וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליימן למקורביו: "הובטחו לי דברים והם לא רלוונטים"

מעמדו של שוער הפועל תל אביב לא ברור: "אני לא מרוצה". האדומים מכחישים סיכום עם עמוס, וישיקו תאי VIP בבלומפילד

חרף הפרסומים על סיכום עקרוני בין עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב על מעבר של השוער דני עמוס, האדומים מכחישים היום (ראשון) סיכום שכזה.

האדומים כועסים על התנהלות קרית שמונה שמיהרה להוציא לתקשורת דיווחים על סיכום שעדיין לא הגיע: "נכון שאנחנו רוצים את דני עמוס ונכון שיש משא ומתן", אמר היום גורם בהפועל, "אבל הסיכום עדיין לא קרוב כל כך. יש פערים עדיין על סכום העברה ועל האחוזים ממכירה עתידית. צריך להמתין לראות איך זה יתפתח והכל פתוח עדיין. ברור שקרית שמונה מנסה להלחיץ אותנו בעניין זה, כי אם עמוס יחתום בקבוצה מחו"ל קרית שמונה לא תקבל שקל עליו, אבל אנחנו עובדים בצורה שקולה ולא נכנעים ללחצים משם".

דני עמוס שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
הפרשה נמשכת. דני עמוס/קובי אליהו

למרות הדברים הללו עדיין בהפועל מעריכים כי עמוס יהיה השוער בעונה הבאה בהפועל, אך המשא ומתן לא יסתיים כל כך מהר. אם לא יהיה סיכום יחזור רן בן שמעון לאפשרות של צירוף שוער זר.

עוד שוער שעתידו לא ברור הוא בוריס קליימן הצעיר. כזכור, רק לפני מספר חודשים חתם קליימן על חוזה חדש בהפועל תל אביב שבו הובטח לו להיות השוער הראשון. קליימן יגיע היום לאימונו הראשון בהפועל תחת בן שמעון ועדיין לא ברור אם ירצה להמשיך עוד עונה באדום כשוער שני. חבריו לקבוצה העידו היום שהשוער מאוד מאוכזב מהחלטה של בן שמעון: "ברור שאני לא מרוצה", אמר השוער. "לא יכול להיות שהובטחו לי דברים וברגע הם לא רלוונטים. אני רוצה להישאר בהפועל, אבל אני חייב לדאוג לקריירה שלי קודם ואם אני לא אשחק ואתקדם אין לי כרגע מה לחפש בהפועל". אגב, בחוזה של קליימן יש סעיף יציאה שאם לא ישחק הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה והפועל לא תקבל תמורה על מעבר שכזה.

מלבד זאת, בן שמעון ממשיך לעבוד על בניית הקבוצה והוא מעוניין להחתים שחקן על המשבצת של חנן ממן. בן שמעון בנה על הקשר שעבר לבוורן ולכן המאמן מחפש אופציה של שחקן זר באמצע המגרש.

בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
גם מעמדו לא ברור. בוריס קליימן/ברני ארדוב

עוד אצל האדומים: המועדון ישיק אירוע ביום שלישי את תאי ה-VIP החגיגיים בבלומפילד. אל האירוע הוזמנו אנשי תקשורת, סלבס ובכירי המשק הישראלי ,אנשי העסקים המובילים בתחומי הכלכלה, הנדל"ן ועסקים נוספים המזוהים עם הפועל ועם הקהילה העסקית הענפה והמתעצמת שנבנית סביב המועדון.

באירוע ההשקה ישתתפו כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה בראשות חיים רמון שיישא דברים בתחילת הערב. המאמן רן בן שמעון ישתף את הנוכחים בתוכניותיו וחזונו לקראת העונה הקרובה בדגש על הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully