וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.6

סיטי משתוללת על קבאני, ברצלונה יורדת מאיסקו, ריאל מדריד דוחקת בבייל ועשויה למנות את אנצ'לוטי כבר הערב, לבנפיקה נמאס מהאנגליות

העברות

* הקשר האוקראיני, אלכסיי גאי, סיים את חוזהו בשחטאר דונייצק וחתם בצ'רנומורץ אודסה. גאי בן ה-30, לו 29 הופעות בנבחרת אוקראינה, שיחק בשחטאר ב-11 מתוך 13 השנים האחרונות. הוא זכה עם הקבוצה בשש אליפויות, שישה גביעים ובגביע אופ"א.

* מיכאל סקיבה מונה למאמנה החדש של גרסהופרס השוויצרית. הוא יחליף בתפקיד את אולי פורטה, שהצעיד את החרגולים לעונה פנטסטית של זכייה בגביע ומקום שני בליגה. בין הקבוצות שסקיבה בן ה-47 אימן בעבר, ניתן למצוא את בורוסיה דורטמונד, באייר לברקוזן, גלאטסראיי והרטה ברלין.

* שחקן הקישור הכשרוני של לוריין, מריו למינה בן ה-19, עזב את הקבוצה וחתם בליון שם הוא קיבל חוזה מקצועני ראשון בקריירה.

* הקשר הפורטוגלי טיאגו גומס, 27, סיים את חוזהו בבלקפול האנגלית וחתם באפואל ניקוסיה הקפריסאית. גומס שיחק בעבר גם בסטיאווה בוקרשט ובהרקולס אליקנטה הספרדית.

* החלוץ הקרואטי איבן סנטיני, 24, סיים את דרכו בפרייבורג הגרמנית וחתם לשלוש שנים בקורטרייק הבלגית.

* אקדמיקה הפורטוגלית החתימה את החלוץ בדי בובאל, שהיה מועמד להפועל פתח תקוה לפני שנתיים. הצרפתי בן ה-26 שיחק בשנה האחרונה בטורקיה ובדנמרק.

אלכסיי גאי, שחקן שחטאר דונייצק לשעבר. EuroFootball, GettyImages
תחנה חדשה אחרי שנים ארוכות בשחטאר. גאי/GettyImages, EuroFootball

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, מנצ'סטר סיטי הציעה לנאפולי 40 מיליון פלוס אדין דז'קו או 55 מיליון יורו ישירים תמורת אדינסון קבאני.

* על פי "מארקה" הספרדי, ריאל מדריד תכריז עוד היום על מינויו של קרלו אנצ'לוטי למאמן הקבוצה. כידוע, סגנית האלופה הספרדית תהיה צריכה לפצות את פ.ס.ז' ב-4 מיליון יורו.

* זינדין זידאן פנה פומבית לגארת' בייל המחוזר על ידי ריאל מדריד ואמר: "אני חושב שריאל הבהירה עד כמה היא מעריכה את בייל ושהיא לא נרתעת מאף דרישה כספית תמורתו. אבל אם הוא מרגיש שהגיע זמנו להתקדם, הוא חייב לשוחח בפרטיות עם המועדון שלו ולהביע את רצונו לעזוב".

* ב-'ספורט' הקטלאני העריכו שברצלונה תעדיף לוותר על רכישתו של איסקו למרות המעקב הצמוד של האלופה הספרדית אחרי קשר מלאגה, שמככב גם ביורו הצעירות בישראל. המועמדות העיקריות לגנוב את היהלום שמחזיק בסעיף שחרור בגובה 35 מיליון יורו הן ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, קבוצתו של מנואל פלגריני, המאמן תחתיו פרץ איסקו העונה.

* ב-'אל מונדו דפורטיבו' טוענים שולנסיה הצטרפה לרשימת המתעניינות בג'רארד דאולופאו, חלוצה הצעיר של ברצלונה שהבהיר שהוא רוצה לצאת לשנת השאלה כדי לצבור דקות משחק. על פי הדיווח, בארסה עשויה לדרוש בתמורה את אחד הצרפתים של העטלפים: אדיל רמי או ז'רמי מת'יו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן ולנסיה אדיל רמי. רויטרס
ברצלונה סימנה גם אותו. אדיל רמי/רויטרס

* אחרי שאתמול דיווחו באנגליה שצ'לסי הצטרפה למירוץ אחרי רוברט לבנדובסקי, טוען 'הסאן' שגם מנצ'סטר סיטי מתכוונת להגיש הצעת עתק לחלוץ הפולני המבוקש של בורוסיה דורטמונד.

* 'סאנדיי אקספרס' טוען שמנצ'סטר יונייטד מנסה לחטוף לצ'לסי את מרקו ואן חינקל, קשר נבחרת הולנד הצעירה ששייך לויטסה ארנהם שמנהלת משא ומתן מתקדם עם הבלוז.

* חואן מאטה, שחקנה המצטיין של צ'לסי בעונה החולפת, התייחס לשמועות בלונדון על כך שז'וזה מוריניו עשוי למכור אותו: "אף אחד במועדון לא אמר לי שמוריניו לא רוצה אותי. בסיום העונה שעברה אמרו לי שמאוד מרוצים ממני, ויש לי עוד שלוש שנים בחוזה. לגבי מוריניו, אני מעדיף להיפגש איתו ולעבוד איתו לפני שאשפוט אותו. זה היגיון פשוט".

* בפורטוגל מדווחים שבנפיקה דחתה את התעניינותה של צ'לסי בקשר המוכשר נמניה מאטיץ' והבהירה שמחיר השחרור שלו עומד על 50 מיליון יורו, ובנוסף הודיעה למנצ'סטר יונייטד שאין לה כוונה למכור את אזקיאל גאראי.

* סוכנו של אנטוניו קסאנו הצהיר שהחלוץ האיטלקי הוותיק מעדיף להישאר באינטר גם בעונה הבאה.

* ולחלוץ איטלקי ותיק עוד יותר: לוקה טוני שצפוי לעזוב את פיורנטינה נמצא בדרך לוורונה, העולה החדשה לסריה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully