וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפתח במגעים עם יותם הלפרין

2.7.2013 / 14:12

הצהובים מעוניינים בגארד הישראלי שלא צפוי להמשיך בבאיירן מינכן. בלאט לא מתלהב מהחתמתו של שחורציאניטיס

מכבי תל אביב תפתח בקרוב במגעים עם הגארד יותם הלפרין, כך נודע לוואלה! ספורט. לבאיירן מינכן, הקבוצה הגרמנית בה שיחק הרכז בעונה החולפת, יש אופציה לעונה נוספת עם השחקן אולם לא מן הנמנע כי לא תממש אותה. כזכור, כבר לפני מספר שבועות ביקש בלאט להביא את טיירס רייס, ששיתף עימו פעולה בקו האחורי. במינכן הציג הלפרין העונה ממוצעים של 6.3 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו - 2.6 אסיסטים ב- 21 דקות משחק.

לגבי חיוב במס על עבודתו של הלפרין מעבר לים, נראה כי הגארד סיים את התקופה המינמלית הנדרשת כדי לזכות בפטור על הכנסה מחו"ל: הלפרין משחק בחו"ל למעלה מ- 4 שנים. על פי חוקי המס, אם אזרח ישראלי נמצא 4 שנים רצופות בחו"ל, מעל 180 יום בכל שנה, אז הוא יהיה פטור ממס בישראל על הכנסותיו בחו"ל.

יותם הלפרין שחקן באיירן מינכן לפני ג'ון גולדסברי שחקן באמברג. GettyImages
בדרך למכבי? יותם הלפרין, מימין/GettyImages

המגעים יתקיימו כשברקע שורר חוסר וודאות לגבי מצבו של יוגב אוחיון, הנמצא במחלוקת עם קובאן וצפוי להגיע בסופו של דבר לבוררות של פיב"א אם לא יימצא פתרון. בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב מנהלת מגעים מתקדמים עם סופוקליס שחורציאניטיס, הסנטר היווני של פנאתינייקוס. "הדיבורים עימו הם רציניים", מבהירים במכבי.

שחורציאניטיס עצמו אמור לקבל הודעה האם בכוונת פנאתינייקוס לממש את האופציה עליו, כשהחתמתו של לאזמה בקבוצה היוונית מעלה את הסיכוי שאכן ישוחרר. הצהובים אף הגיעו להבנות ראשוניות עם הסנטר, שצפוי להרוויח כ- 800 אלף דולר לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. למרות ההבנות וההערכה הרבה שרוחשת ההנהלה לסנטר היווני, מהמאמן דיוויד בלאט נשמעים קולות אחרים: "בלאט מפזר לסביבתו כי הוא רחוק מלהתלהב מהאפשרות ששחורציאניטיס יחזור".

סופוקליס שחורציאניטיס, שחקן פנאתינייקוס. Nikos Paraschos, GettyImages
יחזור להיכל? שחורציאניטיס/GettyImages, Nikos Paraschos

מכבי תל אביב תשתתף במשחק הוידאו NBA2K14

ובתוך כך, הצהובים התבשרו היום שהם יהיו חלק ממשחק הוידאו שכולל את כל קבוצות ה-NBA וכל כוכבי ה-NBA, ולראשונה כולל גם קבוצות של היורוליג. זאת בעקבות הסכם שנחתם בין החברה המפתחת של המשחק 2K לבין היורוליג.
14 קבוצות אירופיות ישתתפו בגירסה היוקרתית של משחק הוידיאו, כשביניהן מכבי תשתתף לצד יתר הקבוצות המובילות באירופה כמו ברצלונה, ריאל מדריד, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה ועוד.

מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס: "אנחנו גאים להצטרף לאחד ממשחקי הוידיאו הכי מלהיבים בעולם, לצד הכוכבים הגדולים ביותר. אנחנו שמחים שהיורוליג בחרו בנו להיכלל ברשימה היוקרתית הזו. זהו עוד צעד חשוב בשיתוף הפעולה ההולך ומתהדק בין היורוליג ל-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully