וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "אני צריך לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר"

חלוץ מכבי ת"א התייחס להחמצות שלו אחרי ה-1:0 בבאזל: "אנסה לכבוש בשבוע הבא". גרסיה: "יש סיכוי להעפיל"

במכבי תל אביב התעוררו הבוקר (רביעי) עם תחושות מעורבות לאחר ההפסד 1:0 לבאזל במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. מצד אחד יודעים בקבוצה שהמשחק היה יכול להסתיים בהפסד גבוה יותר, לאור השליטה המוחלטת של השוויצרים בעיקר במחצית הראשונה, אך מצד שני בעקבות ההפסד המינימלי ההכרעה עוברת כעת למשחק הגומלין שיערך ביום שלישי הבא בבלומפילד. במועדון מעריכים שהאיצטדיון יהיה מלא ומאמינים שעם רוח גבית מהקהל המשימה בהחלט אפשרית. הקבוצה תקיים היום את אימון השחרור בשוויץ ותמריא לקראת הערב בחזרה לישראל.

"המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד מבחינתנו", אמר קרלוס גרסיה, שגילה יכולת טובה מול ההתקפה המהירה של השוויצרים. "אבל אחרי ההפסקה הראינו שאנחנו יכולים לשחק והיינו קרובים לכבוש. אני מאמין וסומך על היכולת שלנו וביחד עם האוהדים בבלומפילד יש לנו סיכוי להעפיל שלב".

ראדה פריצה, שהחמיץ מספר מצבים נוחים לכבוש, אמר: "אני צריך לשכוח מהר ככל שאפשר מהמשחק הזה ולנצל את ההזדמנויות שלי במשחק הבא. אני חושב שבשבוע הבא יהיה משחק פתוח. מכבי קבוצה חזקה בבית עם קהל נהדר ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל. במחצית הראשונה היינו מפוחדים ולא שיחקנו טוב, אבל היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה וראויים לשער".

שרן ייני: "אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל. אנחנו משחקים טוב בבית. קשה לי להסביר את היכולת החלשה שהצגנו במחצית הראשונה. פריצה היה יכול להבקיע אבל הוא חלוץ טוב מאוד והוא יכבוש במשחק הבא"

עומרי בן הרוש, שערך את הופעת הבכורה בקבוצה, הוסיף: "אני שמח על הדקות הראשונות במדי מכבי ומרגש לשחק עם החברים החדשים במשחק רשמי. אני בטוח שהרבה מהאוהדים ראו אותנו בטלויזיה ולמרות שמגיע קרדיט לאלה שהגיעו לבאזל אני מאמין שלשחק מול בלומפילד מלא ייתן גם לי וגם לקבוצה הרבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אחרי ההפסקה הראינו שאנחנו יכולים לשחק והיינו קרובים לכבוש". קרלוס גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצוות המקצועי ינתחו בימים הקרובים את המשחק מבחינה טקטית וינסו להבין מה גרם לקיפאון הגדול של השחקנים במחצית הראשונה. השחקנים של פאולו סוזה הירבו לאבד כדורים ולשחק בכדורים ארוכים, ולמעט בעיטה אחת של עומרי אלטמן, לא סיכנו את שערו של יאן זומר המצוין. במחצית השנייה, בעיקר בעזרת משחק נפלא של גל אלברמן במרכז המגרש יחד עם התעוררות של שחקני החלק הקדמי, הגיעו הצהובים למספר מצבים קורצים, כאשר את החמצה הגדולה ביותר רשם ראדה פריצה שבעט למשקוף. טל בן חיים נכנס כמחליף במחצית השנייה והצליח להכניס רוח חיים במשחק ההתקפה של הקבוצה.

"לא לחצנו מספיק את באזל בחצי שלהם ובעיקר היתה חסרה לנו הנעת הכדור הסבלנית שכל כך מאפיינת אותנו", אמר גורם בקבוצה. "אולי נתנו יותר מדי כבוד לשחקנים של באזל, אבל אני בהחלט מאמין שאפשר להפוך את התוצאה בגומלין. אנחנו בטוחים שיש לנו יכולות יותר טובות בהרבה ממה שהראנו אתמול. המפתח לניצחון בגומלין יהיה לחזור ליסודות של העונה שעברה ואם נעשה את הדברים שהביאו לנו הצלחות, זה בהחלט יהיה אפשרי לעבור".

ערן זהבי, מכבי תל אביב, מוחמד אל נני, פ.צ באזל. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חסרו את הנעת הכדור הסבלנית. ערן זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בתוך כך באיטליה דווח אתמול שאמיליאנו בונאצולי, חלוץ בן 34 עם עבר בנבחרת איטליה, קיבל הצעה ממכבי תל אביב. השחקן מחכה עדיין לתשובה מווארזה, קבוצה מהסריה B ורק לאחר מכן יחליט האם להיענות להצעה מישראל. לוואלה ספורט נודע כי לפני כשבוע שוחח עיתונאי איטלקי עם בונאצולי, והחלוץ טען באותה שיחה שהוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות שמשחקות במוקדמות ליגת האלופות, כולל הצעה אחת מישראל.

כ-7,000 כרטיסים כבר נמכרו לגומלין בבלומפילד בשבוע הבא ומהיום תיפתח מכירת הכרטיסים לקהל הרחב, לאחר שבשלושת הימים האחרונים קיבלו בעלי המנויים עדיפות ברכישת הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully