וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון: "מה שקובע זה המאני טיים. לפרוש? נחליט"

כוכב הפועל ראשל"צ ענה למבקריו אחרי הזכייה באליפות. פרנקל: "הוא הספורטאי הכי גדול במדינה". לנגליב: "הגיע להם"

הפועל ראשון לציון חגגה הערב (שישי) את הזכייה באליפות מספר 16 שלה, אחרי שסיימה ב-31:31 את המשחק החמישי בסדרת גמר הכדוריד מול מכבי ראשון לציון. השחקנים של סער פרנקל נזקקו להפסד של שני שערים ומטה כדי לסיים את רצף ארבע האליפויות הרצופות של יריבתם העירונית, ואחרי שנקלעו לפיגור של שישה שערים בפתיחה ואיבדו יתרון של ארבעה שערים במחצית השנייה הם התעשתו בהארכה בזכות הצגה של עידן מימון שכבש שבעה שערים.

סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון. ניב אהרונסון
"לפני חודש אף אחד לא ספר אותנו". סער פרנקל/ניב אהרונסון

פרנקל הנרגש אמר בסיום: "זו אליפות שמגיעה לכל כך הרבה אנשים. לפני חודש אף אחד לא ספר אותנו, זה מועדון מדהים. הילדים שלנו הבינו שצריך לקום יורש, ועידן מימון, הילד הנצחי שכולם קוראים לו לפרוש, מכינים לו במות, היה השחקן הכי טוב על המגרש במשחק הכי חשוב. הוא הספורטאי הכי גדול במדינת ישראל מבחינתי

מימון הוסיף: "כולם כתבו ואמרו, שתקתי לאורך ארבעה משחקים. שלושה משחקים לא הייתי בסדרה, אבל מה שקובע זה המאני טיים, ואותי חינכו שמה שזוכרים זה הסוף, ולמשחק החמישי אני הגעתי. לפרוש? יש לי זמן ארוך, נדבר עם הפועל ראשון, נחליט ביחד, אולי כן ואולי לא, אבל היום צריך לשמוח ובגדול כי מגיע לנו".

עידן מימון הפועל ראשון לציון. ניב אהרונסון
"אותי חינכו שמה שזוכרים זה הסוף". עידן מימון/ניב אהרונסון

בצד המפסיד היה אמיר לנגליב: "ההרגשה נוראית. נתנו עונה מדהימה, אבל לגמר הפועל הגיעו הרבה יותר טובים מאיתנו. נתנו משחק הירואי היום אבל זה לא הספיק ונשאר רק להגיד להם כל הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully