וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: יוסי בניון מחוץ לסגל הנבחרת

27.8.2013 / 15:27

הקפטן הוותיק, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה, נותר מחוץ לסגל של גוטמן לקראת צמד המשחקים נגד אזרבייג’אן ורוסיה. גם רמי גרשון, בירם כיאל ואבי ריקן בחוץ. טואטחה, ראלי וביטון בפנים. המאמן: "כולי תקוה שבניון ימצא קבוצה בקרוב, הסגל שזומן הוא הטוב ביותר"

קפטן הנבחרת יוסי בניון לא נכלל בסגל שפרסם המאמן אלי גוטמן לקראת המשחקים מול אזרבייג'אן (בית) ורוסיה (חוץ ב-7 וב-10 בספטמבר. הקשר הוותיק שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הקרובה יחכה להזדמנות אחרת לשבור את שיא ההופעות. מלבד בניון, גם רמי גרשון, בירם כיאל ואבי ריקן הפצועים נותרו בחוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחילתו של הסוף? גוטמן ובניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוטמן כלל ברשימה את החלוץ הוותיק אליניב ברדה ("שמח מאוד על הזימון, ומקווה להצדיק את האמון שנתנו בי") וכן את הקשר ניר ביטון ממ.ס אשדוד ומגני מכבי חיפה אייל משומר וטאלב טואטחה שחוזרים לסגל אחרי תקופה ארוכה. עוז ראלי זומן גם הוא כדי לשמש כגיבוי בעמדת המגן השמאלי. ערן זהבי שהחמיץ את את המשחק באוקראינה (2:0) בגלל פציעה חזר לסגל.

גוטמן: "אנחנו הולכים לקראת צמד משחקים חשובים ביותר לנבחרת חדורי אמונה, מלוכדים ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. סגל השחקנים שזומן הוא הסגל הטוב ביותר אשר נבחר לאחר מעקב וניתוח מקצועי ורפואי".

בעניין בניון אמר המאמן: "שוחחתי עם יוסי ויחד הבנו שבמידה וביום הזימון לא יהיה במסגרת קבוצתית כלשהי הוא לא יזומן לסגל למשחקים הנוכחיים. כולי תקווה ואמונה שיוסי ימצא בימים הקרובים קבוצה, יחזור למסגרת אימונים מלאה וישוב לסגל הנבחרת למשחקים הבאים".

עוד לפני פרסום הסגל הודיעה ההתאחדות לכדורגל שנעשית בדיקה מול הרשויות הרלוונטיות האם ניתן לזמן את קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, וזאת לאור בקשת המאמן הלאומי. תעודת הזהות הישראלית בה מחזיק השחקן אינה מספקת להשתתפות במפעל ובהתאחדות בודקים האםניתן להנפיק לבוקולי דרכון ישראלי.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל לפני אנטולי טימושצ'וק שחקן נבחרת אוקראינה. AP
גם הוא מחוץ לסגל. כיאל/AP

הסגל המלא

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), דני עמוס (הפועל תל אביב)

הגנה: יובל שפונגין (מונס), אייל משומר (מכבי חיפה), טאלב טואטחה (מכבי חיפה), עוז ראלי (בני יהודה), שיר צדק (עירוני קרית שמונה), איתן טיבי (מכבי תל אביב), טל בן חיים (סטנדרד ליאז'), דקל קינן (מכבי חיפה)

קישור: שרן ייני (מכבי תל אביב), ניר ביטון (מ.ס אשדוד), גל אלברמן (מכבי תל אביב), ביברס נאתכו (רובין קאזאן), מהראן ראדי (מכבי תל אביב), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), ערן זהבי (מכבי תל אביב), מאור מליקסון (וולנסיין), חן עזרא (מכבי חיפה).

התקפה: אלירן עטר (ריימס), עדן בן בסט (טולוז), איתי שכטר (הפועל תל אביב), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), שמעון אבוחצירא (מכבי חיפה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully