וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "אם נשחק כך באליפות אירופה נקבל בראש"

20.8.2013 / 6:45

בנבחרת ישראל קיבלו בצורה קשה את התבוסה לבלגיה: "הדבר החיובי היחיד הוא שזה משחק הכנה". נעימי עשוי להיות מנופה

נבחרת ישראל תשוב היום (שלישי) ארצה אחרי טורניר ההכנה באנטוורפן שהסתיים אמש בטעם מר מאוד בעקבות התבוסה 77:59 לנבחרת בלגיה. ישראל מסיימת טורניר הכנה שני ברציפות עם ניצחון אחד ושני הפסדים ובשבוע הבא תערוך שני משחקי הכנה נגד נבחרת גיאורגיה, באילת ובחיפה. אליפות אירופה 2013 תצא לדרך בסלובניה ב-4 בספטמבר.

האווירה בנבחרת בסיום המשחק נגד בלגיה הייתה קשה. "הייתה הרגשה לא טובה במהלך המחצית, הרגשה שכל האנרגיות יצאו", אמר אחד מהשחקנים בסיום המשחק, "פשוט לא עלינו בחזרה מחדר ההלבשה. אנחנו יודעים שאם נראה ככה באליפות אירופה נקבל בראש, אבל טוב שזה קרה לנו מוקדם ולא בזמן האליפות עצמה. בכל קמפיין יש לנו משחק כזה ואם זה בא במשחק הכנה ולא במשחק רשמי, זה טוב. אולי זה הדבר החיובי היחיד שאפשר להוציא מהמשחק הזה".

שחקן נבחרת ישראל יובל נעימי. ברני ארדוב
לא ימריא לסלובניה? נעימי/ברני ארדוב

כמו במשחק נגד פולין, גם הפעם יובל נעימי לא שותף. בניצחון על איטליה ביום שבת בערב הגארד קיבל שלוש דקות משחק בלבד והמאמן אריק שיבק הודה אמש: "אני נמצא בתוך הנבחרת. נעימי בא לא טוב השנה". מקורבי השחקן אומרים שהם לא מופתעים מהסיטואציה ושהוא לא זוכה לאמון משיבק. כזכור נעימי שיחק רק בארבעה משחקים מתוך עשרה משחקים במוקדמות אליפות אירופה ובאליפות הקודמת אז שותף רק בשלושה משחקים וקיבל 9.7 דקות למשחק. ייתכן שנעימי לא ייצא עם הנבחרת לאליפות בסלובניה ושאת מקומו יתפוס ניצן חנוכי.

הנבחרת תערוך מחר ביקור במוזיאון יד ושם בירושלים, ותחזור להתאמן רק ביום חמישי. ביום ראשון תמריא ביחד עם נבחרת גיאורגיה לאילת, תקיים אימון מסכם בהיכל בגין ותשחק ביום שני נגד הנבחרת לה הפסידה לאחרונה בטורניר ההכנה באיטליה. ביום שלישי הבא יערכו שחקניו של שיבק אימון ברוממה וברביעי יפגשו את הגיאורגים בפעם השלישית בהכנה. אלכס טיוס הפצוע ינסה לחזור להתאמן ביום חמישי ובנבחרת מקווים שיוכל לשחק בשני משחקי ההכנה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully