וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו גברה 104:114 על מיאמי ועלתה ל-2:3 בסדרה

ג'ינובילי חזר לעצמו עם 24 נקודות, פארקר קלע 26 וגרין המשיך לצלוף, הסדרה חוזרת למיאמי. לברון ג'יימס קלע 25, שלא עזרו

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. AP
לא הולך לשום מקום. ג'ינובילי/AP

סן אנטוניו רחוקה ניצחון אחד בלבד מאליפות ה-NBA, אחרי שעלתה הבוקר (בין ראשון לשני) ליתרון 2:3 בסדרת גמר ה-NBA, לאחר שגברה 104:114 על מיאמי במשחק החמישי. גיבור המשחק היה ללא ספק מאנו ג'ינובילי, ואחרי שהארגנטינאי כל כך אכזב במשחק הרביעי, הלילה מאנו חזר לעצמו, כשפתח במפתיע למדי בחמישייה, וחזר להציג יכולת התקפית מצוינת, עם חדירות פיזיות וקליעה מבחוץ, ומשחק שהלהיט את הקהל המקומי. ג'ינובילי סיים עם 24 נקודות (8 מ-14 מהשדה) ו-10 אסיסטים, טוני פארקר הוסיף 26 נקודות משלו (10 מ-14 מהשדה), דני גרין המשיך את הסדרה המדהימה שלו עם 24 נקודות (6 מ-10 מהשלוש), והספרס משיגים ניצחון במשחק החמישי הקריטי.

מנגד, לברון ג'יימס אומנם קלע 25 נקודות, אבל היה רחוק משיאו, במיוחד במחצית השנייה שבה התקשה לקלוע, וסיים את המשחק עם 8 מ-22 מהשדה. דווין וויד קלע גם הוא 25 וחילק 10 אסיסטים, ריי אלן היה חד מהספסל עם 21 נקודות, ומיאמי יודעת שב-20 מתוך 27 סדרות גמר במצב של 2:2, מי שניצחה במשחק החמישי ניצחה בסדרה. ההיט עדיין לא הצליחו לנצח שני משחקים רצופים בסדרה הזאת, ויהיו חייבים לעשות את זה בבית.

מריו צ'אלמרס, ריי אלן, כריס בוש, מיאמי היט. AP
לא יציבים לאורך כל הפלייאוף. מיאמי/AP

מיאמי פיגרה לאורך כל המשחק, אבל חזרה שוב ושוב, גם מפיגור 17 ברבע השני. כשכבר צימקה לנקודה אחת בלבד ברבע השלישי, סן אנטוניו החלה לרשום ריצת 1:19 קריטית בין סוף הרבע השלישי לתחילת הרביעי, שממנו היה קשה למיאמי לחזור. האלופה החטיאה 21 מתוך 29 הזריקות הראשונות שלה במשחק.

סן אנטוניו קיבלה רק 7 נקודות מהספסל שלה, אבל כהשחמישייה קולעת ככה, הספסל רק משני. אלופת המערב סיימה את הערב עם 60 אחוז מהשדה, ועל אף שמיאמי לקחה 12 כדורים חוזרים בהתקפה, זה לא הספיק מול ההתקפה היעילה של הספרס. טים דאנקן קלע 17 נקודות (7 מ-10 מהשדה) והוסיף 12 ריבאונדים, קוואי לאונרד הוסיף 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל ההפתעה ממשיכה להיות דני גרין, ששבר את שיא השלשות בסדרת גמר (25), ובמהלך הסדרה עומד על 25 מ-38 מעבר לקשת. גם בוריס דיאו עשה עבודה מצוינת מול לברון, כשעצר אותו על 1 מ-8 מהשדה בדקות ששמר עליו.

המשחק היה האחרון שנערך בסן אנטוניו, וכעת הסדרה עוברת למיאמי. המשחק השישי בסדרה ייערך בפלורידה בלילה שבין שלישי לרביעי, ואם יידרש משחק שביעי, גם הוא ייערך במיאמי, בלילה שבין חמישי לשישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דני גרין, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
מה הולך פה? גרין לא מחטיא/רויטרס

מהלך המשחק

בפתיחה סן אנטוניו האמינה שהערב הזה ייראה אחרת, כשג'ינובילי קלע את הסל הראשון, לאחר מכן הוסיף עוד שתיים מהקו, וקינח עם שלשה שהציבה אותו עם 7 נקודות אחרי 5 דקות. לברון השווה בשלשה ל-17:17, אבל סן אנטוניו סיימה את הרבע הראשון בריצת 2:15, כשלאונרד קולע שלשה וקובע 19:32 לקבוצתו.

בפתיחת הרבע השני דני גרין נכנס לזון, ותוך דקה וחצי השחיל שלוש רצופות שהעניקו לסן אנטוניו יתרון שיא, 28:45. דווין וויד התעורר עם שתי חדירות, שלח את ג'יימס לדאנק במתפרצת, ריי אלן קלע שלשה ועבירה, והאלופה כרסמה ביתרון עם ריצת 2:14. ג'יימס המשיך להיות פיזי בפוסט ולתסכל את לאונרד והפער המשיך לעמוד על 5, אבל טוני פארקר עם שתי חדירות הוריד את סן אנטוניו להפסקה ביתרון 52:61.

טים דאנקן, בוריס דיאו, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
עבודה טובה בהגנה. דיאו/רויטרס

מיאמי פתחה בסערה את הרבע השלישי, ובריצת 0:8 צימקה ל-60:61. גרין ולאונרד קלעו מצד אחד, מריו צ'אלמרס התחיל להשתולל עם שתי שלושת רצופות מצד שני, והמשחק נותר צמוד. דווין וויד צימק ל-74:75, אבל משם סן אנטוניו החלה לדהור. דקות גדולות של ג'ינובילי, עם שלושה סלים רצופים ואסיסט, הוליכו את הספרס לריצת 1:13, ויתרון 75:87 בסוף הרבע.

הרבע הרביעי נפתח באותה צורה. לאונרד קבר שלשה והוסיף שתיים מהקו כדי לקבוע יתרון שיא למארחת, 76:96. מיאמי נראתה מבולבלת ומיואשת, עד שריי אלן נכנס ועם שתי שלשות רצופות צימק ל-98:85. מיאמי התחילה להאמין, אלן המשיך לקלוע, סן אנטוניו הרפתה קצת בהגנה, ורק טוני פארקר וג'ינובילי הצליחו לשמור על ההפרש. המארחת המשיכה לאבד כדורים, וויד צימק ל-109:101 שתי דקות לסיום, אבל לברון החטיא ליי-אפ, וסן אנטוניו הצליחה לשמור על היתרון.

לברון ג'יימס, מיאמי היט, דני גרין, סן אנטונו ספרס. רויטרס
מחצית שנייה מאכזבת. לברון/רויטרס
ריי אלן, מיאמי היט. AP
ריי אלן, מיאמי היט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully