וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "נמשיך לשמור על הכדורגל נקי מפוליטיקה"

יו"ר ההתאחדות הפלסטינאית ניסה לפעול נגד ישראל בקונגרס פיפ"א, הישראלי השיב: "הבעיה מאחורינו". בלאטר יגיע לארץ

המאבק בין ישראל לפלסטינאים בזירת הכדורגל העולמי נמשך ובמהלך השבועות האחרונים התגברו הקולות המוחים כנגד קיום היורו לנבחרות צעירות בישראל ובכלל, כנגד הדרך בה ישראל נוהגת על פי הטענות בספורטאים הפלסטינאים ובכללם גם בכדורגלנים. שלשום (רביעי) הצהיר נשיא פיפ"א ספ בלאטר כי הוא והארגון מתכננים לעזור לכדורגלנים הפלסטינאים אשר תנועתם מוגבלת בשל החלטות ביטחוניות של ישראל ואילו היום, עם סיומו של קונגרס פיפ"א, הצרפתי נשמע מעט יותר מעודן.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל במשחקה של מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
נאבק במטרה לקיים את היורו בשקט. לוזון/קובי אליהו

בימים האחרונים, במהלך הקונגרס, ניסה יושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינאית ג'יבריל רג'וב לפעול כנגד ישראל במוסדות פיפ"א, אולם לאחר מאמצים שהפעיל היו"ר הישראלי אבי לוזון, הודיע בלאטר כי הוא קורא לשני הצדדים להגיע לפתרון ולהסדיר את נושא מעבר השחקנים הפלסטינאים. יתרה מכך, בלאטר הודיע כי הוא יגיע בחודש יולי לביקור באזור על מנת לסייע במציאת פתרון לנושא וכי הצעתו לביקור שכזה התקבלה בחיוב בידי שני הצדדים.

לוזון אמר: "נמשיך לשמור על הכדורגל הישראלי ועל הכדורגל בכלל נקי מכל השפעה פוליטית. אני שמח שהבעיה הזו מאחורינו ונמשיך לפעול לטובת קידום הכדורגל וכמובן, לקידום טורניר היורו לנבחרות עד גיל 21, שייפתח ביום רביעי בכבוד רב בישראל".

לאתר יורו 2013 בוואלה! ספורט

הכירו את הנבחרות לקראת יורו הצעירות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully