וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.6

ניימאר נשלח לשכנע את רוני להצטרף לברצלונה? יונייטד בהצעת ענק לכוכב בארסה, טוטנהאם רכשה את ילד הפלא חלילוביץ', הכישרון הגדול של הולנד מצא בית חדש ומונאקו משתוללת

העברות

* טוטנהאם מתכננת את העתיד בצורה מבריקה, לאחר שרכשה ב-20 מיליון יורו את ילד הפלא אלן חלילוביץ' והבלם טין ידבאי מדינמו זאגרב. חלילוביץ', בנו של סיאד ששיחק בהפועל באר שבע, יגיע רק בקיץ הבא כשימלאו לו 18. ידבאי יעבור ללונדון בינואר. לידיעה המלאה.

* פרננדו יורנטה, שחוזהו בבילבאו יסתיים מחר, ינחת היום בטורינו, יעבור מחר בדיקות רפואיות ביובנטוס ויוצג כשחקן הגברת הזקנה במסיבת עיתונאים רשמית ביום שלישי.

* יונס בלהנדה, קשר מונפלייה ונבחרת מרוקו, עבר לדינמו קייב וכבר הוצג עם החולצה מספר 90 לצד ג'רמיין לנס ודיומרסי אמבוקני שחתמו בשורות מועדון הפאר האוקראיני. סכום ההעברה של בלהנדה לא פורסם, אך מוערך בכ-12 מיליון יורו.

* אדם מאהר, קשרה בן ה-19 של נבחרת הולנד הצעירה, עזב את אלקמאר וחתם לחמש שנים בפ.ס.ו איינדהובן, שמכרה במהלך הקיץ את דריס מרטנס (נאפולי) וג'רמיין לנס (דינמו קייב). מאהר מצטרף לחבריו לנבחרת, פלוריאן יוספזון וג'פרי ברומה, שכבר חתמו בקבוצה המתחדשת של פיליפ קוקו.

* מונאקו ממשיכה לפזר כספים, אבל חושבת גם על העתיד. הקבוצה מהנסיכות שילמה לליון 5 מיליון יורו כפיצוי על מעברו של אנתוני מרסיאל בן ה-17. החלוץ הכישרוני כבר שיחק בקבוצה הבוגרת של ליון ונחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורגל הצרפתי, אבל ליון לא הצליחה לשמור עליו והוא חתם לשלוש שנים במונאקו.

* אלמריה, העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, מינתה את פרנסיסקו רודריגס בן ה-34 למאמנה. רודריגס שימש בשנתיים האחרונות כמאמן קבוצת המילואים של הקבוצה, שנפרדה מחאבי גרסיה שהעלה אותה ללה ליגה אשתקד בשל פערים כספיים גדולים.

* אודינזה החתימה את החלוץ הפרגוואי קרלוס חאבייר אקונייה, ומיד שלחה אותו בהשאלה לווטפורד האנגלית.

* החלוץ התמיר פיטר קראוץ' יישאר בסטוק סיטי עד 2015.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
המרדף מתחיל. ווין רוני/AP

שמועות

* כך מנצ'סטר יונייטד תשכנע את טיאגו אלקנטרה לעבור אליה: על פי דיווח באתר "GOAL", השדים האדומים מתכננים לשלש את שכרו את של הכישרון הספרדי העולה של ברצלונה ל-7.2 מיליון יורו לעונה. בארסה מנסה להשאירו וגם באיירן מינכן עוקבת בדריכות, אך אלופת אנגליה מקווה שההצעה מפתה תעשה את העבודה עבורה.

* אתם מוכנים לשבוע ווין רוני? לקראת הפגישה המדוברת בין חלוץ מנצ'סטר יונייטד למנג'ר החדש דייויד מויס, ארסנל כבר הגישה הצעה בגובה 20 מיליון ליש"ט תמורת רוני, כשצ'לסי צפויה להגיב בהצעה משלה ביממה הקרובה. בינתיים, ב"סקיי" מספרים שניימאר יצר קשר עם החלוץ וביקש ממנו להגיע לברצלונה.

* ב"מארקה" מדווחים כי מסוט אוזיל שוחח עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס בנוגע למעמדו בעונה הבאה, והצהיר בפניו כי "ברצונו להישאר במועדון לעוד שנים רבות".

* ברצלונה מגבירה את המאמצים על מנת להנחית בקטאלוניה את טיאגו סילבה. ב"אל מונדו דפורטיבו" דווח היום כי חבר ההנהלה ראול סנליי, שהיה אמון על המשא ומתן עם ניימאר, עובד כעת שעות נוספות על מנת להביא את הבלם הברזילאי מפריס סן ז'רמן. לפי שעה, הצרפתים לא מוכנים להתפשר על פחות מ-38 מיליון יורו עבורו.

* בהנחה שלא תצליח להשיג את רוני בסופו של דבר, ארסנל מחפשת חלוצים בכירים נוספים כדי לצוות עם גונסאלו היגואין שקרוב לסיכום, ועל פי 'מירור' ארסן ונגר סימן דווקא את פרננדו טורס.

* 'מירור' מדווח שמנואל פלגריני, שהפסיד לריאל מדריד במירוץ אחרי איסקו, מעוניין להנחית במנצ'סטר סיטי את אלברו נגרדו, חברו של חסוס נבאס בסביליה אשתקד.

* עוד דיווח טוען כי סיטי החליטה סופית להפסיק במרדף אחר אדינסון קבאני וכעת המאמן החדש מנואל פלגריני מפנה את עיקר מרצו לכיוון החלוצים פרד ואוסקר קרדוסו.

* מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו רוצה את ילד הפלא הברזילאי ברומה בן ה-18, שהבקיע חמישה שערים בשלושה משחקים באליפות העולם האחרונה עד גיל 20 שנערכה בטורקיה. הוא כבר הושווה לרונאלדו, שכמוהו החל את דרכו בספורטינג ליסבון.

אלברו נגרדו שחקן סביליה. רויטרס
המטרה הבאה של סיטי. אלברו נגרדו/רויטרס

* אברטון מתכוונת להיאבק במילאן על שירותיו של קייסוקה הונדה, קשרה היפני המצוין של צסק"א מוסקבה.

* נאפולי קרובה לסיכום על רכישתו של רפאל, שוערה של סנטוס.

* מי שעוזב את איטליה הוא מריו יפס, הבלם הקולומביאני בן ה-37 שסיים את חוזהו במילאן ויחזור ככל הנראה למולדתו: "ההחלטה להיפרד היתה משותפת, הייתי יכול להישאר אבל רציתי לשחק על בסיס קבוע".

* סוכנו של מאסימו אמברוסיני אמר כי השחקן נמצא על סף מעבר לפיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully