וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום הבטיח את זכייתו בטור דה פראנס

הבריטי שמוביל בפער של יותר מ-5 דק' הבטיח מעשית את זכייתו, יממה לפני השאנז אליזה. קינטנה ניצח ועלה למקום השני

גבירותיי ורבותיי: יש לנו אלוף טור דה פראנס חדש. אם לא יקרה שום דבר דרמטי במיוחד, כמו התרסקות שתשבית אותו לחלוטין, יזכה מחר (ראשון) כריס פרום בטור ה-100 בהיסטוריה. את הקטע היום ניצח ניירו קינטנה הקולומביאני עם זמן של 3:39:04 שעות, והוא אף תפס את המקום השני בדירוג הכללי, אבל עבור פרום, שהגיע 29 שניות אחרי המנצח, זה פחות משנה: הוא מוליך את הדירוג הכללי בפער של יותר מחמש דקות, מה שמעניק לו את הזכייה באופן מעשי.

רוכב אופניים בריטי כריס פרום במירוץ טור דה פראנס. AP
ברכות, כריס. פרום מתכונן לחגיגה מחר/AP

מחר יגמעו הרוכבים 133.5 קילומטרים, שיסתיימו כנהוג בבירה הצרפתית ובהקפה של השאנז אליזה בפאריס ובסיומם תקבל בריטניה מנצח בטור היוקרתי, זו שנה שנייה ברציפות. חואקין רודריגס סיים את הקטע במקום השני ותפס את המקום השלישי הכללי, כשהוא דוחק את אלברטו קונטאדור אל המקום הרביעי הכללי.

הבריטי נתן לרודריגס וקינטנה להוליך את הקילומטרים האחרונים, והיה נדמה שהוא מוותר על הזכייה בקטע עצמו. קילומטר לסוף ביצעו פרום וחולצתו הצהובה את הפריצה והוא נטל שוב את ההובלה, אבל קינטנה לא הסכים לוותר על התהילה ועל המקום הראשון, נתן פוש אחרון ועם ספרינט נפלא ברח לבריטי, שראה גם את רודריגס עוקף אותו לפני הסיום. בכך ככל הנראה הבטיח לעצמו קינטנה את החולצה המנוקדת של המטפס הטוב ביותר. הוא גם צפוי לסיים עם החולצה הלבנה, לרוכב הצעיר הטוב ביותר.

הדירוג הכללי לאחר הקטע ה-20:

1. כריס פרום (בריטניה, סקיי) 80:49:33 שעות
2. ניירו קינטנה (קולומביה, מוביסטאר) +5:03 דקות
3. חואקין רודריגס (ספרד, קטושה) +5:47 דקות
4. אלברטו קונטאדור (ספרד, סקסו-טינקוף) +7:10 דקות

רוכב אופניים קולומביאני ניירו קינטנה במירוץ טור דה פראנס. AP
פיניש נפלא. קינטנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully