וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה לשלומי אזולאי: אתה משוחרר

10.6.2013 / 12:37

בנאדו הודיע לחלוץ על ההחלטה: "מודים לו ומאחלים הצלחה". צ'יזיק לאוהדים: "מתכננים הוזלת מחירים באצטדיון החדש"

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו שוחח הבוקר (שני) עם חלוץ הקבוצה שלומי אזולאי, והודיע לו על שחרורו מהסגל. ממכבי חיפה נמסר כי "המועדון הודה לו על תרומתו", והוסיפו כי "בימים הקרובים יישבו בהנהלת הקבוצה עם השחקן בנוגע לעתידו. מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לשלומי אזולאי על תרומתו ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

עירוני קרית שמונה כבר הביעה התעניינות בשחקן, כמו גם הפועל באר שבע. כמו כן, בימים הקרובים תיערך פגישה עם תמיר כהן בניסיון לשחרר אותו מהחוזה. בחיפה מאמינים כי כהן יעזוב בתמורה לפיצוי.

שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי. טל לוי
יוצא לדרך חדשה. שלומי אזולאי/טל לוי

כזכור, מכבי חיפה שחררה במהלך הפגרה את דלה ימפולסקי, ויאם עמאשה ואוראל דגני. מנגד, הקבוצה צירפה את הקשר הספרדי רובן ראיוס, וגם המגן אלעד גבאי נחת הבוקר בישראל וצפוי לחתום על חוזה לארבע שנים, לאחר שרוב תנאיו כבר סוכמו בעל פה. בחיפה מחפשים בלם ישראלי.

בימים האחרונים עלה שמו של שיר צדק, אבל נראה כי שחר יתקשה להחתים את האחרון שנמנה על סגל נבחרת ישראל.

אימוני הקבוצה ייפתחו ביום רביעי. סינטאיהו סלליך וסארי פלאח זומנו, מוחמד כליבאת לא. השחקן דורש הבטחה שיהיה חלק מהסגל, אחרת יסרב לחתום על הארכת החוזה המסתיים בקיץ 2014.

הערב נפגשו המנכ"ל איתמר צ'יזיק והדובר דודו בזק עם מספר מאוהדי הקבוצה באצטדיון קרית אליעזר. צ'יזיק החמיא לאוהדים: "הייתה שנה לא פשוטה ולמרות זאת הקהל הגיע בהמוניו והוכיח שוב שלמכבי חיפה יש את הקהל הטוב בארץ". על מחירי הכרטיסים הצפויים באצטדיון החדש הוא אמר: "אנו מתכננים הוזלה מתוך רצון לראות את האצטדיון מלא בכל משחק והפיכת מגרש הכדורגל למקום בילוי ראוי לכל המשפחה". בזק הוסיף: "העונה הקהל היה פשוט מדהים. הביקורות כולן החמיאו, אבל הכי חשוב שכולנו הרגשנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully