וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.6

ריאל עשתה רכש שני לפגרה, בנפיקה עקצה את צ'לסי עם החתמת כישרון צעיר, בניטס רוצה את שקרטל ובארסה את לבנדובסקי

העברות

* ריאל מדריד ביצעה רכש שני בפגרה הנוכחית. אחרי שהחזירו את דני קרבחאל, הבלאנקוס מימשו את האופציה שהייתה להם על קאזמירו הברזילאי בן ה-21, ששיחק בעבר בריאל מדריד קאסטייה ואף רשם בעונה החולפת הופעת ליגה אחת עם ריאל, מול בטיס. כעת, סגנית האלופה החליטה לרכוש אותו תמורת שישה מיליון יורו מסאו פאולו, אחרי ששיחק במדיה כמושאל.

* בטיס הודיעה רשמית כי החתימה את סטפן אנדרסן, שוערה של נבחרת דנמרק, על חוזה לשנתיים. השוער בן ה-30 מצטרף לקבוצה שסיימה שביעית בליגה הספרדית אחרי שהשתייך לאוויאן הצרפתית.

* אחרי ששיחק במדיה חצי שנה כמושאל מדינמו זאגרב, פדרו מוראלס הצ'יליאני חתם לשנתיים במלאגה. "אני שמח, זה מה שרציתי", אמר הקשר בן ה-28 לאתר הרשמי של מלאגה.

* לזר מרקוביץ', חלוצה בן ה-19 של פרטיזן בלגרד, חתם לחמש שנים בבנפיקה ליסבון. הכישרון הצעיר הוזכר כמועמד גם לצ'לסי, אך לבסוף בחר בקבוצה מפורטוגל. סכום ההעברה לא פורסם, אך על פי הערכות בפורטוגל פרטיזן קיבלה עבור מרקוביץ' כ-10 מיליון יורו.

* פורטו מינתה את פאולו פונסקה למאמנה החדש. המאמן בן ה-40, שאימן בעונה האחרונה את פאסוס פריירה, חתם לשנתיים ויחליף את ויטור פריירה, שזכה בשתי אליפויות והפסיד רק פעם אחת ב-60 משחקי ליגה. פריירה מונה למאמן אל אהלי מערב הסעודית.

* גנגאן, העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה, החתימה לשנתיים את סטיבן לאנז'יל מאוקזר. הקשר בן ה-25, שכבש שלושה שערים ובישל שמונה בעונה החולפת, היה מועמד גם לניוקאסל וסנט אטיין, אבל בחר במפתיע בקבוצה מבריטני.

* הקשר הסרבי נמנייה גודל (21) עבר מנאק ברדה ל-AZ אלקמאר. נמנייה בן ה-21 שיחק בעונה החולפת תחת אביו - שחקן העבר נבוישה גודל - שלבש את מדי נאק בשנים 1997-2005.

* ויאריאל החליטה לממש את האופציה על החלוץ הצרפתי ז'רמי פרבה (28) והיא תשלם למונס הבלגית 1.4 מיליון יורו. פרבה כבש במדי הצוללת הצהובה 11 שערים ב-18 משחקים וסייע לה לחזור לליגה הבכירה.

נמנייה גודל, שחקן נבחרת סרביה הצעירה. GettyImages
יצטרך להסתדר בעונה הבאה בלי אבא. גודל/GettyImages

שמועות

* על פי "גאזטה דלו ספורט", במנצ'סטר סיטי ממתינים ל-OK מהבעלים מנסור בין זאייד אל נחיאן כדי לקדם את עסקת רכישתו של סטפן אל שעראווי ממילאן. על הפרק כרגע: הצעה של 25 מיליון יורו פלוס קרלוס טבס תמורת האיטלקי הכשרוני.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני מודה שהמועדון בקשר עם קרלוס טבס: "אני אוהב את קרליטו, הוא שחקן 'מופרע'. המשכורת שלו? זה לא יהיה בעיה". טבס גם קושר ליובנטוס, אבל גליאני טוען: "אני לא חושב שקרליטו יבגוד בי". על אל שעראווי אמר גליאני: "מי אמר שהוא עוזב? הוא לא הולך לשום מקום".

* באייר לברקוזן שנאלצה למכור את המגן הימני דניאל קרבחאל בחזרה לריאל מדריד, ממשיכה בחיפושיה אחר איוש העמדה הזו. בין השמות החמים: מרטין מונטויה מברצלונה ואנדראס בק מהופנהיים.

* אחרי שבורוסיה דורטמונד הודיעה שלא תמכור את רוברט לבנדובסקי לבאיירן מינכן, 'ספורט' הקטלאני מדווח שברצלונה עוקבת בעניין אחרי האפשרות להחתים את החלוץ הפולני.

* ובינתיים, דורטמונד עוקבת אחר החלוץ הקולומביאני דובאן ספאטה. שחקנה בן ה-22 של אסטודיאנטס הארגנטינאית כבש בשנה האחרונה 12 שערים.

* עוד על הכוונת של דורטמונד: קשרה בן ה-20 של אתלטיקו מיניירו, ברנארד. השחקן הפנטסטי שמנתשא לגובה של 1.65 מטר בלבד, נמצא גם על הכוונת של טוטנהאם. אתלטיקו מיניירו כבר דחתה הצעה של ספרטק מוסקבה בגובה של כ-10 מיליון ליש"ט והיא דורשת סכום שנע סביב 15 מיליון.

* על פי דיווחים באיטליה, חלוץ יובנטוס פאביו קוואליירלה, נמצא על הכוונת של ריאל סוסיאדד שרוצה להתחזק לקראת ההשתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

* מאמנה החדש של נאפולי, רפא בניטס, מאוד רוצה לאחד כוחות עם בלם ליברפול ונבחרת סלובקיה, מרטין שקרטל ששיחק תחתיו באנפילד. יחד עם זאת, כרגע האדומים דורשים 14 מיליון יורו ונשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, הצהיר שהוא לא יסכים לשלם סכום כזה.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד מנחם את אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הרביעייה מול ריאל תסדר לו חוזה בברצלונה? רוברט לבנדובסקי/רויטרס

* ז'וזה מוריניו יוצג היום רשמית בצ'לסי, באנגליה טענים שהמועדון גם יודיע על החתמת אדינסון קבאני מנאפולי.

* "סאן" טוען כי לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד, סירב להצעה של מאמנו בשנה שעברה, ז'וזה מוריניו, שהציע לו להצטרף לצ'לסי.

* "טוטוספורט" האיטלקי טוען כי ריאל מדריד דוחפת לעסקת חליפין עם יובנטוס: גונסלו היגואין ליובה, בעוד פול פוגבה או ארתורו וידאל יעברו לברנבאו.

* "דיילי מייל" מדווח שליברפול עומדת לסגור את עסקת רכישת הקשר לואיס אלברטו מסביליה תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* "אס" מדווח: פריס סן ז'רמן שוחחה עם חוס הידינק, על מנת שיחליף את קרלו אנצ'לוטי, שישוחרר לריאל מדריד.

* טובי אלדרווילד, מגן אייאקס, מבוקש על ידי ליברפול וטוטנהאם: "אנגליה וגרמניה הן הליגות הטובות בעולם, ואני מרגיש מוכן לעשות את הצעד קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully