וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סלאח החליף נעליים כדי לא ללחוץ יד לישראלים"

המצרי של באזל מעסיק את התקשורת בשוויץ גם לאחר המשחק. שטרלר: "אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, לא נעלה שלב"

פ.צ. באזל יכולה להיות מרוצה מאוד מהניצחון 0:1 בשוויץ על מכבי תל אביב. השוויצרים שהיו טובים יותר מהצהובים הבקיעו בדקה ה-39 כשולנטין שטוקר סיים התקפה חכמה של המארחים עם כדור ברשת. למרות זאת, גם בבאזל מבינים ששום דבר לא סגור לקראת הגומלין שייערך בתל אביב בשבוע הבא.

מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לבאזל במשחק הראשון בשוויץ

פאולו סוזה כעס: "כמה שחקנים נתנו יותר מדי כבוד"

דוד רוזנטל עדיין לא מצליח להבין אם 1:0 זו תוצאה טובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין לא ברור אם הוא יגיע לארץ. מוחמד סלאח/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרבה השקעה, מעט תוצאות", כך סיכם אחד הפרשנים בשוויץ את המשחק. מי שזכה ללא מעט מחמאות הוא מוחמד סלאח המצרי, עליו אמר המאמן מוראט יאקין: "סלאח השקיע הרבה מאוד מאמץ". בתקשורת השוויצרית מבהירים כי עדיין לא ברור אם השחקן יגיע לישראל ויתמודד בגומלין, זאת לאור הלחץ שמופעל עליו להימנע מלהגיע לארץ.

"הסיטואציה שבה הוא נמצא יותר מדי רגישה מבחינה פוליטית", נכתב. בתקשורת המקומית הדגישו שסלאח נמנע מלחיצת ידיים עם השחקנים של מכבי תל אביב, ובאותו זמן התמקד בהחלפת הנעליים. בנוסף, אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו למשחק ניסו להוציא אותו מהמשחק על ידי שריקות בוז.

הקפטן מרקו שטרלר היה מאוד לא מרוצה מאיך שהקבוצה שלו נראתה, ואמר: "הראינו מחצית ראשונה טובה ואז עלינו ושיחקנו כמו רכיכות. אולי הרגשנו יותר מדי בנוח. אם נשחק בתל אביב כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, נעבור שלב. אם נשחק כמו במחצית השנייה, אז לא נעלה. אסור לקבוצה כמו שלנו לשחק כפי ששיחקנו במחצית השנייה. זו לא הקבוצה שאני מכיר. אנחנו יודעים שהאצטדיון בתל אביב הוא מעין קלחת. אם הם יבקיעו שער, הוא יהיה רועש מאוד. נצטרך לבוא רגועים".

מבחינת הציונים, ולנטין שטוקר קיבל את הציון 5 (הגבוה ביותר) מהסיבה שהוא היה "השחקן הכי משמעותי של באזל בהתקפה". השוער יאן זומר קיבל את הציון 4.5 וזכה למחמאות על התפקוד שלו מול ראדה פריצה שהיה קרוב להבקיע בדקה ה-70 כאשר חלוץ מכבי תל אביב בעט למסגרת, זומר ליטף עם היד והכדור ננעץ במשקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully