וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריברס, גארנט ופירס יעברו לקליפרס

שמועות על עסקת ענק בין שני המועדונים שתשלח את שני הכוכבים הוותיקים ומאמנם ללוס אנג'לס, בתמורה לבלדסו וג'ורדן

האם אנחנו עומדים בפני אחד הטריידים הגדולים והמוזרים של השנים האחרונות? בימים האחרונים מתרבות השמועות ב-NBA על כך שבקליפרס רוקמים טרייד שיביא לא רק את קווין גארנט ופול פירס ללוס אנג'לס, אלא גם את מאמנם, דוק ריברס יחד איתם. בקליפרס הביעו עניין רב בריברס כבר אחרי ההדחה המוקדמת של בוסטון בפלייאוף, אך הסלטיקס מנעו מהם להיכנס עמו למשא ומתן.

מאמן בוסטון סלטיקס דוק ריברס עם קווין גארנט. AP
ילד, רוצה לבוא איתי ללוס אנג'לס? ריברס וגראנט/AP

עתה כאמור, הדברים מתפתחים בכיוון מפתיע במיוחד. בלוס אנג'לס מאמינים כי הם מסוגלים להציע הצעה מספיק מעוררת תאבון כדי שבבוסטון יתרצו ויעבירו לשורותיהם את שני הכוכבים המזדקנים יחד עם מאמנם בהווה. בבוסטון דורשים חבילת פיצויים נאה בתמורה, הכוללת את אריק בלדסו, דיאנדרה ג'ורדון, ואת חוזהו הנגמר של קרון באטלר, בגובה 8 מיליון דולר.

עד כמה המצב התסריט הזה אפשרי? בבוסטון הראלד ציינו הערב כי "שתי הקבוצות מעורבות בשיחות הכוללות את דוק ריברס ושחקנים נוספים", וציינו כי למרות הקשיים הצפויים בסגירת עסקה שכזו, "ישנו רצון מצד שתיהם למצוא בסיס משותף".

ריברס וגארנט עדיין לא התחייבו בפני הסלטיקס כי הם יחזרו לעונה נוספת, ועל פי הדיווחים בארצות הברית, הרבה יהיה תלוי במידה ובוסטון תממש את האופציה שיש לה על פירס. ריברס כבר הצהיר כי הוא מוכן לחזור לבוסטון בתנאי שדני איינג', הג'נרל מנג'ר של המועדון, יאפשר לו תהליך מאסיבי של בנייה מחדש, סביב רייג'ון רונדו.

פול פירס, קווין גארנט, בוסטון סלטיקס. רויטרס
ימשיכו לעוד סיבוב ביחד בירוק? גארנט ופירס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully