וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "לוקח זמן לחזור לכימיה שלנו"

11.8.2013 / 21:25

שחקן הנבחרת התייחס למשחקי ההכנה הבינוניים: "זה אופייני, הכי חשוב שנגיע מוכנים ליורובאסקט". שיבק אופטימי על הלפרין

נבחרת ישראל בכדורסל חזרה הערב (ראשון) לאימונים לאחר טורניר ההכנה בטרנטו בו ניצחה את נבחרת פולין והפסידה לאיטליה וגיאורגיה. יותם הלפרין יעבור הערב בדיקת MRI על מנת לקבוע את חומרת הפציעה בברכו, אותה ספג במהלך הניצחון על פולין ביום רביעי. כזכור, הלפרין הגיע לקמפיין לאחר שעבר ניתוח קל ברגלו, שהיה אמור לטפל בפציעה ממנה סבל עוד מקמפיין המוקדמות בשנת 2012. אלכס טיוס שלא שותף במשחק ההכנה האחרון שוב קיבל מנוחה.

ישראל תצא בסוף השבוע לטורניר הכנה נוסף בבלגיה, שם תפגוש החל מיום שבת את הנבחרת המקומית, וכן את איטליה ופולין.

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק עם עוזרו אריק אלפסי. ברני ארדוב
אופטימיות זהירה. שיבק/ברני ארדוב

"כמובן שהפציעות של טיוס והלפרין קלקלו לנו קצת את התוכניות, אבל זה קורה", אמר המאמן אריק שיבק. "מה שחשוב במחנות אימון כאלו זה לחזור יותר טוב מאיך שנסעת. אני חושב שחזרנו טובים יותר. אני מסכים עם כך שהתחלנו את המשחקים בטורניר בצורה רעה, ולכן עשינו ונעשה שינויים גם בהתקפה". נקודתית על מצבו של הלפרין אמר: "יותם יעבור הלילה MRI. כרגע זה נראה יותר טוב וכבר אחרי יממה הוא הרגיש טוב. רצינו, בשביל הביטחון, לתת לו לנוח. אם הכל יהיה בסדר הוא יחזור כבר מחר להתאמן".

"טיוס עובר טיפולים", הוסיף המאמן ועדכן, "יש לו מתיחה ואני מקווה שיחזור לאימונים כבר ביום שלישי. התפקיד שלי זה תמיד לדאוג, זה לא כמו בקיץ הקודם, כי אז יותם שיחק עם פציעה שהוא סחב מסוף העונה. היום הוא בריא ובסדר. זה נכון שהוא קצת בפיגור, אבל אנחנו נתגבר אותו ונבנה לו ולטיוס תוכנית אימונים נוספת".

שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. ברני ארדוב
שחקן חמישייה? לא הוא יקבע. לימונד/ברני ארדוב

רביב לימונד אמר: "אנחנו בתהליך כדי להגיע לאליפות אירופה בכושר הכי טוב. אמנם התוצאות עדיין לא כמו שאנחנו רוצים, אבל הכי חשוב זה שנשיג אותן באליפות. אני חושב שזה די אופייני לתחילת ההכנה העובדה שפתחנו רע את המשחקים. אנחנו צריכים לזכור שלא שיחקנו ביחד כמעט שנה ולוקח זמן לחזור לכימיה שלנו. אני מרגיש שאנחנו מתחברים יותר ובמשחקים הקרובים זה יראה טוב יותר".

"אני מרגיש טוב ומשתדל לעזור לנבחרת במה שאני יכול", הוסיף שחקן הפועל תל אביב, "בעיקר מנסה לעשות אקסטרה בהגנה. האם אני שחקן חמישייה? זה לפי החלטת המאמן. בכל משחק זה מישהו אחר. זו נבחרת ולא קבוצה. ברור שאני רוצה, אבל זה לא מה שאני שם לנגד עיני. רוצה לשחק בנבחרת ולעזור לה להיות הכי טובה שאפשר".

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי מול ליאור אליהו. ברני ארדוב
ממשיכים להוריד חלודה. אליהו מול כספי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully