וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ג'יימס יכול להיות השחקן הגדול ביותר אי פעם"

הדובר? לא אחר מאשר מג'יק ג'ונסון. צפו בקינג ג'יימס פותח שמפניות עם וויד במועדון: "זה יותר משותפות, הם כמו זוג נשוי"

ממש כמו לפני שנה, גם היום (שישי) התעוררה ארצות הברית לאליפות של מיאמי היט. הקבוצה מפלורידה השלימה 3:4 דרמטי על סן אנטוניו בסדרת גמר ה-NBA בזכות 88:95 ביתי במשחק השביעי והמכריע והתפנתה לחגיגות שנמשכו כל הלילה.

שחקני הקבוצה ובראשם כמובן לברון ג'יימס ודווין וויד, הגיעו לאחר המשחק למועדון בעיר ושם, השמפניה זרמה כמים. החבורה השמחה, שכללה מלבד שחקני הקבוצה גם את המאמן אריק ספולסטרה, הנשיא פאט ריילי והבעלים מיקי אריסון, נכנסה למועדון בשלוש לפנות בוקר ויצאה ממנו אחרי לא פחות מ-115 בקבוקי אלכוהול איכותיים. השחקנים הזמינו פיצות למועדון ואילו ה-MVP לברון ג'יימס זכה למשלוח מיוחד ממסעדת סטייקים, היישר אל חדר ה-VIP, כאשר הראפר דרייק מנצח על החגיגה ואפילו דני גרין המפסיד מגיע לתת כבוד לזוכים.

ברחבי העיר, מאות אלפים יצאו לרחובות, הרעישו עולמות ורקדו ללא הרף. מסע האליפות הרשמי מתוכנן לצאת ביום שני הקרוב בשעה 11:00 שעון מיאמי (18:00 שעון ישראל) והוא יעבור דרך דאונטאון מיאמי ויגיע עד לאמריקן איירליינס ארינה, שם תיערך תהלוכת הניצחון הגדולה מכולן.

אוהדי מיאמי היט חוגגים זכייה באליפות. AP
מסיבה גדולה במיאמי. אוהדי ההיט חוגגים/AP

בינתיים, המחמאות ללברון ממשיכות לזרום מכל עבר ואחד השחקנים הגדולים אי פעם, מג'יק ג'ונסון, אמר: "אני חושב שלברון ג'יימס יכול להיות השחקן הגדול ביותר אי פעם".

פרשן ESPN, בריאן ווינדהורסט, החמיא לשילוב בין קינג ג'יימס לדווין וויד, כאשר במשחק השביעי השניים קלעו יחד 60 נקודות מתוך ה-95 של ההיט: "זה החל כחברות והפך לשותפות", כתב ווינדהורסט, "עכשיו, שני הכוכבים של מיאמי כבר נשואים וזה כולל את כל היתרונות והחסרונות של המצב הזה. לפעמים הם מתכסחים ורבים, אבל בסוף היום, כמו ברוב חיי הזוגיות, הם שמחים שיש להם אחד את השני".

האליפות נשארה במיאמי: סיקור מיוחד

שחקני מיאמי היט דווין וויד (ימין) וחברו לברון ג'יימס. רויטרס
ככה זה כשיש שניים. וויד ולברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully