וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.8

ברצלונה הגישה הצעה על בלם ליברפול, ארסנל מתקרבת לסוארס, אטו עשוי להתאחד עם מוריניו, ושחטאר דונייצק בהעברת ענק של 25 מיליון יורו וליסנדרו לופס עוזב את אירופה

העברות

* העברת ענק: קשר אתלטיקו מיניירו, ברנרד, מצטרף לשחטאר דונייצק תמורת 25 מיליון יורו. הקשר בן ה-20 שהיה מאוד מבוקש בטוטנהאם וארסנל, סיכם לחמש שנים ויחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. אם מישהו שאל את עצמו מדוע הוא העדיף את שחטאר על פני שתי הלונדוניות, הוא עשוי למצוא את הסיבה בשכר: ברנרד צפוי להרוויח בדונייצק כ-3 מיליון יורו לעונה.

* ארסנל מכרה לרומא את החלוץ מחוף השנהב ז'רביניו שאכזב בתקופתו באמירויות. החלוץ מתאחד עם מאמנו מליל, רודי גרסיה.

* אל חראפה הקטארית, שמאומנת על ידי זיקו האגדי, הודיעה על רכישתו של ליסנדרו לופס מליון. הארגנטינאי בן ה-30 ששיחק ארבע שנים בפורטו וארבע שנים בקבוצה הצרפתית צפוי לעלות כ-6 מיליון יורו.

* הבלם הוותיק תומאש אויפאלושי חזר לצ'כיה אחרי 13 שנים ארוכות מחוץ למולדת. אויפאלושי בן ה-35 חתם בספרטה פראג אחרי שמאז 200 שחיק בהמבורג, פיורנטינה, אתלטיקו מדריד וגלאטסראיי.

* פ.צ באזל מצאה מחליף לאלכסנדר דראגוביץ' שנמכר לדינמו קייב: בלם נבחרת בולגריה איבן איבנוב (25), אותו היא רכשה מפרטיזן בלגרד תמורת כ-2 מיליון יורו.

* סנדרלנד מכרה לוויגאן את הקשר הבעייתי ג'יימס מקליין תמורת כמיליון ליש"ט. מקליין הוא השחקן העשירי שמצטרף ללאטיקס בקיץ הנוכחי והוא ינסה לסייע להם לשוב לפרמיירליג.

* ויקטור מונטאניו חזר למונפלייה אחרי שלוש שנים בראן. החלוץ הקולומביאני בן ה-29 שיחק בקבוצה מהריביירה בשנים 2005-2010 ונמכר לראן בינואר 2010 תמורת 6.5 מיליון יורו. כעת מונפלייה שילמה עבורו 800 אלף יורו.

* גארי אוניל בן ה-30, שסיים את חוזהו בווסטהאם, חתם לעונה אחת בק.פ.ר וינסה לסייע לה להעפיל בחזרה לפרמיירליג.

ליסנדרו לופס שחקן ליון. רויטרס
עוזב את אירופה אחרי שמונה שנים מוצלחות. ליצ'ה לופס/רויטרס

* פנרבחצ'ה השאילה לפאוק סלוניקי את קשר נבחרת סלובקיה מירוסלב סטוך, אותו היא רכשה מצ'לסי תמורת 5.5 מיליון יורו ב-2010. ליוונים תהיה אופציה לרכוש אותו ב-5 מיליון יורו.

* לבנטה רכשה ממונס הבלגית את החלוץ אלויס נונג תמורת 300 אלף יורו. הקמרוני בן ה-29 כבש 9 שערי ליגה בעונה שעברה.

* רשמית: הלדר פוסטיגה הפך לשחקנה של ולנסיה. הלוס צ'ה שילמו לסראגוסה 3 מיליון יורו עבור הפורטוגלי שינסה להיכנס לנעליו הגדולות של רוברטו סולדאדו שנמכר לטוטנהאם.

* הבלם הספרדי רובן (31) עזב את מולדתו אחרי שסיים חוזה באוסאסונה וחתם לשנתיים בפ.ק באקו מאזרבייג'אן. רובן שיחק בעבר בריאל מדריד, בורוסיה מנשנגלדבאך, סלטה ויגו, ראסינג סנטאנדר ומאיורקה.

* פ.ס.ז' השאילה לקרטל מליגת המשנה את המגן הימני ג'ורדן איקוקו. הצרפתי בן ה-19 שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של ארצו.

* הבעיות הטכניות נפתרו וכעת ג'י סונג פארק בן ה-32 חזר רשמית לפ.סוו איינדהובן שבמדיה הוא שיחק בעבר. הדרום קוריאני הושאל לעונה אחת מק.פ.ר שנשרה לצ'מפיונשיפ.

* סנט אטיין השאילה לאוקזר מליגת המשנה בצרפת את החלוץ לינל קיטמבלה (24). הוא שיחק בעונה שעברה כמושאל בדינמו דרזדן מהבונדסליגה2 בגרמניה.

שחקן נבחרת סלובקיה מירוסלב סטוך. רויטרס
מפנרבחצ'ה לפאוק סלוניקי. סטוך/רויטרס

שמועות

* ב"ספורט"' הקטלאני מדווחים כי ברצלונה הגישה הצעה רשמית לליברפול בסך 20 מיליון יורו, במטרה לרכוש את הבלם הדני דניאל אגר. בברצלונה החליטו לעבור לאופציה של אגר, לאחר שהבינו כי צ'לסי לא מתכוונת למכור את דויד לואיז. אגר עצמו ישמח לעבור לברצלונה, עליה אמר: "זה מועדון גדול, יש להם את הקבוצה הטובה בעולם".

* ריאל סוסיאדד שנחושה להתחזק לפני מוקדמות ליגת האלופות, מעוניינת בקשר ק.פ.ר אסטבן גראנרו.

* טוטנהאם קרובה להחתמת הקשר אטיין קאפו מטולוז תמורת כ-10.5 מיליון ליש"ט.

* אחרי הדיווחים על מעבר אפשרי של סמואל אטו לנאפולי, באיטליה מפרסמים כי החלוץ הקמרוני דווקא עשוי למצוא את עצמו במדינה אחרת, ובקבוצה לא פחות מסקרנת, צ'לסי, שם הוא עשוי להתאחד עם מאמנו לשעבר באינטר, ז'וזה מוריניו.

* האם הסאגה הארוכה סביב לואיס סוארס מגיעה לקיצה? על פי דיווח ב"דיילי סטאר" הבריטי ארסנל סיכמה עם ליברפול על גובה הפיצוי אותו תקבל עבור החלוץ האורוגוואי, וקרובה להחתימו על חוזה של 47.5 מיליון ליש"ט.

*נראה שקווין פרינס בואטנג לא מאוד מרוצה במילאן. בראיון שהעניק הקשר סיפר על שאיפותיו לחזור לגרמניה מולדתו: "הבונדסליגה היא הליגה הטוב בעולם. קצב המשחק, הצעירים, הכוכבים. הייתי חוזר לשם כבר עכשיו".

* יש מחליף לויין רוני? מנצ'סטר יונייטד סימנה את לואיס מוריאל מאודינזה כאלטרנטיבה לחלוץ האנגלי, שרוצה לעזוב.

* השדים האדומים גם עומדים להעביר הצעה לאברטון תמורת מרואן פלאיני ולייטון ביינס. הטופיז מצידם עדיין מתעקשים: "ביינס ופלאיני לא למכירה".

* נירנברג דחתה את הצעתה של אסטון וילה, עשרה מיליון ליש"ט על הקשר היפני הירושי קיוטקה.

* הברזילאי המצוין וויליאן צפוי לעזוב את אנז'י מחצ'קאלה, שמתפרקת מנכסיה. מנצ'סטר סיטי, כך על פי הדיווחים, כבר הציעה 40 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשחרר את המגן-קשר הולנדי אלכסנדר בוטנר. בשיקטאש מעוניינת בו.

* הקשר המרוקאי אוסמה אסעידי נמצא על סף מעבר לעונה אחת מליברפול לק.פ.ר בהשאלה.

לואיס מוריאל שחקן אודינזה. Dino Panato, GettyImages
היורש של רוני? מוריאל/GettyImages, Dino Panato

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully