וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב מחזיר את פרננדס: "לא נחזיק שחקן שלא יישר קו"

הקשר בדרך החוצה מבית"ר ירושלים בעקבות התקרית עם אלי כהן במחנה האימון. עוד לפני ההחלטה ביקש השחקן לעזוב את המועדון, וצפוי לעבור להפועל חיפה. בעקבות הפרשה יואצו המגעים עם קובי מויאל

שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס מול שחקן הפועל ראשון לציון גיא אבנד. ברני ארדוב
בדרך הביתה, בדרך החוצה. פרננדס/ברני ארדוב

הכאוס סביב בניית הסגל של בית"ר ירושלים לקראת העונה הנוכחית התעדן במקצת בימים האחרונים, בגלל מחנה האימונים השקט. ארבעת הימים בברלין אופיינו באווירה טובה, גיבוש בין השחקנים, מוטיבציה גבוהה מאוד תחת שני אימונים מפרכים ביום והרבה מאוד התלהבות. הכל עד לתקרית אתמול בין דריו פרננדס למאמן אלי כהן.

שחקנים בקבוצה סיפרו את אשר התרחש בין השניים ואמרו: "דריו תיקל את עומר נחמני אבל עוד קודם הוא עשה כמה תיקולים לא במקום, תפס חולצות והיה עצבני בטירוף. שחקנים זרקו לאלי כהן ואמסלם שאי אפשר ככה ושירגיעו אותו ואחרי שהוא נכנס בעומר אלי כהן אמר לו 'go out' בצורה שקטה ורגועה יחסית כדי שלא יהיה באלגן עם השחקנים. מכאן דריו השתגע. זה כבר לא קשור לאלי כהן, הוא עצבני בטירוף ואולי זה לא קשור לכדורגל. הוא השתולל, בעט בכדורים, צעק לאלי כהן שפה זה בית"ר ירושלים ולא מועדון קטן כמו הפועל עכו או הפועל רמת גן וגם זרק כל מיני מילים שאף אחד לא הבין. גם הוא יודע שהוא עשה משהו שאסור לעשות ובגלל זה אחרי זה הוא התיישב בצד כמה דקות וניסה להתנצל אבל אלי כהן לא הסכים. אחרי זה הוא הלך ישר לאוטובוס וחיכה לשחקנים עד לסוף האימון".

פרננדס לא נרגע ולאחר מכן פנה למנהל מנחם נידם וביקש שיסדר לו כרטיס לארץ ושהוא מעוניין לעזוב. נידם עידכן את הצוות המקצועי, מה שהרתיח יותר את אלי כהן שגם כך אמר לאנשים במועדון כי הוא לא מעוניין לראות את השחקן יותר במועדון. לאחר מכן עודכנו באירועים אלי טביב וחיים רביבו והסכימו עם המאמן כי ההתנהגות של השחקן אינה במקומה וגם מבחינתם הוא לא יכול להמשיך בשלב זה במועדון. בבית"ר עדיין רוצים לראות האם לאחר שאלי כהן יירגע מעט ניתן יהיה לסיים את האירוע בהתנצלות של השחקן ובוועדת משמעת אך כרגע נראה שהסיכויים לכך קלושים והשחקן לא ימשיך במועדון, כשהוא צפוי לעבור להפוע לחיפה.

אלי טביב הוציא הודעה בשעת לילה מאוחרת בה נאמר: "החלטתי להחזיר את דריו פרננדס לארץ ממחנה האימון בגרמניה וזאת בעקבות ההתנהגות שלו כלפי המאמן אלי כהן. בית"ר ירושלים לא תחזיק בשורותיה שום שחקן ולא משנה מי הוא אם הוא לא יישר קו עם הדרישות של אלי כהן ויעמוד בנהלים ובכללים של הצוות המקצועי ומועדון כדורגל בית"ר ירושלים".

עם עזיבתו הצפויה של פרננדס טביב וחיים רביבו מתכוונים לעשות הכול כדי לסגור עם קובי מויאל. בבית"ר אמרו אתמול כי ב-48 שעות הקרובות צפוי מויאל לקבל הצעה משודרגת משמעותית במטרה להשאירו במועדון ואף אמרו כי "יש רצון לבנות סביבו את הקבוצה בעונה הקרובה".

האירועים בין פרננדס לאלי כהן העיבו על הבשורה המשמחת שהגיעה מכיוון ראשון לציון והסיכום עם עומר אצילי לארבע שנים. אצילי אמור היום לחתום על חוזהו ולהצטרף למחנה האימונים. בעקבות הגעת אצילי שמשחק אף הוא במרכז הקישור ובאגף נראה כי אופציית חזרתו של אבירם ברוכיאן יורדת סופית מהפרק.

עומר אצילי שחקן הפועל ראשון לציון (מימין) מול עדי נמני שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
יש גם בשורות טובות. אצילי/ברני ארדוב

מי שהצטרפו למחנה האימונים הם צמד ההונגרים, המגן השמאלי דניאל ודנאי והבלם אנדרש דברצני. דברצני, 24, הוא במקור בלם ולעיתים מתופקד גם כקשר אחורי. הוא גדל בבודפשט הונבד והוא משחק בקבוצה הבוגרת מאז גיל 17 למעט עונת השאלה בקצ'קמטי איתה עלה ליגה. יחד עם הונבד זכה דברצני בשני גביעים ובסך הכול רשם 144 הופעות במדי הקבוצה. הוא זכה עם נבחרת הונגריה עד גיל 20 במקום השלישי במונדיאל ב-2009 ובשנה שעברה שיחק בפעם הראשונה והיחידה בנבחרת הבוגרת.

ודנאי, 25, הוא מגן/קשר שמאלי שגדל ושיחק במשך כל הקריירה ב-MTK בודפשט. ברזומה של ודנאי 103 הופעות ליגה במדי הקבוצה. לאחר שסיים את חוזהו ב-MTK, הודיע השחקן כי ברצונו לשחק מחוץ להונגריה וכעת הוא ינסה להגשים את חלומו בישראל.

בבית"ר ימתינו היום לתוצאות הבדיקה אותה עשה שלומי אזולאי במכבי חיפה. אם השחקן ייאלץ לעבור ניתוח בקע, בבית"ר צפויים לוותר עליו או להציע למכבי חיפה לצרפו בסכום נמוך יחסית. במקביל, ממתינים בבית"ר לתשובה מונטיסלאב חריסטוב הבולגרי. המו"מ מול חן עזריאל תקוע ובשלב זה לא הוגשה לשחקן הצעה משופרת ונראה כי טביב לא מתכוון לעשות זאת. סוכנו של מתן בראשי, דודו דהאן, הודיע כי ימתין עד היום להצעה משופרת מהמועדון ואם זה לא יקרה יחזור השחקן לארץ.

בלמה הצעיר של הקבוצה טל כחילה סובב באימון אתמול את הברך וסיים את המחנה. השחקן צפוי לחזור לארץ ולעבור בדיקת MRI שלאחריה תתברר חומרת הפציעה. הנבחן הניגרי אוסה גאובדיה שבר אצבע בידו אך נראה כי ימשיך להתאמן עם הקבוצה. בבית"ר הגישו בקשה לויזה עבור בריאן ז'ונס הברזילאי שיגיע לארץ להתרשמות לאחר סיום המחנה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי בית"ר ירושלים סביב הבעלים אלי טביב. ברני ארדוב
תומך במאמן. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully