וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.8

ההצעה המעליבה של יונייטד לאברטון, ארסנל רודפת אחרי מיצ'ו, היהלום הבלגי הבא והיעד הבא של הכישרון הטורקי. כל השמועות

העברות

* קשר טוטנהאם ונבחרת אנגליה סקוט פארקר (32) חתם לשלוש שנים בפולהאם. "אנחנו מאושרים שסקוט הצטרף אלינו", אמר מאמן פולהאם מרטין יול.

* מילאן השאילה את החלוץ בן ה-19 קינגסלי בואטנג לעונה אחת לקטאניה.

* המגן הימני של מנצ'סטר סיטי פבלו זבאלטה הארגנטינאי האריך את חוזהו במועדון עד 2017.

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יונייטד תחטוף אותו? מסוט אוזיל/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים ב"סקיי" האנגלי, ארסנל שממשיכה בניסיונות החיזוק הנואשים שלה, פנתה ליוהאן קבאי, קשרה של ניוקאסל ונבחרת צרפת. "טלגרף" מדווח שניוקאסל תדרוש מארסנל 20 מיליון ליש"ט בתמורה לקבאיי. התותחנים כבר הציעו למגפייס 12 מיליון ליש"ט עבור השחקן.

* באנגליה מדווחים שאברטון דחתה הצעה של 28 מיליון פאונד ממנצ'סטר יונייטד עבור מרואן פלאיני ולייטון ביינס: "ההצעה מעליבה".

* 'אל מונדו דפורטיבו' טוען שמנצ'סטר יונייטד עומדת להפתיע את ריאל מדריד עם הצעה בגובה 55 מיליון ליש"ט לרכישת מסוט אוזיל וקאקה יחד.

* סוכנו של ארדה טוראן, קשרה הטורקי הנהדר של אתלטיקו מדריד, גילה שהוא קרוב למעבר לפרמיירליג, כשהמחזרות העיקריות שלו הן צ'לסי וליברפול: "יש מגעים, והקבוצות האנגליות יודעות מה העמדה של אתליקו לגבי שחרורו, אבל אם הן ישלמו את המחיר בסעיף השחרור שלו, לא יהיה לה מה לעשות".

* 'אינדיפנדנט' מדווח שאחרי שארסנל המיואשת הרימה ידיים במרדף אחרי ויין רוני ולואיס סוארס, התותחנים ינסו להחתים את מיצ'ו, חלוצה הספרדי של סוונסי, שמחירו מוערך ב-25 מיליון ליש"ט.

* 'מירור' מגלה שטוטנהאם עומדת להגיש לאנז'י מחצ'קאלה הצעה משופרת לרכישת וויליאן, אחרי שליברפול כבר הציעה 26 מיליון ליש"ט עבור הקשר הברזילאי.

מיצ'ו שחקן סוונסי חוגג שער. רויטרס
אותו ונגר יצליח להחתים? מיצ'ו/רויטרס

* 'סאנדיי אקספרס' טוען שצ'לסי וארסנל הצטרפו למנצ'סטר סיטי במירוץ אחרי זקאריה בקאלי, החלוץ הבלגי בן ה-17 של פ.ס.וו איינדהובן, שהפך בשבוע שעבר לשחקן הצעיר בתולדות הליגה ההולנדית שכובש שלושער.

* אברטון סימנה את ג'יימס מקארתי, קשרה של וויגאן, כמועמד העיקרי להחליף את מרואן פלאיני, במידה והקשר הבלגי יעזוב למנצ'סטר יונייטד.

* באיטליה מדווחים שרודי גרסיה מחפש חיזוק נוסף להגנה של רומא, והשם הבא בפנקס של המאמן החדש הוא ולאד קיריקס, בלמה של סטיאווה בוקרשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully