וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ליאור ליובין צפוי לסיים את תפקידו

17.5.2013 / 11:12

גינזבורג, חגאי ונתי כהן מועמדים לאמן. הבעלים אוחיון: "גידלנו עוד מאמן ברמה גבוהה, חיפה מזכירים אותנו בעונת האליפות"

הפועל גלבוע/גליל עליון סיימה אמש (חמישי) את העונה בדומה לעונה שעברה, עם הדחה ברבע גמר הפלייאוף וזכייה בליגה הבלקנית. הקבוצה של ליאור ליובין הודחה בתום הסדרה מול מכבי חיפה כשהיא לא מצליחה להשיג ניצחון אחד, זאת למרות שני משחקים צמודים במהלך הסדרה.

"היה לנו סיכוי שווה לפני הסדרה", אמר לוואלה! ספורט הבוקר בעלי הקבוצה חיים אוחיון, "פחות שחקנים שלנו הביאו את הרמה הגבוהה שלהם ובחיפה כולם הביאו את הרמה שלהם לידי ביטוי. אני לא חושב שההבדלים במשחקים בינינו לבין חיפה היו גדולים מדי. המשחק הראשון והאחרון היו די צמודים. אם היו באים יותר שחקנים נקודתית לכל משחק, המצב היה שונה. סבלנו מפציעות של שחקנים ולא הביאו את היכולת האמיתית שלהם לידי ביטוי. חיפה מאוד מוכנה, די מזכירים לי אותנו בעונת האליפות. סגל מאוד ארוך, עם נחישות, הם נראים ממש טוב".

כשאוחיון התבקש לסכם את העונה של קבוצתו, שסיימה את הסיבוב הראשון במקום האחרון ואת העונה כולה במקום השביעי, הוא לא נשמע מאוכזב מדי: "עונה מאתגרת, נתקלנו באתגרים שלא פשוט להתמודד איתם ובגלל זה היא הפכה ליותר מעניינת. התחלנו גרוע מאוד, כמות פציעות שהעיבה על ההכנות המקצועיות שלנו. עשינו טעויות בבחירת שחקנים, התעשתנו ועשינו דברים יותר טובים במהלך הדרך. מתוך המצב הנתון הזה, עשינו דבר טוב. ציפינו להצלחה גדולה יותר, אבל איך שחיפה נראתה היה קשה מאוד לעבור אותה".

חיים אוחיון הבעלים של הפועל גלבוע/גליל עליון. מגד גוזני
בשורה התחתונה הוא מרוצה. אוחיון/מגד גוזני

מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא המאמן ליאור ליובין. כבר במהלך העונה נשמעו קולות מתוך הקבוצה להחלפתו של המאמן, אך כעת נראה שבשלו התנאים לסיום הקדנציה של ליובין כמאמן ראשי אחרי שלוש שנים. המועמד המוביל של אנשי הקבוצה להחליפו הוא ננו גינזבורג, שיעזוב הקיץ את נימבורק הצ'כית, אך ייתכן כי הוא יעדיף להשאר באירופה. במידה וגינזבורג לא יקח את התפקיד, שני המועמדים הבולטים הם מאמנים מהלאומית - רועי חגאי ממכבי הוד השרון ונתי כהן מאליצור יבנה.

"כמערכת ידענו לצאת מהסיטואציה הכמעט מביכה שהיינו בה, ביחד עם הצוות המקצועי והשחקנים. נשב בקרוב עם הצוות המקצועי ונקבל החלטות, לא צריך להחליט יום אחרי משחק", אמר אוחיון על עתידו של ליובין, "אנחנו נוהגים לשלב מאמנים לתקופות אחרות, עודד קטש היה פה הרבה שנים, ליאור שלוש שנים מאמן ראשי כבר. אני יכול לומר בגאווה שגידלנו עוד מאמן לרמה הגבוהה של הכדורסל, הוא מאמן לגיטימי בכדורסל הישראלי. הוא יהיה אחד המאמנים היותר טובים והיותר שקולים כאן. יכול להיות שנמשיך ויכול להיות שנגדל עוד מאמן לכדורסל הישראלי".

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת בקבוצה - עמית שמחון, יועד בית יוסף ונמרוד טישמן. דגן יבזורי, שכבר היה בדרך החוצה בקיץ שעבר, צפוי לקבל הצעה להמשיך, כמו גם ג'מאר סמית' וראקים סאנדרס. גלבוע צפויה להמשיך לשחק בליגה הבלקנית גם בעונה הבאה, "המטרות שלנו ישארו תמיד לגדל שחקנים, מאמנים ולהביא אותם לידי ביטוי", סיכם הבעלים, "השותפות שלנו עם מפעל הבלקנית טובה לנו, זה עוד נדבך שלא קיים בקבוצות אחרות, ובמתכונת הזאת נמשיך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין. אדריאן הרבשטיין
בדרך לאתגר הבא? ליובין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully