וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: לואיס סוארס סיכם לארבע שנים בריאל

רכש ראשון לבלאנקוס? ב'מארקה' נטען כי לריאל נותר רק להגיע לסיכום עם ליברפול על המחיר. סעיף השחרור: 47 מיליון יורו

מחליף לז'וזה מוריניו עדיין אין, אבל ריאל מדריד קרובה מתמיד לרכש ראשון. אתר 'מארקה' דיווח הערב (חמישי) כי הבלאנקוס הגיעו לסיכום על לואיס סוארס, חלוצה האורוגוואי של ליברפול, על חוזה לארבע שנים והוא יחתום בקרוב. כעת נותר לריאל לסגור גם עם ליברפול, כאשר המגעים בין הצדדים בעיצומם ופלורנטינו פרס צפוי לשלם לאנגלים כ-47 מיליון יורו - סעיף השחרור של החלוץ.

על פי הדיווח, סיכום ראשוני בין המועדון לסוכנו של החלוץ, פרה גווארדיולה, אחיו של פפ, הושג כבר לפני כמה שבועות. אמש אמר סוארס ל'מארקה': "יש לי חוזה עד 2016 בליברפול, אבל יהיה קשה מאוד לסרב לריאל מדריד". לאחר מכן הוסיף בראיון לרדיו: "אני אוהב את ליברפול, אבל כרגע אין שום דבר קונקרטי ולכן אני מתרכז במוקדמות הגביע העולמי ובגביע הקונפדרציות עם אורוגוואי. סבלתי לא מעט מהתקשורת הבריטית. הגישה כלפיי הייתה לא הוגנת".

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
אוהב את ליברפול, אבל רוצה למדריד. לואיס סוארס/GettyImages

סוארס בן ה-26 החל את הקריירה בקבוצת הפאר האורוגוואית נסיונאל ועבר לכרונינגן ההולנדית בקיץ 2006, כשהיה בן 19. היכולת המצוינת שלו משכה את תשומת ליבה של אייאקס ואחרי שכרונינגן דחתה מספר הצעות של האימפריה מאמסטרדם, היא קיבלה את הצעתה בסך 7.5 מיליון יורו. סוארס שיחק באייאקס ארבע שנים בהן כבש 111 שערים ב-159 הופעות בכל המסגרות. בשנים הללו זכה עם הקבוצה בגביע ובאליפות, נבחר לשחקן העונה בהולנד וזכה בתואר מלך השערים.

בקיץ 2010, אחרי שהחלוץ התזזיתי הצטיין במדי נבחרת אורוגוואי שהגיעה עד לחצי גמר הגביע העולמי, ליברפול שברה את שיא ההעברות שלה עד לאותה נקודת זמן ושילמה עליו 22.8 מיליון ליש"ט. בשלוש העונות שלו באנפילד סוארס כבש 51 שערים ובישל 24 נוספים בכל המסגרות ובאותה תקופה זכה עם אורוגוואי בקופה אמריקה. בסך הכול החלוץ הבקיע 31 שערים ב-62 הופעות במדי הסלסטה.

מלבד ההצטיינות שלו על כר הדשא, סוארס הגיע לכותרות מהסיבות הלא נכונות. באוקטובר 2011 השמיע הערות גזעניות כלפי מגן מנצ'סטר יונייטד שחום העור, פטריס אברה ונענש בהרחקה משמונה משחקים. באפריל האחרון הוא שוב כיכב בבית הדין של הפרמיירליג האנגלית אחרי שנשך את שחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ'. הפעם האורוגוואי הושעה ל-10 משחקים ולמעשה סיים בגלל זה את העונה.

השיניים של לואיס סוארס, חלוץ ליברפול. רויטרס
השיניים יגנבו את ההצגה גם בספרד? לואיס סוארס והשיניים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully