וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודרופ, קומאן ולואיס אנריקה מועמדים לברצלונה

הכרזתו של רוסל, כי ברצלונה תמנה מחליף לטיטו וילאנובה בשבוע הקרוב, יצרה גל שמועות. שחקני העבר מובילים. אלבה: "הבריאות של טיטו הכי חשובה"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

שעות לא פשוטות עוברות על אנשי ברצלונה, בעקבות הידיעה הערב (שישי) כי טיטו וילאנובה ייאלץ לנטוש את תפקידו כמאמן בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל. אחרי שנעדר במשך כחודשיים בעונה החולפת כדי לעבור טיפולים, בברצלונה קיוו כי יהיה שיפור במצבו של המאמן בן ה-44, אך בדיקות מקיפות שנערכו גילו אחרת ובברצלונה נדרשים להיערך מחדש.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. GettyImages
השאלה הגדולה: מי יחליפו? טיטו וילאנובה/GettyImages

העוזר החדש רובי, שהגיע למועדון רק בחודש שעבר אחרי שהוביל את ג'ירונה מליגת המשנה לעונה הטובה בתולדותיה, הוזכר כמועמד מפתיע להתמנות למאמן החדש, כשהנשיא סנדרו רוסל הכריז כי ייבחר מאמן תוך שבוע. הוא בכל אופן יעביר את האימונים הקרובים

לאחר מסיבת העיתונאים דווח בתקשורת הקטלאנית כי המועמדים המובילים לצד לואיס אנריקה, שמונה רק לאחרונה למאמן סלטה ויגו, הם כולם שחקני ברצלונה לשעבר. מדובר במיכאל לאודרופ, פרנק דה בור ורונאלד קומאן, שמאמנים בהצלחה את סוונסי, אייאקס ופיינורד, בהתאמה. גם ארנסטו ואלוורדה, עוד שחקן ברצלונה לשעבר, שחזר בקיץ לקדנציה שנייה בבילבאו, התווסף אף הוא לרשימה. לזכות כל הארבעה נזקפת ההיכרות המוקדמת עם ברצלונה והפילוסופיה הייחודית שלה.

מלבד הוזכרו גם מרסלו ביילסה, אנדרה וילאש בואש מטוטנהאם, יופ היינקס שהוביל את באיירן מינכן לטרבל נדיר והודיע על פרישה מאימון, ואפילו מאמן מכבי תל אביב לשעבר אוסקר גרסיה, שקיבל הקיץ את ברייטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן סוונזי מיכאל לאודרופ. Richard Heathcote, GettyImages
מכיר את ברצלונה מימיו כשחקן. מיכאל לאודרופ/GettyImages, Richard Heathcote

בינתיים מתחילות לזרום תגובות מאנשי ברצלונה. המגן ג'ורדי אלבה הגיב לידיעה המצערת ואמר: "אני לא יודע על זה כלום, זה תפס אותי בהפתעה. הדבר הכי חשוב זה הבריאות של טיטו. אני מקווה שהוא יחלים ויחזור במהרה".

הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה זנח את ההתנצחויות האישיות מול הנשיא המכהן סנדרו רוסל וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כל ברצלונה צריכה להיות מאוחדת למען טיטו וילאנובה. אני מאחל לו החלמה מהירה".

אריק אבידל, "שותפו" של וילאנובה למחלות הקשות בברצלונה, כבר עבר למונאקו אך לא שכח את מאמנו לשעבר. המגן הצרפתי צייץ: "תהיה חזק, טיטו. אתה אדם גדול ואני תמיד לצדך. שולח חיבוק גדול".

אקס נוסף שנטש הקיץ את ברצלונה הוא דויד וייה. חלוצה החדש של אתלטיקו מדריד מסר: "חיבוק גדול לטיטו ולמשפחתו ברגע הקשה הזה. תמשיכו להילחם".

אריק אבידל בוכה במסיבת העיתונאים בה נפרד מקבוצתו ברצלונה. רויטרס
שותפות גורל. אריק אבידל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully