וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.7

מנצ'סטר סיטי סיכמה על רכישת יובטיץ', פ.ס.ז' תצרף את מרקיניוס ודינמו קייב ממשיכה להתחזק. כל ההחתמות והשמועות

החתמות

* אטאלאנטה הודיעה כי החתימה את בלמה הקולומביאני של מילאן מריו ייפס. "הוא מאוד רעב להוכיח את עצמו כדי להיכלל בסגל קולומיבה למונדיאל", אמר מנהל אטאלנטה פיירפאולו מארינו.

* ג'יאנלי אימבולה, קשרה המוכשר של גנגאן, נמכר תמורת 7.5 מיליון יורו למארסיי. מי שיחליף את הקשר בן ה-21 אצל העולה החדשה לליג 1, הוא יונוס סנקארה שמגיע מדיז'ון.

* רדינג וסביליה השלימו את השאלתו של דניאל קאריקו לקבוצה הספרדית. קריקו בן -24 יושאל לשנה ויצטרף למחנה האימונים של סביליה בפורטוגל בשבוע הבא.

* נאפולי הודיע כי מגן ריאל מדריד ראול אלביול סיכם בקבוצה. הספרדי עבר בדיקות רפואיות במועדון.

* ורונה, העולה החדשה לסרייה A, צירפה בהשאלה מריבר פלייט את הקשר האחורי אסקיאל סיריגליאנו (21). לוורונה תהיה אופציה לרכוש את הארגנטינאי בתום העונה.

* מריו רגיירו, החלוץ האורוגוואי בן ה-34 שהצטיין בשלוש השנים האחרונות במדי לאנוס, חתם בראסינג קלוב.

* הבלם הברזילאי דוגלאס (25), שסיים את חוזהו בטוונטה והספיק גם להתאזרח בהולנד ולקבל זימון לנבחרת, חתם לשלוש שנים בדינמו קייב.

* הבלם הפורטוגלי מנואל דה קוסטה (27) עזב את לוקומוטיב מוסקבה וחתם לשלוש שנים בסיבאספור.

* יאן מוחה, שוער נבחרת סלובקיה בן ה-30, סיים את חוזהו באברטון וחתם בקריליה סובייטוב הרוסית.

* אוסקר אוסטארי, 27, שוער נבחרת ארגנטינה לשעבר, סיים את חוזהו בבוקה ג'וניורס וחתם באלמריה, שחזרה לליגה הספרדית הבכירה.

מריו ייפס שחקן מילאן. Donato Fasano, AP
רוצה להוכיח את עצמו לקראת המונדיאל. ייפס/AP, Donato Fasano

שמועות

* פיורנטינה הודיעה כי הגיעה להסכם עם מנצ'סטר סיטי על העברת סטבן יובטיץ'. האנגלים ישלמו כ-30 מיליון יורו עבור חלוץ נבחרת מונטנגרו.

* ב'אס' מפרסמים היום כי גונסאלו היגואין אמר לחבריו: "מוריניו רוצה אותי בצ'לסי". הבלוז עשויים לפנות לריאל מדריד, שדורשת כ-40 מיליון יורו על החלוץ. נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס הודה שגם הוא מעוניין לרכוש את פיפיטה. "אנחנו מנהלים משא ומתן איתו", אמר.

* מרקיניוס, הבלם הברזילאי הצעיר (בן 18) והמבטיח של רומא, יעבור לפריס סן ז'רמן שתשלם עבורו 35 מיליון יורו. השחקן עזב את מחנה האימונים של רומא ועל פי הדיווחים יגיע מחר לפריס כדי לחתום רשמית על החוזה.

* מילאן סימנה את קשרה של אנדרלכט ונבחרת גאנה עד גיל 20, פרנק אצ'ימפונג. "אני שומע שיש התעניינות בי, ואני גאה שזה מגיע ממועדון פאר ענק כמו מילאן", אמר השחקן. בתוך כך, נשיא מילאן אדריאנו גליאני הודיע שהמועדון לא קיבל הצעות על קווין-פרינס בואטנג.

* גם ברצלונה סימנה שחקן מנבחרת גאנה עד גיל 20, ובספרד מדווחים כי בקאמפ נואו רוצים לרכוש את קשר אודינזה בן ה-18 קליפורד אבואגיה.

* מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס אמר כי לואיס סוארס לא יצטרף לארסנל ויישאר במרסיסייד.

* "מירור" הבריטי מדווח שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם לטוטנהאם 60 מיליון ליש"ט עבור גארת' בייל. הוולשי בן ה-24 מבוקש גם על ידי ריאל מדריד.

* גנואה מסרבת למכור את חלוצה אלברטו ג'ילארדינו לנאפולי. "לא הגיע שום הצעה עליו", אמר נשיא גנואה אנריקו פרציוזי, "הוא ישחק בהתקפה שלנו".

* אתלטיקו מדריד הודיע כי אינה מתכוונת לרכוש את קשר ארסנל סאנטי קסורלה.

* בעוד אסטון וילה צפויה למכור בתקופה הקרובה את כריסטיאן בנטקה הנהדר, 'הסאן' טוען כי הקבוצה החלה במגעים עם החלוץ הצרפתי בפטימבי גומיס.

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
משוחח עם נאפולי, מבוקש בצ'לסי. היגואין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully