וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "אני רוצה לעזוב". ליברפול: "הוא לא למכירה"

הסאגה החדשה סביב החלוץ נמשכת ואחרי שדווח כי ריאל מדריד סיכמה עמו, הקבוצה האנגלית נעמדה על הרגליים האחוריות

רגע אחרי שסאגת ניימאר הגיע לסיומה והשחקן עובר לברצלונה, נראה שכעת היריבה הגדולה של הקטאלנים, ריאל מדריד, מוכנה לסאגה המתישה שלה שתלווה את התקופה הקרובה. אמש (חמישי) דווח ב"מארקה" המדרידאי כי הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם לואיס סוארס והחלוץ האורוגוואי יגיע לברנבאו, אלא שהיום הדברים נראים מעט שונים.

סוארס עצמו שוהה עם נבחרתו במולדתו לקראת מפגש הידידות של הסלסטה עם צרפת והוא אמר היום: "המאמן שלי בליברפול וחבריי לקבוצה יודעים שהתקשורת לא מתייחסת אליי בצורה יפה. אני לא יכול ללכת לגינה שלי או למכולת בגלל הפפראצי. הסיבה בגללה אני רוצה לעזוב לא קשורה לכסף, אלא למשפחה ולתדמית. אני כבר לא מרגיש בנוח באנגליה, שם לא שופטים אותי לפי היכולות שלי כשחקן, אלא לפי דברים אחרים. זה זמן טוב לשינוי. אין לי שום דבר נגד ליברפול. להיפך, אני מאוד אוהב את המועדון, אבל אני לא רוצה שהילדה שלי תשמע דברים רעים על אבא שלה וזה מה שעושים באנגליה. אני רוצה לעזוב".

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. רויטרס
היכונו לסאגה החדשה. סוארס/רויטרס

ליברפול שמעה ולא ממש התרגשה. דובר מטעם המועדון מהמרסיסייד מסר: "לואיס סוארס הוא לא למכירה. השחקן או הנציגים שלו לא הפנו שום הצעה לגביו אל הקבוצה. המועדון ממשיך לתמוך בלואיס ומצפה ממנו לכבד את החוזה שלו. לא נעסוק עוד בנושא שלו".

כאמור, אמש פורסם כי הושג סיכום בין סוארס לריאל, שתשלם עליו 47 מיליון יורו, סעיף השחרור של החלוץ. סוארס עצמו אמר אמש: "יש לי חוזה עד 2016 בליברפול, אבל יהיה קשה מאוד לסרב לריאל מדריד". הבוקר אף דווח ב"אס" כי ריאל תהיה מוכנה לשלוח לליברפול את חוסה קאייחון ועוד 23 מיליון יורו בתמורה לסוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully