וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.8

ארסנל מציעה חוזה חסר תקדים לסוארס וקרובה לנצח במירוץ אחר גוסטבו, ריאל לא מוותרת על בייל, שמאק מוצא קבוצה קטנה, יונייטד עם רמז לעתיד ויובה פנתה לקולארוב

העברות

* החלוץ המרוקאי של ארסנל, מרואן שמאק, הצטרף באופן רשמי לקריסטל פאלאס אחרי שחתם לשתי עונות.

* סוכמה העברתו של קשר נבחרת צ'ילה, גארי מדל, מסביליה לקרדיף סיטי. הוולשים שברו את שיא ההעברות ושילמו כ-11.5 מיליון ליש"ט. מדל יהפוך רשמית לשחקן קרדיף אחרי שהוא יקבל את רישיון העבודה.

* האנובר רכשה מפ.ס.וו איינדהובן את הבלם מרסלו תמורת כ-3 מיליון יורו. זו התחנה השלישית באירופה של הברזילאי בן ה-26 אחרי שבשנים 2008-2010 הוא לבש את מדי ויסלה קרקוב הפולנית.

* חלוץ העבר טוני פולסטר - מגדולי כדורגלני אוסטריה בכל הזמנים - פוטר מאימון אדמירה ואקר אחרי שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה בבונדסליגה האוסטרית.

שחקן נבחרת סרביה אלכסנדר קולארוב. srdjan ilic, AP
יובה חושקת בו. קולארוב/AP, srdjan ilic

שמועות

* על פי דיווחים באנגליה, ארסנל קרובה לנצח את צ'לסי ו-וולפסבורג במירוץ אחר קשר באיירן מינכן לואיז גוסטבו. התותחנים קרובים לסיכום וישלמו עבורו 16 מיליון ליש"ט.

* ארסנל נלחמת לאחרונה גם בזירה אחרת, ולא מוותרת על לואיס סוארס: על פי דיווחים באנגליה, התותחנים הגישו הצעה חדשה לסוארס, שתהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בתולדות המועדון - 160 אלף ליש"ט לשבוע וחוזה לארבע שנים. באנגליה מפרסמים כי גם טוטנהאם אורבת בפינה, ומתכננת להגיש הצעה על סוארס אם גארת בייל אכן יעזוב לריאל מדריד.

* אחרי הזכיה במגן הקהילה, דייויד מויס הבהיר פעם נוספת: "ויין רוני לא למכירה".

* מנצ'סטר יונייטד סיפקה רמז נוסף על רכש עתידי, כאשר ברשימת המספרים לעונה הקרובה נותרה החולצה עם הספרה 7, ריקה. ב'דיילי מייל' זרקו את שמו של כריסטיאנו רונאלדו, כמובן.

* "דיילי סטאר": ריאל מדריד הופכת כל אבן על מנת להחתים את גארת בייל, וכעת, כשהיא מודאגת שמא תצטרך לשלם בפעם אחת את מלוא סכום ההעברה - 100 מיליון יורו - היא מציעה לטוטנהאם להעביר את הסכום בתשלומים.

* דיווחים באיטליה: יובנטוס פנתה רשמית למנצ'סטר סיטי והציעה לה 12 מיליון יורו בעבור המגן השמאלי אלכסנדר קולארוב. גם אינטר הראתה עניין בסרבי, שהצטיין בעבר במדי לאציו.

* נשיא לאציו קלאודיו לוליטו מבהיר כי אין בכוונתו למכור את כוכבי הקבוצה. הראשון שביניהם, לפחות עבורו, הוא הקשר הברזילאי הרנאנס, אותו הוא רוצה להשאיר בכל מחיר: "אנחנו מאוד רוצים אותו, וגם הוא מתייחס לאפשרות הזאת בחיוב. אף אחד עדיין לא פנה אליי בנוגע אליו".

* ורדר ברמן מעוניינת להחתים את המגן הותיק של פולהאם, ג'ון ארנה ריסה. "אנחנו מדברים, יש בינינו משא ומתן, אבל עדיין אין שום דבר ממשי", הודה המנהל הספורטיבי של ברמן תומאס אייכין.

* לאגזיספור הטורקית קרובה לצרף את בלם דפורטיבו לה קורוניה אנדרה סנטוס.

* נאפולי מתכוונת להגיש בקרוב הצעה על בלם ליברפול מרטין שקרטל.

* דייויד מויס מתעקש, מנצ'סטר יונייטד נענית: השדים האדומים יגישו הצעה משופרת לאברטון על המגן המצוין לייטון ביינס.

* "טוטוספורט": חלוץ יובנטוס אלסנדרו מאטרי צפוי לקבל את הצעתה של נאפולי, ולחתום בשורות סגנית האלופה לחמש שנים.

שחקן ליברפול, לואיס סוארס. GettyImages
חוזה חסר תקדים בארסנל? סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully