וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ארסנל נגד ונגר: "לשקול אם להאריך את חוזהו"

האוהדים, שמחזיקים במניות במועדון, מוחים נגד הכוונה לחדש את החוזה של המאמן. אוקסלייד צ'מברליין ייעדר חצי שנה?

למרות שקיבל תקציב עתק לרכש של 70 מיליון פאונד, ארסן ונגר לא הצליח לחזק את ארסנל בקיץ ואחרי ההפסד המביך 3:1 לאסטון וילה במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, המאמן הצרפתי מתחיל להרגיש את הלחץ שמגיע בעיקר מהקהל שבע האכזבות של המועדון שלא ראה תואר כבר הרבה מאוד זמן.

חוזהו של ונגר בארסנל יסתיים בעונה הבאה ולאחרונה התפרסמו דיווחים על כך שאיבן גזידיס, המנכ"ל של המועדון החל במו"מ עם המאמן הצרפתי על חידוש חוזהו. אולם, אוהדי ארסנל ממש לא אוהבים את הדיווחים הללו ולאחרונה החלו להתבטא באופן פומבי נגד המהלך.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
מתחיל להרגיש את הלחץ. ארסן ונגר/רויטרס

"בשבועות האחרונים ישנם פרסומים שגזידיס דיבר עם הנהלת ארסנל על חידוש חוזהו של ונגר, אנחנו חושבים שזה לא ראוי", כך הודיעו חברי ה-ATS של ארסנל (אוהדים שמחזיקים גם במניות במועדון), "חלון ההעברות פעיל כבר תקופה ארוכה וארסנל לא השתמשה במשאבים שלה כדי לחזק את הקבוצה. ההחלטה אם להאריך את חוזהו של ונגר צריכה להתקבל רק אחרי שחלון ההעברות ייסגר ועל פי היכולת שתציג הקבוצה בפתיחת העונה ובינתיים זה לא נראה טוב", הוסיפו האוהדים.

אגב, חלק מאוהדי הקבוצה הלכו צעד קדימה עם המחאה שלהם ושינו את ערך הויקיפדיה של איבן גזידיס המנכ"ל המושמץ ותחת הסעיף "תרומה למועדון" מופיע הערך "כלום".

ובינתיים, הצרות ממשיכות ליפול על המועדון גם בגזרת השחקנים הקיימים אחרי שאלכס אוקסלייד צ'מברליין, החלוץ הצעיר, נפצע במהלך המשחק האחרון מול וילה ועל פי ההערכות הוא עשוי להיעדר לתקופה ארוכה מאוד של חצי שנה. צ'מברליין נפצע בבירכו במהלך התנגשות עם אנטוניו לונה מגן אסטון וילה ופונה על אלונקה. "זו פציעה קשה, הוא בטוח ייעדר בתקופה הקרובה", אמר ונגר על הפציעה.

צפו באוהד ארסנל תוקף את ונגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully