וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.8

באיטליה טוענים שעסקת בייל נסגרה, ארסנל רוצה לחטוף את איקר קסיאס, אברטון עונה ליונייטד, אגר מסביר למה סירב לברצלונה. כל השמועות וההעברות

העברות

* המגן השמאלי של ולנסיה עלי סיסוקו הושאל באופן רשמי לליברפול עד תום העונה. למייטי רדז תהיה אפשרות לרכוש את הצרפתי בן ה-25 בסיום העונה.

* העולה החדשה לסרייה א', ססואולו, סיכמה עם יובנטוס על שאילתו של המגן-קשר רטו ציגלר. השוויצרי בן ה-27 הושאל בעונה שעברה ללוקומוטיב מוסקבה ולאחר מכן לפנרבחצ'ה. הגברת הזקנה תשתתף בחלק מעלות השכר שלו.

* אינטר צירפה עוד שחקן לקראת העונה הקרובה, כשהחתימה לארבע שנים את הקשר הצרפתי-אלג'יראי בן ה-21, ספיר טיידר, ששיחק בבולוניה בשנתיים האחרונות. בולוניה תקבל כ-5.5 מיליון יורו.

* אינטר גם השאילה לעונה לליבורנו שני שחקנים צעירים: הקשר הגנאי אלפרד דאנקן (20), שכבר שיחק בליבורנו בעונה שעברה, והבלם הסנגלי איברהימה מבאיה (18).

* לסאנה דיארה, קשרה הצרפתי של ריאל מדריד לשעבר, נמכר גם הוא במהלך מכירת החיסול של אנז'י מחצ'קאלה ועבר ללוקומטיב מוסקבה. דיארה בן ה-28 חתם לשלוש שנים וקיבל את החולצה מספר 85.

* קובאן קרסנודאר הרוסית רכשה ב-2.6 מיליון יורו את קשר נבחרת גאנה בן ה-23, מוחמד ראביו, המגיע מאוויאן הצרפתית.

* אולימפיאקוס רכשה מוולנסין את מגן נבחרת קמרון גאטן בונג. השחקן בן ה-25 שיכול להיות מתופקד גם כבלם, עלה ליוונים מיליון יורו והוא חתם עד 2016.

* מגן נבחרת סלובקיה, מארק צ'ך, חתם לעונה אחת בבולוניה האיטלקית אחרי שסיים חוזה בן שנתיים בטרבזונספור הטורקית. צ'ך בן ה-30 שיחק בעבר גם בפורטו ובווסט ברומיץ'.

* לבנטה החתימה את הקשר האחורי רמי גומיס. הצרפתי-סנגלי בן ה-29 שיחק בארבע השנים האחרונות בוולנסיין ובתום העונה שעברה סיים את חוזהו.

* צ'לסי השאילה לנ.א.ק ברדה ההולנדית את החלוץ בן ה-18 סטיפה פריצה. הבלוז רכשו את הקרואטי הכשרוני מזאדאר לפני כשלושה שבועות תמורת 2.5 מיליון יורו.

* החלוץ הברזילאי ארי חתם לשלוש שנים בפ.ק קרסנודאר אחרי שהוא שוחרר לפני כחודש וחצי מספרטק מוסקבה. ארי בן ה-27 שיחק בעבר גם באלקמאר ההולנדית. הוא כבש במדי ספרטק 21 שערים ב-89 משחקי ליגה.

* מונס שאלה לעונה את החלוץ הקמרוני סטיב בלק (20), שכרטיסו שייך לאודינזה. בלק יתחרה עם שלומי ארבייטמן על מקום בחוד הקבוצה הבלגית.

שחקן שאלקה, אטסוטו אוצ'ידה, במשחק נגד אוגסבורג. GettyImages
התותחנים רוצים שייתן פייט לסאניה. אוצ'ידה/GettyImages

שמועות

* האם הסיוט של הקיץ הסתיים? "סקיי איטליה" מדווח שריאל מדריד וטוטנהאם סיכמו על העברת גארת' בייל תמורת 93 מיליון ליש"ט, השווים ל-109 מיליון יורו. העסקה כוללת את פביו קונטראו, שהוערך ב-15 מיליון ליש"ט. בעקבות זאת התרנגולים העלו את ההצעה על הברזילאי של אנז'י, וויליאן, ל-30 מיליון ליש"ט והנחיתו אותו לבדיקות רפואיות.


* ב'דיילי מייל' מדווחים שארסנל שוקלת לבצע מהלך סנסציוני ולחטוף מריאל מדריד את איקר קסיאס המדוכדך, בתקווה שיעניק לארסן ונגר אופציה יציבה יותר בשער מוויצ'ק שצ'סני.

* בלם ליברפול דניאל אגר מסביר מדוע הוא לא יגיע לברצלונה, על אף ההצעה הרשמית שהגישה עליו: "ברור שברצלונה זה מועדון גדול, אבל מעולם לא עלה בדעתי לעזוב את ליברפול. האנשים שם הם חלק בלתי נפרד מחיי. המוטו YNWA (לעולם לא תצעדי לבד) מקועקע לי על היד. זה כמו משפחה בשבילי".

* סביליה ממשיכה להתעקש שהיא לא תמכור את הקשר הצרפתי ז'ופרה קונדוגביה, אבל סעיף השחרור שלו עומד על 20 מיליון יורו בלבד, מה שאומר שהוא עשוי לנחות בקבוצה חדשה בשבועיים הקרובים. מונאקו וארסנל נחשבות כרגע למתעניינות הבכירות ביותר בכישרון הצעיר.

* ארסנל גם מחפשת שחקן שייאבק עם בקארי סאניה על עמדת המגן הימני הפותח והשם החם ביותר הוא מגן שאלקה ונבחרת יפן, אטסוטו אוצ'ידה.

* על פי "קוריירה דלו ספורט", לפחות ארבע קבוצות מתעניינות ברצינות ברכישתו של חלוץ אייאקס ונבחרת איסלנד, קולביין סיגת'ורסון: לאציו, ניוקאסל, בורוסיה דורטמונד וארסנל.

* אברטון דחתה את ההצעה של מנצ'סטר יונייטד על לייטון ביינס, אבל בינתיים גלאטסראיי עוקבת בעניין אחרי ההתפתחויות ומקווה שהשדים האדומים יצליחו לרכוש את המגן האנגלי. הסיבה היא שהטורקים רוצים את פטריס אברה והגעה של ביינס ליונייטד תקל עליהם לרכוש את הצרפתי הוותיק.

* מאמן אברטון רוברטו מרטינס התייחס לסוגיית הקשר עם יונייטד: "מבחינתי זה בזבוז זמן, זמן שאני לא יודע אם יש לנו לבזבז".

* בצרפת ממשיכים לדווח על ההתעניינות הגדולה של מילאן בבלם-מגן פ.ס.ז' ממאדו סאקו, אך באנגליה מספרים שלרוסונרי צפויה תחרות קשה מצידה של ליברפול על שירותיו של השחקן בן ה-23.

* אינטר מנהלת מגעים עם יובנטוס בנוגע לרכישת מחצית מכרטיסו של מאוריסיו איסלה (החצי השני שייך לאודינזה). על פי הדיווחים האלופה האיטלקית דורשת כ-7 מיליון יורו, אבל היא תסכים לשחרר אותו רק אם היא תצליח לרכוש שחקן אחר במקומו. בין המועמדים: קמילו סוניגה מנאפולי וג'ונתן ביאביאני מפארמה.

* באיטליה מדווחים שנציגים של סנט אטיין הגיעו לפארמה כדי להאיץ את המגעים לרכישתו של הקשר האלג'יראי ג'אמל מסבח.

שחקן פריס סן ז'רמן ממאדו סאקו. Richard Heathcote, GettyImages
חמים עליו בסן סירו. ממאדו סאקו/GettyImages, Richard Heathcote

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully