וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ניצח את פורטוגל, 2:2 לספרד מול צ'ילה

כוכב ברצלונה כבש ובישל ב-1:3 בארה”ב. אלופת העולם חזרה פעמיים מפיגור מול הדרום אמריקאים, סולדאדו ונבאס כבשו

שתי הפייבוריטיות הגדולות לזכייה במונדיאל בקיץ הבא, ספרד וברזיל, ערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) משחקי ידידות לקראת הטורניר. הספרדים סיימו ב-2:2 מול צ'ילה במשחק שהתקיים בג'נבה שבשוויץ, בעוד שברזיל גברה 1:3 על פורטוגל באיצטדיון ג'ילט בפוקסברו שבמסצ'וסטס.

גם החבר מברצלונה להט: צמד למסי, ארגנטינה דהרה למונדיאל

עוד הלילה: ארצות הברית וקוסטה ריקה הבטיחו מקום במונדיאל

איטליה כבר באופריה מההעפלה: "כולם יחששו מאיתנו"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
החמיץ דו קרב ראשון מול רונאלדו. ניימאר/AP

ברזיל - פורטוגל 1:3

מארחת המונדיאל קיוותה למפגש מסקרן מול כריסטיאנו רונאלדו, אבל הכוכב הפורטוגלי נותר מחוץ לסגל בשל דלקת בשריר. גם בלי הסופרסטאר הצופים בניו אינגלנד קיבלו הצגת כדורגל מרשימה, שנפתחה דווקא בשער של האדומים. בדקה ה-18 נגח מייקון באופן אומלל לאחור אחרי הגבהה סתמית ולמעשה בישל לראול מיירלש שער קליל מול ז'וליו סזאר ההמום.

אבל שש דקות בלבד לאחר מכן הגיע השוויון. ניימאר הרים כדור קרן מצד שמאל, וטיאגו סילבה התרומם מעל כולם ונגח לרשת. בדקה ה-34 הגיע תורו של ניימאר לחגוג, כשכוכב ברצלונה הציג פריצה סוחפת דרך כל ההגנה הפורטוגלת שהסתיימה בבעיטה חדה פנימה. הנבחרת של פאולו בנטו עוד חלמה על שוויון, עד שהגיע השער השלישי של ז'ו בדקה ה-49, אחרי דחיקה מקרוב לאחר כדור רוחב של מקסוול.

שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים עם אדוארדו ורגאס, ויקטור ואלדס שוער נבחרת ספרד מאוכזב. רויטרס
ורגאס חוגג עם חבריו על חשבון ואלדס/רויטרס

ספרד - צ'ילה 2:2

צ'ילה נמצאת בכושר מצוין, והיא רשמה חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים. ספרד, מנגד, נוצחה במשחק אחד בלבד מתוך 29 האחרונים שלה. מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה פתח עם שוער ברצלונה ויקטור ואלדס בשער, ועם איקר קסיאס על הספסל. הדקות הראשונות היו שייכות לצ'יליאנים, שהביכו את הגנתה של אלופת העולם בדקה ה-6 כשמאוריסיו איסלה מצא את אדוארדו ורגאס במסירת עומק, וזה גלגל פנימה מול ואלדס וקבע 0:1.

כצפוי, ספרד השתלטה על מרכז השדה והחזיקה יותר בכדור, אולם מיעטה לסכן את שערו של קלאודיו בראבו. הקהל בג'נבה עודד את הצ'יליאנים, שהיו יותר תכליתיים מהספרדים, אבל אלופת העולם חזרה. בדקה ה-31 פדרו הרים מאגף ימין, ורוברטו סולדאדו נגח בעוצמה פנימה והשווה ל-1:1. צ'ילה לא נבהלה ובדקה ה-44 החזירה לעצמה את היתרון. וארגס קיבל כדור ממרקוס סאנצ'ס על סף הרחבה הספרדית, עקף בסיבוב את סרחיו ראמוס ובעט חזק פנימה, 1:2 לצ'ילה במחצית. אגב, זאת הפעם הראשונה שואלדס סופג יותר משער אחד במדי ספרד ב-17 הופעותיו.

בתחילת המחצית השנייה צ'ילה הייתה אגרסיבית, שלטה בכדור ומנעה מספרד להניע כדור. בדקה ה-66 דל בוסקה ערך חילוף כפול כשהכניס את קסיאס לשער ואת נאצ'ו פרננדס לרשום הופעת בכורה במרכז ההגנה. פרננדס הוא השחקן ה-35 שמקבל דקות משחק בנבחרת בעידן דל בוסקה. המשחק הפך חם ופיזי, בעיקר מצד הצ'יליאנים. ספרד הגבירה את הלחץ, ובדקה ה-90 ניצלה מהפסד כשפדרו הכניס כדור רוחב לתיבת החמש והמחליף חסוס נבאס גלש וקבע 2:2 דרמטי, שהותיר את הצ'יליאנים מאוכזבים.

שחקן נבחרת ספרד חסוס נבאס. רויטרס
אקורד הסיום היה שלו. נבאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully