וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקי בליילוק נפצע קשה בתאונת דרכים

כדורסלן העבר, ששיחק בין השאר בניו ג'רזי ואטלנטה, מונשם לאחר שרכבו התנגש חזיתית ברכב. פול: "מתפללים לשלומו"

כדורסלן העבר דרון "מוקי" בליילוק נמצא במצב קשה לאחר שעבר אתמול (שישי) תאונת דרכים חזיתית בעיר אטלנטה בארצות הברית. בליילוק התנגש ברכב מסחרי ונפצע באורח קשה. במסגרת אותה תאונה, אישה נוספת מתה ובעלה נפצע. דוברת בית החולים בו מאושפז בליילוק בן ה-46 אמרה כי הוא מחובר למכונות הנשמה, אך סירבה לפרט מעבר לכך.

מוקי בליילוק. Jed Jacobsohn, GettyImages
נערץ על ידי להקת פרל ג'אם האמריקנית. בליילוק/GettyImages, Jed Jacobsohn

בליילוק נבחר בסיבוב הראשון של הדראפט על ידי ניו ג'רזי ושיחק באטלנטה מ-1992 עד 2000, כאשר הוא זכה להופיע במשחק האולסטאר היוקרתי ב-1994. את העונה הטובה ביותר שלו ב-NBA הוא רשם ב-1996/7 כאשר הוא סיים עם 17.4 נקודות בממוצע למשחק ו-5.9 אסיסטים. בסך הכול, לבליילוק היו ב-13 שנות קריירה ב-NBA בניו ג'רזי, אטלנטה וגולדן סטייט ממוצעים של 13.5 נקודות למשחק ו-6.2 אסיסטים. בליילוק, אגב, היה השחקן האהוב על חברי להקת פרל ג'אם האמריקנית, אשר קראה לאלבומה TEN על שם מספר גופיית המשחק שלו.

באטלנטה שיגרו ציוץ בטוויטר שבו כתבו: "המחשבות שלנו כולן ממוקדות במוקי בליילוק, שמאושפז בבית החולים אחרי התנגשות של מכוניתו". גם כריס פול הצטרף לאיחולי ההחלמה, וכתב: "מתפללים בשביל מוקי בליילוק ומשפחתו! אני אוהד גדול שלו כילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully