וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמכבי תל אביב תחשוב למה היא נפרדת מקפטן ומכביסט"

סוכנו של ליאור אליהו התייחס לכך שהצהובים מימשו סעיף יציאה מחוזהו: "כל אחד יחפש את דרכו, ליאור הישראלי הטוב בארץ"

מכבי תל אביב שלחה אמש מכתב רשמי לנציגיו של ליאור אליהו, ובו הודיעה לו כי היא מנצלת את האופציה ומשתחררת מחוזהו לעונה הקרובה. קיימת אפשרות כי הצהובים ינהלו איתו משא ומתן חדש על חוזה נמוך יותר, אלא שנדמה כי בעקבות היחסים בין השחקן למועדון, הסיכוי שימשיך ביד אליהו נמוך. הפורוורד צפוי למצוא אופציה חלופית בחו"ל, כשכרגע נבדקות אופציות כגון גלאטסראיי פנרבחצ'ה/אולקר.

סוכנו של ליאור אליהו, עורך הדין יוסי גאייר, התראיין הבוקר (שני) לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, והתייחס לעתידו של הפורוורד. "נראה שאליהו בחוץ. יש חוזה והוא לחמש עונות, יכול להיות שמכבי חושבת שהחוזה מאפשר לה לעשות את זה, וכל אחד יחפש את דרכו. היו לליאור עונות טובות יותר, אבל היכולות שלו מוכחות לאורך השנים ואני בטוח שהוא ימצא קבוצה", אמר גאייר.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן הפועל ירושלים רון סטיל. ברני ארדוב
"מכבי לא צריכה לעשות את החשבונות שלו". אליהו/ברני ארדוב

"אני מציע לכולם וגם למכבי לא לעשות חשבונות מה ליאור יכול לקבל ומה לא, לליאור הייתה הצעה, כלומר חוזה, ומכבי בחרה שלא לקיים אותו", אמר גאייר, "הוא ימצא את דרכו, לא בטוח שבסכומים שקיבל במכבי אבל בוודאי בסכומים דומים".

"מכבי רוצה אותו והצהירה על זה, אבל היא רוצה אותו תוך התמקדות בהערכות מה הוא יכול לקבל במקום אחר וכמה כדאי לו להיות במכבי או במקום אחר", הוסיף גאייר. "אני חושב שזו מחשבה לא נכונה, מכבי צריכה לחשוב למה היא נפרדת ממכביסט, מקפטן נאמן, מהישראלים שלה. הוא השחקן הישראלי הטוב בארץ בשנה האחרונה ואני חושב שמכבי לא צריכה לעשות את החשבונות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully