וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "היה עצוב כשעזבתי ואני שמח שחזרתי"

הברזילאי יחתום בסן סירו עד 2015, ובמילאן חוגגים את שובו: "חיכינו לקאקה במשך שנים, הוא רצה לחזור, היום נתאחד"

היום האחרון של שוק ההעברות סיפק העברה פיקנטית ומרגשת במיוחד: קאקה עוזב את ריאל מדריד וחוזר למילאן. בסן סירו אישרו כי הקשר הברזילאי מצטרף למועדון ויחתום היום על חוזה עד 2015. הברזילאי צפוי לנחות היום (שני) בצהריים במילאנו ועל חולצתו יתנוסס המספר 22, המספר אותו לבש בקדנציה הראשונה שלו בקבוצה.

"חיכינו לקאקה במשך שנים, כשהיה רחוק מאיתנו", נכתב באתר הרשמי של מילאן, "היום יקרה האיחוד, כולנו נתאחד". בימים האחרונים ניהל סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני משא ומתן עם ריאל מדריד על העברתו של הברזילאי בן ה-31, שלפי הדיווחים בספרד יעבור לרוסונרי ללא תמורה. "קאקה רצה מאוד לחזור למילאן, והיום לא צריך להכביר במילים, רק לחבק".

קאקה שיחק שש שנים במדי מילאן, אותה הוביל לזכייה בליגת האלופות (2007) ולאליפות איטליה (2004). הברזילאי כבש 95 שערים ורשם 46 בישולים ב-270 משחקיו במדי הדיאבלו לפני שעבר ב-2009 לריאל מדריד תמורת 68.5 מיליון יורו. במדי הבלאנקוס קאקה סבל מפציעות, עלה בעיקר מהספסל ושיחק 120 משחקים בארבע שנים בהם תרם 29 שערים ו-32 בישולים. קאקה זכה עם ריאל באליפות הלה ליגה בשנת 2012.

עזיבתו של קאקה לא הפתיעה איש. "אני רוצה לעזוב את ריאל", אמר קאקה לפני כמה ימים, "זה הרגע הנכון עבורי ועבור המועדון. דיברתי עם קרלו אנצ'לוטי וראשי המועדון והם יודעים". לאחר החתימה אמר: "היה לי עצוב כשכשעזבתי ועכשיו אני שמח שחזרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully