וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי

ניצח את בובי ריינולדס 6:7, 3:6, 1:6. גם דל פוטרו וברדיך דהרו. סרינה וויליאמס תפגוש את דאטה קרום בת ה-42 ששוב הדהימה

אחרי יום שחור שלא נראה כדוגמתו בלונדון עם שלל פציעות של שחקנים בכירים ועם עזיבתה של המדורגת שלישית בטורניר מריה שראפובה, טורניר ווימבלדון נכנס ליומו הרביעי עם לא מעט חששות וגם קצת גשם. בזמן שכבר רבים מהטניסאים מאשימים את המשטח החלקלק, ניסו אחרים להתמודד טוב יותר עם התנאים, כאשר התחרות נותרה ללא רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ומריה שראפובה שהודחו, ויקטוריה אזרנקה, ג'ון איזנר, מרין צ'יליץ', ג'ו וילפריד צונגה, ראדק סטפאנק, סטיב דרסי וירוסלבה שבדובה שפרשו. הראשון שפרש היום (חמישי) הוא מיכאל לודרה הצרפתי, הוא הפורש ה-11 בסך הכול בטורניר, שעזב לאחר המערכה הראשונה מול אנדראס ספי. כשעתיים אחריו היה זה בן ארצו פול-הנרי מתיו הצרפתי שהיה לפורש ה-12 כשפרש במהלך משחקו נגד פליסיאנו לופז הספרדי, כשפיגר 6:3, 5:1.

המשחק המסקרן של היום היה של נובאק דג'וקוביץ', שהבטיח את מקומו בסיבוב השלישי, כאשר ניצח את בובי ריינולדס 6:7, 3:6, 1:6. אצל הנשים, המדורגת 1 בעולם והפייבוריטית ללכת עד הסוף, סרינה וויליאמס, פגשה את קרוליין גרסיה הצרפתייה והמשיכה הלאה עם 3:6, 2:6. אגניישקה רדוואנסקה התמודדה מול טניסאית צרפתייה גם היא וניצחה 1:6, 3:6 את מתילדה יוהאנסון.

נובאק דג'וקוביץ' בטורניר ווימבלדון. רויטרס
לא מעד, לא פרש, פשוט דוהר קדימה. דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים: דג'וקוביץ' ממשיך להסתער על הטורניר

נובאק דג'וקוביץ', שראה את חבריו קורסים בזה אחר זה, לא מעד ולא שגה בסיבוב השני נגד בובי ריינולדס האמריקאי (149 בעולם), שהעפיל לטורניר דרך המוקדמות. דג'וקוביץ' התקשה במערכה הראשונה שנגררה לשובר שוויון בו ניצח הסרבי 2:7 והשלים 6:7. במערכה השנייה נולה ניצח 3:6 ובמערכה השלישית לאמריקאי כבר לא נותרו כוחות והסרבי ניצח בקלות 1:6 והמשיך לסיבוב השלישי.

תומאס ברדיך, שלפני שלוש שנים הגיע עד הגמר אבל בשנה שעברה הפסיד כבר בסיבוב הראשון, שיחק נגד דניאל ברנדס הגרמני (57) ולא נתקל בקשיים מיוחדים. הצ'כי ניצח את יריבו 6:7, 4:6, 2:6 ועלה לסיבוב השלישי בטורניר.

קרב מעניין נוסף הפגיש את חואן מרטין דל פוטרו עם ג'סי לווין הקנדי (107 בעולם) כאשר הארגנטינאי, שמעולם לא עבר את הסיבוב הרביעי על הדשא באול אינגלנד קלאב, צלח את העימות עם 2:6, 6:7, 3:6. רישאר גאסקה נאבק בגו סואדה היפני (129), שחיפש הופעה ראשונה אי פעם בסיבוב השלישי בטורניר, והדיח אותו עם 0:6, 3:6, 7:6, 3:6.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו בטורניר ווימלבדון. רויטרס
אולי הפעם הוא יגיע רחוק בווימבלדון. דל פוטרו/רויטרס

משחקים נוספים:

קיי נישיקורי (12, יפן) – לאונרדו מאייר (ארגנטינה) 6:7, 4:6, 2:6
קווין אנדרסון (27, דרום אפריקה) – מיכל פריז'ייני (פולין) 4:6, 6:7, 4:6
ברנרד טומיץ' (אוסטרליה) - ג'יימס בלייק (ארצות הברית) 3:6, 4:6, 5:7
איגור סיסלינג (הולנד) - מילוש ראוניץ' (17, קנדה) 5:7, 4:6, 6:7

סרינה וויליאמס בטורניר ווימבלדון. רויטרס
עדיין לא זכתה, אבל כבר חוגגת אחרי המשחק מול גרסיה. וויליאמס/רויטרס

נשים: סרינה ורדוואנסקה מתחממות

סרינה וויליאמס הבינה שללא מריה שראפובה בסביבה, אם היא תגיע לגמר, הדרך שלה לגביע תהיה פשוטה הרבה יותר. עד שזה יקרה, האמריקאית פתחה את יום המשחקים במגרש מספר 1 שם פגשה את הצרפתיה קרוליין גרסיה (100 בעולם) שעוד לא חגגה 20 ומופיעה השנה בפעם הראשונה בטורניר היוקרתי. זה הסתיים בניצחון צפוי וקליל של האמריקאית, אשר גברה 3:6, 2:6 על הצרפתייה, שנלחמה אבל לא הגיעה אפילו לאפשרות שבירה אחת וראתה את סרינה מנצלת 4 מ-9 אפשרויות השבירה שהשיגה.

גם מאגניישקה רדוואנסקה יש לא מעט ציפיות בכל טורניר גדול, והפולנייה, שהגיעה בשני טורנירי הגרנד סלאם הראשונים של השנה לרבע הגמר ובשנה שעברה סיימה כסגנית בווימבלדון, צלחה את המפגש עם מתילדה יוהאנסון מצרפת (98 בעולם), עם 1:6, 3:6. נה לי הסינית התקשתה מול סימונה האלפה הרומניה (32), אבל ניצחה לבסוף 2:6, 6:1, 0:6.

קימיקו דאטה קרום היפנית בת ה-42 ממשיכה להוציא מעצמה הרבה יותר ממה שהיא חושבת וגם מול אלכסנדרה קדנטו מרומניה היא עשתה חיל עם ניצחון 4:6, 5:7 בדרך לסיבוב השלישי. דאטה קרום הפכה לשחקנית המבוגרת ביותר אי פעם שעלתה לסיבוב השלישי, והיא הראשונה לעשות זאת מאז ורג'יניה וויד הבריטית שעשתה זאת בגיל 40 בשנת 1985.

נה לי טניסאית סינית. רויטרס
איבדה מערכה. נה לי/רויטרס

משחקים נוספים:

סמנתה סטוסור (14, אוסטרליה) – אולגה פוצ'קובה (רוסיה) 2:6, 2:6
דומיניקה ציבולקובה (18, סלובקיה) – מריה טרזה טורו פלור (ספרד) 0:6, 1:6
סאבין ליזיקי (23, גרמניה) – אלנה וסנינה (רוסיה) 3:6, 1:6
צבטאנה פירונקובה (בולגריה) – ברברה זאהלובה סטריקובה (צ'כיה) 5:7, 3:6
מונה ברת'ל (30, גרמניה) – מדיסון קייס (ארצות הברית) 6:4, 6:2
פטרה מרטיץ' (קרואטיה) – קרוליין פליסקובה (צ'כיה) 6:7, 1:6
קלרה זאקופלובה (32, צ'כיה) – אניקה בק (גרמניה) 6:7, 3:6

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
יממה אחרי ההדחה, הגיעה לעודד את בן זוגה דימיטרוב. שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully