0:0 בבריטניה סטדיום של סטוק סיטי. גם סמואל אטו ערך הופעת בכורה, אבל היא היתה פחות מוצלחת כשצ'לסי הפסידה 1:0 בחוץ לאברטון.

שחקן ארסנל, ארון ראמזי. רויטרס
פתאום הוא כובש בלי סוף. ראמזי/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:2

אחרי התיקו הביתי מול צ'לסי וההפסד באנפילד לליברפול, האלופה שוב לא הרשימה, אבל דייויד מויס יוכל להתנחם בניצחון ראשון באולד טראפורד אחרי 12 ניסיונות כושלים. המארחים פתחו את המשחק עם ויין רוני, כולל מגן ראש מוזר ביותר, זכר לחתך העמוק שלו ולצידו רובין ואן פרסי. למרות זאת, ההזדמנויות מיעטו להגיע. שש דקות למחצית, רוני הקפיץ, ואן פרסי עצר על החזה ומהאוויר ירה בימין, למשקוף והחוצה במהלך שסחט מחיאות כפיים מסר אלכס פרגוסון, שישב ביציע. הקצב המשיך להיות גבוה ושלוש דקות נוספות חלפו לפני שדוויט גייל ברח לריו פרדיננד ומול דה חאה פספס את הקורה בסנטימטרים.

כידוע, מי שלא מבקיע, סופג ואת העונש שלה שילמה פאלאס מיד לאחר ההחמצה. יאנג פרץ והוכשל ברחבה על ידי קאגישו דיקגאקוי הדרום אפריקאי, שראה אדום על העבירה. ואן פרסי שלח את השוער לפינה אחת, את הכדור לשנייה וקבע 0:1 בדקה ה-45. שער ליגה שלישי לואן פרסי העונה ורביעי שלו בשבוע האחרון בכלל. שער ליגה ראשון ליונייטד אחרי 225 דקות עקרות.

מאז שהפרמיירליג יצאה לדרך, 218 פעמים יונייטד ירדה למחצית ביתרון. היא מעולם לא הפסידה. בדקה ה-62 הגיע הרגע של מרואן פלאיני, שהחליף את אנדרסון ועלה למשחקו הראשון כשחקן מנצ'סטר יונייטד, כשהוא מתופקד כקשר מרכזי. חמש דקות לאחר מכן הוא כמעט כבש עם פצצה מ-25 מטרים שספרוני הדף בקושי. הקבוצה של דייויד מויס המשיכה לשכב על השער של פאלאס, עד שתשע דקות לסיום רוני כבש בכדור חופשי פנטסטי.

מרואן פלאיני, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המדים האדומים נראים טוב עליו. פלאיני בבכורה/רויטרס

סנדרלנד - ארסנל 3:1

11 דקות בלבד נדרשו לתותחנים כדי לעלות על הלוח. כדור ארוך הגיע לאוזיל, שעצר ומסר לרוחב. אוליבייה ז'ירו הלוהט, שכבש בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים, לא התבלבל גם הפעם. שלוש דקות לאחר מכן מובידו דיאקיטה נגח למשקוף ומן העבר השני וולקוט החמיץ אחד על אחד. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה לורן קוסיילני טעה והכשיל את אדם ג'ונסון ברחבה. קרייג גארדנר שלח את הפנדל פנימה והשווה. סנדרלנד המשיכה לתקוף, אבל דווקא התותחנים כבשו. ארון ראמזי, שהעונה מוצא את הרשת יותר מאי פעם, קיבל כדור מקרל ג'נקינסון ומהאוויר שלח בעיטה נהדרת פנימה בדקה ה-67. הוולשי הצעיר המשיך בחגיגה הפרטית שלו והעלה ל-1:3 בדקה ה-76. התקפה באמת מבריקה של ארסנל הגיעה לרגל של ז'ירו, שהפעם היה על תקן המבשל וראמזי כבש מקרוב. ארסנל נראית טוב מאוד בינתיים והיא כבר עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים.

מסוט אוזיל, שחקן ארסנל. רויטרס
הרשים בקבוצתו החדשה. אוזיל/רויטרס

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 0:0

ממש לא לזה ציפו בסיטי והקבוצה של מנואל פלגריני כבר מתחילה לרדוף אחרי הליגה, כשהיא לא מצליחה לנצח גם במשחק החוץ השני שלה העונה. הפוטרס, חמושים במאמנם לשעבר של התכולים, מארק יוז, שוב הפגינו הגנה נהדרת ושמרו על המאזן שלהם: שער חובה אחד בלבד מתחילת העונה. סיטי שלטה יותר בכדור, אבל התקשתה לסכן את המסגרת ותהיה חייבת להתעורר במהרה.

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. רויטרס
הפתיחה שלו בסיטי לא מספיק טובה. פלגריני/רויטרס

טוטנהאם - נוריץ' 0:2

התרנגולים, שיפתחו השבוע את הופעותיהם בשלב הבתים של הליגה האירופית, השאירו את ההפסד המתסכל בדרבי מול ארסנל מאחוריהם וחזרו לנצח בליגה. כריסטיאן אריקסן, שנרכש מאייאקס תמורת 13.5 מיליון יורו, פרע שטר ראשון בדקה ה-28, כאשר הניח כדור יפה לגילפי סיגורדסון, שכבש מתוך הרחבה. סיגורדסון הכפיל את מאזנו בדקה ה-50, כשהפעם פאוליניו מבשל לו עם כדור רוחב נפלא, שדרש מהחלוץ רק דחיקה קלה מול שער ריק.

שחקני טוטנהאם, גילפי סיגורדסון, רוברטו סולדאדו. רויטרס
שכחו מההפסד בדרבי. סולדאדו עם סיגורדסון/רויטרס

אברטון - צ'לסי 0:1

הבלוז רצו לשבור את המאזן הנוראי שלהם במרסיסייד, אך במקום זה יצאו עם הפסד כואב, ה-11 במספר מתוך 14 המשחקים האחרונים בין השתיים בליברפול. סמואל אטו משך את כל תשומת הלב בפתיחה בבכורה שלו במדי צ'לסי, אבל קבוצתו היתה רחוקה מלהרשים ולא הצליחה למצוא את הרשת. אטו דווקא סידר כדור מצויין לראמירס בדקה ה-35, אך זה סחט רק הדיפה גדולה מהווארד.

דווקא כשהיה נדמה שהשתיים ירדו אל חדרי ההלבשה ללא שערים, הגיעה תוספת הזמן של המחצית, ואיתה השער של המארחים. בארקלי הרים כדור טוב אל הרחבה, מצא את ראשו של אוסמן שנגח לאחור, היישר אל נייסמית' שנגח מקרוב את שער הניצחון. צ'לסי כצפוי החלה להפעיל לחץ על שערו של הווארד במחצית השנייה, אבל ההזדמנויות של הזארד, ראמירס ואטו לא מצאו את הרשת. בדקה ה-89 כמעט והכפילה אברטון את היתרון שלה, אבל כדור חופשי נהדר של ביינס מצא רק את המשקוף, והמארחים הסתפקו בניצחון הקטן, אך היוקרתי.

שחקני אברטון סטיבן נייסמית', ניקיצה ילאביץ' חוגגים. רויטרס
מהלך קבוצתי נהדר. נייסמית' ויאלביץ' חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים:

האל - קרדיף 1:1
להאל: קרטיס דייויס (40). לקרדיף: פטר וויטינגהאם (59)

פולהאם - ווסט ברומיץ' 1:1
לפולהאם: סטיב סידוול (22). לברומיץ': גארת' מקאולי (90)

אסטון וילה - ניוקאסל 2:1
לוילה: כריסטיאן בנטקה (67). לניוקאסל: חאתם בן ארפה (18), יוהאן גופראן (73)

שחקן צ'לסי סמואל אטו. רויטרס
לא לבכורה הזו הוא פילל. אטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully