וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "מגיע לי לזכות בכדור הזהב"

כוכב באיירן מינכן מקווה להקדים את מסי: "זה עכשיו או לעולם לא, אני לא יכול לשחק טוב יותר". ומה הוא חושב על גוואדיולה?

פרנק ריברי מוכן לפתיחת עידן פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן, ומקווה שהעונה האחרונה שלו במדי הבווארים, שהסתיימה עם טרבל בלתי נשכח שכלל זכייה בליגת האלופות ובדאבל הגרמני, תסייע לו לזכות בתואר שחקן השנה של פיפ"א.

הקשר הצרפתי, שנכלל בין עשרת המועמדים הסופיים לתואר שחקן העונה של אופ"א, לצד חבריו לקבוצה אריאן רובן, תומאס מולר ומריו מנדז'וקיץ', הצהיר שהוא מכוון לתואר יוקרתי יותר - כדור הזהב בו זכה ליאונל מסי בשלוש השנים האחרונות.

פרנק ריברי, פפ גווארדיולה, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
"אפשר להרגיש את הכבוד וההכרה ההדדית". פרנק ריברי עם פפ גווארדיולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

"אני חושב שעשיתי את הכל כדי להיות השחקן הטוב בעולם", אמר ריברי לאתר הרשמי של הבונדסליגה. "נתתי עונה טובה, טובה מאוד. מבחינת הזכייה שלי בתואר זה עכשיו או לעולם לא, כי אני לא יכול לשחק ברמה גבוהה יותר מזו".

על ההתאקלמות של גווארדיולה באליאנץ ארנה אמר ריברי: "אני זוכר שבתקופה של לואי ואן חאל הדברים לא התחברו לי מבחינה אישית, אבל עם גווארדיולה המצב חיובי מהיום הראשון. אפשר להרגיש את הכבוד וההכרה ההדדית".

על המשך הקריירה שלו אמר ריברי: "גם אני וגם המועדון רוצים לראות אותי מסיים כאן את הקריירה. אני מקווה לזכות בעוד הרבה מאוד תארים עד אז. אם אשחק עד תום החוזה שלי בבאיירן שמסתיים ב-2017, אני אשלים עשור בקבוצה, וזה יהיה ממש מגניב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully