וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בוריס קליימן החליט להישאר

למרות הרצון שלו ושל מכבי חיפה להגיע להבנות, קליימן ייאבק על אפודת השוער הראשון ועשוי לעזוב ללא תמורה בינואר

למרות הרצון המשותף של מכבי חיפה ושל השוער בוריס קליימן להגיע להבנות, העסקה להעברת השוער מהפועל תל אביב לסגנית האלופה פוצצה בשל פערים בין הצדדים. המשמעות היא שקליימן שכבר נמצא בדרכו למחנה האימון של האדומים בפולין, יתחרה עם דני עמוס על אפודת השוער הראשון לפחות עד ינואר.

כידוע, לשוער הצעיר ישנו סעיף בחוזה לפיו אם הוא לא ישחק העונה בכ-70 אחוזים ממשחקי הפועל תל אביב, הוא יהיה רשאי לעזוב ללא תמורה. לאחר שהמו"מ בין קליימן לבין מכבי חיפה לא צלח, הוא החליט להישאר בקבוצה לפחות את ינואר, אז יוכל להפוך לשחקן חופשי בהתאם לאותו סעיף. חזרתו של קליימן התקבלה בהפועל תל אביב בברכה מאחר שהאדומים מעוניינים לראות את השוער בסגל הקבוצה.

שטער הפועל תל אביב, בוריס קליימן. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב מרוצים. קליימן/ברני ארדוב

בתוך כך, הפועל תל אביב תקיים היום משחק אימון ראשון נגד אמוניה ניקוסיה (18:00, ספורט1 וספורט1 HD). הקשר הברזילאי לוקאס סאשה ייבחן במשחק וכנראה שאחריו המאמן רן בן שמעון יקבל החלטה האם להחתים אותו. גורמים במועדון ציינו שבן שמעון עוקב אחרי לוקאס כבר שלושה חודשים. אם תתקבל החלטה לצרפו, הברזילאי שמרשים באימונים יחתום על חוזה לשנתיים.

אם סאשה יצטרף, לבן שמעון יוותר מקום נוסף בסגל לשחקן זר, אך ההערכה היא שהוא ימתין לימים האחרונים של מועד ההעברות ואז - אחרי שהקבוצה כבר תקיים כמה משחקים רשמיים - הוא יחליט איזו עמדה הוא מעוניין לחזק בזר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully