וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.8

יונייטד רוצה את שווינשטייגר, ברצלונה מגבירה הילוך עם לואיז, צ'לסי וארסנל בעקבות היורש של ניימאר בסנטוס ומה תעשה טוטנהאם מהכסף שתקבל על בייל?

העברות

* מישל באסטוס חתם רשמית באל אין מאיחוד האמירויות. הברזילאי בן ה-30 עזב את אירופה אחרי שבע שנים בהן הוא שיחק בליל, ליון ושאלקה.

* מרואן שמאק, שהגיע לארסנל בקול תרועה ואכזב, יושאל לקריסטל פאלאס לשישה חודשים.

* קלינט דמפסי עבר אמש באופן רשמי מהפרמיירליג לסיאטל מה-MLS. כך נראתה הצגתו החגיגית הבוקר:

שמועות

* ילד הפלא הברזילאי החדש של סנטוס, ויקטור אנדרדה, נמצא על הכוונת של צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר סיטי. הקשר-חלוץ בן ה-17 ערך בכורה בבוגרים של הקבוצה כבר לפני שנה והוא נחשב לאחד מהדברים הבאים בכדורגל הברזילאי. בשנים האחרונות סנטוס גילתה לעולם את ניימאר, דייגו ורוביניו שהוא גם הסנדק שלו. אנדרדה כבר נחשב ליורש של ניימאר בסנטוס ולמרות שהוא רק בן 17, הוא חלק מנבחרת ברזיל עד גיל 20. הוא יסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולכן המחיר שלו צפוי להיות נמוך מ-2.5 מיליון דולר.

* ב"מירור" מדווחים כי אם המגעים עם ססק פברגאס לא יצליחו, מנצ'סטר יונייטד תפנה לבאיירן מינכן בנסיון לצרף את בסטיאן שוויינשטייגר.

* עוד ביונייטד: "מירור" מדווח כי ווין רוני יגיש השבוע בקשה רשמית לעזוב. גורם בקבוצה: "ברור לכולם שרוני כבר קיבל החלטה לעזוב את הקבוצה. זה לא קשור לדייויד מויס, הוא פשוט צריך אתגר חדש". למרות ההתעניינות של צ'לסי, ביונייטד מקווים שהשחקן יעבור לליגה אחרת, ולא ישחק בשורות היריבה.

* בספרד מדווחים שברצלונה מעלה הילוך בניסיונותיה לצרף בלם חדש. אחרי שטיאגו סילבה הודיע שיישאר בפריס סן ז'רמן, האפשרויות היחידות הן דויד לואיז מצ'לסי ודניאל אגר מליברפול. הבעיה היא שאגר לא ממהר לעזוב את ליברפול, בעוד צ'לסי דורשת על לואיז 46 מיליון יורו. ברצלונה מוכנה לשלם 35 מיליון בלבד. עם זאת, סגן נשיא המועדון חאבייר פאוס אמר ל"אל מונדו דפורטיבו" כי "כסף לא יהיה אישיו".

* פאוס אף התייחס לעתידו של ססק פברגאס ואמר: "יש לו חוזה בברצלונה, המועדון רוצה אותו והמאמן רוצה אותו".

* מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש מבקר את מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי בהתעניינות הפומבית בגארת' בייל: "לדעתי קרלו טעה כשדיבר על זה בפומבי. כל השמועות על כך שהמעבר סגור הן שקריות". לידיעה המלאה.

* מה תעשה טוטנהאם עם הכסף שתקבל מריאל מדריד על גארת' בייל? באנגליה טוענים כי על הכוונת של התרנגולים נמצאים שניים מהחלוצים הכי מבוקשים ביבשת: ג'קסון מרטינס מפורטו ולואיס סוארס מליברפול.

ההימור היקר בהיסטוריה: מדוע ריאל מדריד תרכוש את גארת' בייל?

דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
כמה הוא שווה? לואיז/GettyImages

* ארסן ונגר סבור שארסנל יכולה לרוץ לאליפות גם בלי לואיס סוארס: "אין לי ספק בזה, אני בטוח שזה יכול לקרות. אם תהיה התקדמות, אעדכן אתכם. נמשיך להתנהג בחלון ההעברות כמו תמיד, עם כבוד ודיסקרטיות". ב"סאן" טוענים שוונגר אמר לחבר "אני עוד אשיג את סוארס".

* מוקדם יותר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס רמז שהחלוץ שלו שווה 100 מיליון ליש"ט: "לכל שחקן יש ערך שוק. בשנה שעברה גארת' בייל ולואיס סוארס היו שני השחקנים הטובים בליגה, כך שאי אפשר להגיד שבייל שווה כפול מסוארס".

* באיטליה דיווח כי חלוץ פאלרמו אבל הרננדס מבוקש על ידי נאפולי ורומא. נשיא פאלרמו מאוריציו זמפאריני: "הוא נשאר איתנו, הוא לא למכירה".

* הקשר האלג'יראי ספיר טאידר מבולוניה מועמד לליברפול, הנשיא רוברטו סאנסי הודה: "אנחנו חייבים למכור שחקנים ולקצץ את הסגל שלנו".

* ב"מירור" מדווחים כי נאפולי מעוניינת להחתים את קשר מנצ'סטר סיטי גארת' בארי, שיסיים בקיץ הבא את חוזהו בשורות סגנית האלופה האנגלית. מאמן נאפולי רפא בניטס ניסה לצרף את בארי בקיץ 2008, כשאימן אז את ליברפול.

* ב"דיילי סטאר" טוענים כי פפה ריינה לא יחזור לליברפול אחרי שנת ההשאלה שלו לנאפולי, אלא יעבור לברצלונה.

* יובנטוס החלה במגעים עם סביליה בשאיפה לשאול את הקשר הצעיר ג'פרי קונדוגביה.

* באנגליה טוענים כי אינטר מעוניינת שפטריק ויירה יהיה המאמן הבא של הקבוצה, ושהיא עוקבת אחרי ביצועיו כראש מחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי.

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
כמה הוא שווה? סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully