וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מאוכזב משיקול הדעת שלי, אבל מבטיח לפצות"

כוכב מיאמי ידע שההפסד לאינדיאנה נבע משני האיבודים שלו בסיום. ווגל: "הוא נתן את אחד המשחקים הגדולים שראיתי בחיי"

מיאמי - אינדיאנה 97:93 (1:1 בסדרת גמר המזרח)

* אינדיאנה מובילה כעת 2:3 על מיאמי במפגשים בין הקבוצות העונה.

* בפעם הראשונה בקריירת הפלייאוף שלו, לברון ג'יימס איבד שני כדורים בדקה האחרונה של המשחק. למעשה, ב-125 משחקי הפלייאוף הקודמים שלו עד כה, הוא איבד בסך הכול שבעה כדורים בדקה האחרונה של הזמן החוקי או של ההארכה.

* רוי היברט הפך לפייסר השני בהיסטוריה עם 29 נקודות ועשרה ריבאונדים במשחק פלייאוף (ג'רמיין אוניל עשה זאת פעמיים בעבר). הוא היה רחוק נקודה משיא קריירה חדש (לא רק בפלייאוף, בכלל).

רוי היברט אינדיאנה פייסרס מול מריו צ'אלמרס מיאמי היט. רויטרס
הנוכחות שלו קריטית, בהתקפה ובהגנה. היברט/רויטרס

* ועוד קצת על החשיבות של היברט: אתו על המגרש, לברון היה 1 מ-2 עם ארבעה איבודים כשהוא הלך אל הסל. בלעדיו: 4 מ-5 ואפס איבודים לקינג ג'יימס.

* ללברון גם קשה מול פול ג'ורג', שקלע על השמירה שלו הלילה 4 מ-5 ועלה ל-8 מ-11 בסדרה כולה במצבים כאלה.

* ג'ורג' גם הוביל את כל השחקנים במגרש במדד הפלוס/מינוס. כשהוא היה על הפרקט, אינדיאנה הובילה ב-17 נקודות.

* בכלל, החמישייה של הפייסרס הייתה אדירה עם 92 מתוך 97 הנקודות של הקבוצה. כל החמישייה הייתה בפלוס במדד הפלוס/מינוס, כל הספסל היה במינוס.

* במיאמי, השלישייה הגדולה (לברון, בוש, וויד) קלעה 67 מתוך 93 הנקודות (יותר משני שליש), אבל אף אחד משחקני החמישייה לא היה בפלוס במדד הפלוס/מינוס.

דייויד ווסט פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. רויטרס
כל החמישייה בלטה. ווסט וג'ורג' חוגגים בסיום/רויטרס

זה לא היה בתיכנון של מיאמי. אחרי שההיט צלחו בקושי רב את משחק מספר 1 בסדרת גמר המזרח, עם סל ניצחון של לברון ג'יימס, הם קיוו שהמשחק השני כבר יילך חלק יותר, אבל מצאו את עצמם רודפים אחרי אינדיאנה לאורך רוב 48 הדקות בפלורידה. לקראת הסיום, זה כבר היה בידיים של מיאמי, אבל דווקא אז לברון ג'יימס, שהיה נפלא וסיים עם 36 נקודות, החליט לפשל ושני איבודים שלו בתוך הדקה האחרונה עזרו לפייסרס לגנוב את הביתיות עם 93:97. כעת, הסדרה עוברת לאינדיאנה ושם רוי היברט, שהתאושש מהספסול בסיום המשחק הקודם וענה עם 29 נקודות עוצמתיות, ינסה יחד עם חבריו לייצר יתרון מבטיח, אולי בדרך להפתעה גדולה.

לברון לא ברח מאחריות ובסיום הוא הודה: "אני מאוכזב משיקול הדעת שלי ומהמהלכים שביצעתי ברגעי הסיום, אבל אני מבטיח לפצות על כך". המאמן אריק ספולסטרה הפטיר: "פשוט לא סיימנו את המשחק כמו שאנחנו יודעים לעשות. הם עשו מהלכים טובים בהגנה" ואילו כריס בוש אמר: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו".

לברון ג'יימס מיאמי היט מול סם יאנג אינדיאנה פייסרס. רויטרס
עשה הכול נכון, עד לרגע האמת. לברון מול סם יאנג/רויטרס

דווין וויד ניסה לגונן על חברו הטוב: "שום דבר לא יתפרק אצלו. הוא יהיה קשה עם עצמו עכשיו. הוא ראה מישהו פנוי, אבל ווסט הצליח לשים את הידיים ברגע האחרון".

דייויד ווסט, שהיה גיבור המשחק וחטף מלברון את שני הכדורים המכריעים, סיכם: "שמרנו על הסגנון שלנו לכל אורך העונה וזה עוזר לנו גם בפלייאוף, במיוחד במקומות עם אווירה כמו שהייתה כאן".

מאמן אינדיאנה פרנק ווגל הוסיף: "זה היה אחד ממשחקי הכדורסל הכי טובים שהייתי שותף להם. הניצחון לא קשור לטעויות של לברון בסיום, כי הוא סיפק את אחד המשחקים היותר טובים שראיתי ממישהו אי פעם. פשוט הצלחנו לעשות כמה מהלכים טובים ברגעי ההכרעה".

אינדיאנה ניצחה 93:97 במיאמי, 1:1 בסדרת גמר המזרח

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully